Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w lasach miejskich Szczecina (w podziale na części)

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 484 82 94 , fax. 091 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2015-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 484 82 94, fax. 091 484 80 55
    REGON: 81073546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w lasach miejskich Szczecina (w podziale na części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w lasach miejskich Szczecina - podziale na części: Część I - Utrzymanie czystości w lasach miejskich Szczecina - Leśnictwo Dąbie, Część II - Utrzymanie czystości w lasach miejskich Szczecina - Leśnictwo Głębokie. CPV: 90511300-5 Usługi zbierania śmieci 90512000-9 Usługi transportu odpadów 2.Przedmiot zamówienia został określony w załącznikach nr 7/I i 7/II do SIWZ. 3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na zmianie ilości sprzątań określonych w przedmiocie umowy i zmianie wynagrodzenia. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1)w toku wykonywania przedmiotu umowy zajdzie konieczność przeprowadzenia prac ilościowo wykraczających poza ilość opisaną w opisie przedmiotu umowy (większa ilość sprzątań, przy czym dodatkowe sprzątanie odbędzie się za cenę jednostkową brutto wynikającą z oferty Wykonawcy). Wykonawca nie może odmówić wykonania tych prac i może żądać podwyższenia wynagrodzenia. W przypadku, gdy wartość prac ilościowo wykraczających poza ilość opisaną w przedmiocie umowy będzie w rozliczeniu końcowym powodowała zwiększenie wynagrodzenia, wówczas zmiana ta zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 2)w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, dokonywanie odbiorów, warunki pogodowe uniemożliwiające ze względów technologicznych prowadzenie prac - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby prace mogły zostać zrealizowane. W takim przypadku, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, zmiany zostaną wprowadzone aneksem do umowy, 3)ulegnie zmianie urzędowa stawka należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT - w takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 4)W przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - w takim przypadku, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 4.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością i na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług, zgodnie przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 21) oraz z zapisami SIWZ i ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905113005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach