Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w gminie Bieruń w roku 2019.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400 , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w gminie Bieruń w roku 2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod główny : 90.60.00.00-3 usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na terenach miejskich lub wiejskich oraz usługi Kody pomocnicze: 90.61.10.00-3 usługi sprzątania ulic 90.61.00.00-6 usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.00.00.00-7 usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia /sprzątania i usługi ekologiczne 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Utrzymanie czystości w gminie Bieruń w roku 2019. 3. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie czystości w gminie Bieruń, obejmujące swoim zakresem w szczególności oczyszczanie należących do gminy terenów otwartych tj. chodników, placów, skwerów, wykonanie oprysku chemicznego z usunięciem przerostów, opróżnianie koszy ulicznych i koszy na psie odchody, oczyszczanie wiat przystankowych, tablic, ławek, usuwanie dzikich wysypisk, zbieranie zwłok zwierzęcych i przekazywanie ich do utylizacji, mechaniczne oczyszczanie ulic. Obowiązkiem Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia jest w szczególności: 1.) Posiadanie zezwolenie na transport odpadów, zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego materiału kat. I i umowę z wyspecjalizowaną firmą utylizacyjną. Wybrany Wykonawca ma obowiązek przedkładania aktualnych zezwoleń na każde wezwanie Zamawiającego. Zezwolenie na transport odpadów ma obejmować swym zakresem co najmniej wskazane poniżej rodzaje odpadów: 16 81 02 – Odpady inne niż wymienione w 16 81 01; 17 01 01 – Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów; 17 01 07 – Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06; 20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji; 20 02 02 – Gleba i ziemia w tym kamienie; 20 02 03 – Inne odpady nie ulegające biodegradacji; 20 03 01 – Niesegregowane odpady komunalne; 20 03 03 – Odpady z czyszczenia ulic i placów; 20 03 07 – Odpady wielkogabarytowe; 20 33 99 – Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach. 2.) Posiadanie sprzętu: a) Odkurzacz lub zamiatarka akumulatorowa: szerokość robocza – max. 100 cm, ciężar – max. 500 kg, wydajność – min. 5000 m2/h, umożliwiające sprzątanie powierzchni wybrukowanych, ograniczonych słupkami metalowymi, kostkami granitowymi oraz oczyszczanie miejsc parkingowych w tym przy krawężnikach i ścianach budynków. b) Samochód dostawczy: ciężar do 3,5 t. c) Zamiatarka wolnobieżna lub z zabudową na podwoziu samochodu ciężarowego - musi być przystosowana do zbierania zanieczyszczeń z ulic, placów i dróg o utwardzonej nawierzchni oraz ich wywozu na wysypisko, wyposażona minimum w zraszacz powierzchni czyszczonej, szczotkę przednią walcową lub talerzową, szczotkę talerzową z prawej strony z regulacją pochylenia oraz docisku do podłoża i do krawężnika; d) Myjka do czyszczenia obiektów pod ciśnieniem: - wydajność – min. 800 l/h, - ciśnienie pracy – min. 200 bar (20 MPa). 3). Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji wyjazdów interwencyjnych w ciągu 12 h od zgłoszenia, b) realizacji bieżącego oczyszczania oraz mechanicznego oczyszczania zgodnie z harmonogramami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), c) rozpoczęcia realizacji pozostałych prac (za wyjątkiem opróżniania koszy i obsługi koszy na psie odchody, które są realizowane codziennie przez cały okres trwania umowy) w ciągu 24 h od zgłoszenia. 4.) Zamknięcie parkingów przed prowadzeniem prac porządkowych. W przypadku uniemożliwienia oczyszczania przez zaparkowane pojazdy, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania poprawek w terminie późniejszym, nie dłuższym jednak niż 48 h od zgłoszenia odbioru prac. 5.) Zlecenia prac odbywać się będą pisemnie, elektronicznie lub faksem. Zadania opisane jako „bieżące” wykonywane będą w sposób ciągły przez cały okres umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawiera załącznik nr 5 do SIWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ oraz wzór kalkulacji ceny – załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający określił we wzorze umowy wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. 2016 poz. 1666 z późn. zm.). 6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp, polegających na udzieleniu w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówienie dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości. Całkowita wartość zamówienia, którego Zamawiający przewiduje udzielić na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp określono do kwoty netto: 79 435,95 zł + obowiązujący VAT. W/w zamówienia nie należy wyceniać na etapie obecnego postępowania przetargowego. 7. Zamawiający nie przewiduje: zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku wykonania siłami własnymi przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000,00 zł. Zasady, formy i termin wnoszenia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca wykaże, ze posiada: a) Zezwolenie na transport odpadów obejmujące zakresem co najmniej wskazane poniżej rodzaje odpadów: 16 81 02 – Odpady inne niż wymienione w 16 81 01; 17 01 01 – Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów; 17 01 07 – Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06; 20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji; 20 02 02 – Gleba i ziemia w tym kamienie; 20 02 03 – Inne odpady nie ulegające biodegradacji; 20 03 01 – Niesegregowane odpady komunalne; 20 03 03 – Odpady z czyszczenia ulic i placów; 20 03 07 – Odpady wielkogabarytowe; 20 03 99 – Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach. b) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego materiału kat. I. Uwaga: • W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców w całej rozciągłości lub Wykonawcy spełniają go łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,7 ustawy pzp, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, innych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału). Oświadczenia, o jakich mowa wyżej , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej w ofercie, za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa poniżej. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego: (www.bierun.pl; BIP: zakładka - zamówienia publiczne/zamówienia powyżej 30 000 euro/ogłoszenia o zamówieniach/ przedmiotowe zamówienie) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp tj. informacje podawane na otwarciu ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp tj.: o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o której mowa. Poglądowy wzór oświadczenia Zamawiający zamieści wraz informacją z otwarcia ofert. 3. Zawartość oferty: 3.1 Wypełniony formularz ofertowy. 3.2 Oświadczenia, zobowiązania. 3.3 Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. 3.4 Informacje w zakresie wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach