Przetargi.pl
Utrzymanie czystości infrastruktury przystankowej

Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, Popiełuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34)3664337 , fax. (34)3664337
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie
    Popiełuszki 4/6
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (34)3664337, fax. (34)3664337
    REGON: 150309847
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości infrastruktury przystankowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na czyszczeniu infrastruktury przystankowej zlokalizowanej na terenie miasta Częstochowy. Czyszczeniem objęte zostaną wszystkie urządzenia przystankowe, a w tym między innymi wiaty przystankowe typu: A1, A2, A3 i ich odpowiedniki oraz wiaty metalowe starego typu, wolnostojące ławki przystankowe, kosze, słupki i oznakowanie przystanków. Zakres świadczonych usług obejmował będzie bieżące mycie i usuwanie graffiti na zlecenie Zamawiającego oraz dwukrotne czyszczenie całej infrastruktury w terminach: - I czyszczenie (mycie i usuwanie graffiti) – kwiecień/maj 2018 r.; - II czyszczenie (mycie i usuwanie graffiti) - wrzesień/październik 2018 r. Ilości powierzchni przeznaczonej do czyszczenia określono szacunkowo. Zamawiający wymaga minimum 24 godzin, maksimum 32 godzin czasu reakcji na przystąpienie do interwencyjnego czyszczenia infrastruktury od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90690000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy-Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy-Pzp: 1. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Załącznik nr 3. 5) Inne wymagane dokumenty: 1 PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i złożone wraz z ofertą. 2 PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 ustawy-Pzp. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i złożone wraz z ofertą. 3 DRUK OFERTA Druk oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 6 4 SZACUNKOWA ILOŚĆ USŁUG Stanowi załącznik nr 7 do siwz (nie należy załączać do oferty). 5 WYKAZ CEN JEDNOSTKOWYCH Należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i w oryginale złożyć wraz z ofertą Załącznik nr 8 do siwz oraz nr 1 do umowy. 6 WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE PROTOKOŁU ORAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO PROTOKOŁU Załącznik nr 9. Do wykorzystania w razie wglądu do dokumentacji przetargowej (nie należy załączać do oferty). 7 OŚWIADCZENIE O ZATRUDNIANIU OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Załącznik nr 10. Złożyć wraz z ofertą. 8 WZÓR UMOWY Stanowi załącznik do siwz (nie należy załączać do oferty) 9 WYKAZ INFRASTRUKTURY Stanowi załącznik nr 12 do siwz oraz załącznik nr 2 do umowy (nie należy załączać do oferty)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach