Naczelnik Urzędu Skarbowego w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Karola Świerczewskiego 84
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 7660870, 7660821 , fax. 0-32 7668585
- Data zamieszczenia: 2013-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Siemianowicach Śląskich
ul. Karola Świerczewskiego 84 84
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 0-32 7660870, 7660821, fax. 0-32 7668585
REGON: 27050747400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://sl.mofnet.gov.pl/us/siemianowice.htm
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości oraz zaopatrzenie w środki czystości w Urzędzie Skarbowym w Siemianowicach Śląskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest : -utrzymanie czystości bieżącej w budynku, -utrzymanie czystości i estetyki wokół budynku, -odśnieżanie parkingu, terenu wokół budynku, -zaopatrzenie Zamawiającego w środki czystości. 2. Opis budynku- obiekt Urzędu Skarbowego w Siemianowicach Śląskich stanowi wyodrębnioną nieruchomość składającą się z: -czterokondygnacyjnego budynku biurowego o powierzchni 3381 m? z jednym dwustanowiskowym garażem , - parkingu o powierzchni 382 m?. 3. Szczegółowy opis zakresu prac: 1) czyszczenie pomieszczeń (biurowych, socjalnych, technicznych) /codziennie/ 1. zamiatanie, mycie, konserwacja podłóg (tarkett, płytki ceramiczne podłogowe), 2. odkurzanie, mycie mebli (biurek, stolików, szaf, krzeseł, foteli, telefonów, półek, regałów itp.),6 zlewozmywaków, 1 brodzika, 3. czyszczenie parapetów, kaloryferów i listew przypodłogowych, 4. opróżnianie koszy na śmieci , 5. opróżnianie pojemników niszczarek, konserwacja podłóg /1 raz na kwartał, nie później niż do końca każdego drugiego miesiąca kwartału/. 2) mycie i sprzątanie oraz dezynfekcja 15 toalet /codziennie/ 19 muszli i desek klozetowych, 25 umywalek wraz z armaturą sanitarną, 2 bidetów, 4 pisuarów,1 brodzika, koszy, luster, drzwi, kaloryferów, parapetów, pojemników na papier, mydło, kratek ściekowych, rur, płytek ceramicznych ściennych i podłogowych. 3) czyszczenie korytarzy /codziennie/ zamiatanie i mycie posadzek przy użyciu odpowiedniego sprzętu i środków czyszczących, zamiatanie, mycie klatek schodowych, mycie poręczy i balustrad, mycie i odkurzanie stolików, krzeseł, parapetów, przecieranie gaśnic i skrzynek hydrantowych itp., mycie drzwi wraz z futrynami /1 raz na miesiąc/, mycie i odkurzanie tablic ogłoszeniowych. 4) mycie okien 138 szt. / 276 m2 - 1 raz na 6 miesięcy, nie później niż do końca kwietnia oraz końca października -szyby, ramy, parapety, futryny 5) mycie i konserwacja schodów przed budynkiem /codziennie/ oraz zadaszenia nad nimi /1 raz na kwartał, nie później niż do końca drugiego miesiąca każdego kwartału/ 6) mycie kabiny windy wraz z drzwiami na każdym piętrze /codziennie/. 7) mycie przeszkleń - 193 m? 1. okienko kasowe /codziennie/, 2. drzwi szklane /1 raz w tygodniu/, 3. duże przeszklenia /1 raz na kwartał, nie później niż do końca drugiego miesiąca każdego kwartału /. 8) utrzymanie zieleni wokół budynku urzędu- koszenie, grabienie, usuwanie śmieci - 260 m?. 9) odśnieżanie wejścia do budynku urzędu, chodnika, wejścia do windy przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, 4 miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych, parkingu o powierzchni 382 m? w okresie zimowym. 10) posypywanie piaskiem (zakupionym na koszt Wykonawcy) nawierzchni wejścia do budynku urzędu, chodnika, wejścia do windy przystosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz dojścia do parkingu znajdującego się na tyle budynku urzędu w okresie zimowym. 11) utrzymanie czystości na parkingu o powierzchni 382 m? (zamiatanie). 12) bieżące zaopatrzenie Zamawiającego w środki czystości tj. mydło glicerynowe w płynie, papier toaletowy o średnicy 18 cm , ręczniki papierowe białe, worki na śmieci wraz z bieżącym ich uzupełnianiem. Zamawiający wymaga, aby w okresie od 02 stycznia do 30 kwietnia tj. w okresie składania zeznań rocznych dyżur w godzinach 900- 1500 pełniła jedna osoba. W zakresie czynności osoby dyżurującej wchodzi utrzymanie czystości sali obsługi podatnika, korytarza pierwszego piętra oraz wejścia do budynku Urzędu. Sprzątania pomieszczeń należy dokonywać w godz. od 15.15 do 18.00, od poniedziałku do piątku, natomiast pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego - w obecności pracownika Urzędu, w godzinach pracy Urzędu. Ilość przebywających w budynku osób - do ustalenia zużycia środków czystości- to około 80 osób. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za : 1. dostarczanie i koszt środków czystości, dezynfekujących, sprzętu dla sprzątających oraz piasku do posypywania nawierzchni, 2. przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. przy świadczeniu usług, 3. przedłożenie Zamawiającemu imiennego wykazu personelu, 4. pełnienie nadzoru nad zatrudnionym przez niego personelem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sl.mofnet.gov.pl/us/siemianowice.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym Stadionu Miejskiego w Bielsku-Białej przy ul. Rychlińskiego 21
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowa usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie i w obiektach dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Katowicach KWK Boże Dary
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług porządkowania lokali stwarzających zagrożenie epidemiologiczne w obrębie budynków administrowanych przez Z.K. PGM w Chorzowie
Dodano: 2016-07-27 - CAŁOROCZNE UTRZYMANIE PRZYSTANKÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ ORAZ MYCIA WIAT PRZYSTANKOWYCH, TABLIC OGŁOSZENIOWYCH I ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY
Dodano: 2016-07-26 - Usługa sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego wokół Rejonu w Zawierciu przy ul. Towarowej 24 oraz pomieszczeń Obwodu Drogowego w Wojkowicach Kościelnych przy ul. Drogowców 6 i Obwodu Drogowego w Szczekocinach przy ul. Żarnowieckiej 51
Dodano: 2016-07-26 - SPRZĄTANIE BUDYNKÓW AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-28 - Usługa kompleksowego sprzątania siedziby NOSPR
Dodano: 2016-06-22 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, ul. Graniczna 29, oraz w siedzibach oddziałów terenowych w: Gliwicach, ul. Mitręgi 2 i Częstochowie, ul. Kisielewskiego 18/28B
Dodano: 2016-06-15 - Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz terenach zewnętrznych położonych w rejonach Administracji Domów Mieszkalnych nr 1, 2, 3 będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-14 - Utrzymanie czystości w obiektach SCCS w Zabrzu
Dodano: 2016-04-14