Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i wykonywanie robót związanych z konserwacją budynku i urządzeń technicznych oraz usuwaniem awarii w Przychodni w Policach przy ul. Siedleckiej 2a w okresie od listopada 2010 do 31 grudnia 2011

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Bankowa 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4311350 , fax. 091 3175037
  • Data zamieszczenia: 2010-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Bankowa 18 18
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4311350, fax. 091 3175037
    REGON: 81054370729113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgkim.police.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i wykonywanie robót związanych z konserwacją budynku i urządzeń technicznych oraz usuwaniem awarii w Przychodni w Policach przy ul. Siedleckiej 2a w okresie od listopada 2010 do 31 grudnia 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zał. nr 1 : Szczegółowy zakres prac w ramach utrzymania czystości i konserwacji bieżącej budynku przy ul. SIEDLECKIEJ 2a : I. Utrzymanie czystości: - codzienne sprzątanie gabinetów lekarskich, gabinetów zabiegowych, pokojów biurowych, toalet, korytarzy, hollu, klatek schodowych, schodów zewnętrznych, - pastowanie 1 raz w tygodniu powierzchni podłóg w gabinetach i na korytarzach, - mycie 2 razy w miesiącu glazury w pomieszczeniach innych niż gabinety i sanitariaty, usuwanie z podłóg śladów po obcasach, odkurzanie powierzchni ścian, - czyszczenie wykładzin dywanowych, - mycie okien 3 razy w roku - w terminie uzgodnionym z zamawiającym, - sprzątanie piwnic 1 raz w miesiącu, - wydawanie odpadów pomedycznych przeznaczonych do spalenia w firmie wykonującej w/w usługi. Z obsługi powierzchni do codziennego sprzątania wyłączone zostają n/w pomieszczenia: 9-9a, 10-10a, 11, 30, 31, 33, 34, 38, 39, 48, 49, 126, 127, 128, 129, 130, 132, 133, 134-138, 139, 140, 141, 142, 143, 210, 230, 239, 306, 307, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 412, 413, 414, 415, 416, 418, 425, 426, 433, 434, 435 o ogólnej pow. 280,78 m2. Wykaz czynności do wykonania w ramach w/w zakresu: a) podłogi w gabinetach, na korytarzach, w W.C, i inne: - zamiatanie na sucho, - zmywanie na mokro przy użyciu środków dezynfekcyjnych, - froterowanie, - odkurzanie wykładzin dywanowych, b) schody i klatki schodowe: - zamiatanie na sucho, - zmywanie, - froterowanie, - odkurzanie poręczy i barierek, c) gabinety zabiegowe: - mycie powierzchni ścian (glazura, lamperia), - zamiatanie podłóg, mycie podłóg. d) sanitariaty: - zamiatanie podłóg, mycie podłóg, - mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych, pisuarów, desek sedesowych, - zalewanie kratek środkami dezynfekcyjnymi, - mycie powierzchni ścian (glazura, lamperia). e) gabinety lekarskie: - mycie i odkurzanie parapetów, biurek, stołów, szaf, sprzętu medycznego, itp., - bieżące opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków w koszach oraz wynoszenie śmieci (z podziałem na odpady komunalne i odpady przeznaczone do spalarni). Wszelkie czynności powinny być wykonywane zgodnie z zaleceniami dotyczącymi zabiegów porządkowo-higienicznych, z zaleceniami Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej oraz Państwowego Zakładu Higieny przy wykorzystaniu środków dopuszczonych do stosowania w służbie zdrowia oraz poleceniami pracownika nadzorującego realizację usług z uwzględnieniem specyfikacji sprzątanych pomieszczeń. Środki myjąco-czyszczące oraz worki zabezpiecza Wykonawca. Środki muszą mieć atesty PZH. Pracownicy wykonujący usługi sprzątania powinny mieć aktualne książeczki zdrowia z wymaganymi badaniami. Sprzątanie winno się odbywać w godzinach od 15,00 do 21,00. W celu zapewnienia stałej obsługi porządkowej na terenie przychodni w godzinach od 8,00 do 14,00 powinien dyżurować jeden pracownik wyznaczony przez Wykonawcę, którego zadaniem będzie wykonanie prac porządkowych zleconych przez wyznaczonego pracownika zamawiającego w miarę potrzeb (utrzymanie czystości w budynku i wokół budynku, dbanie o czystość śmietnika, itp.) oraz przyjmowanie ewentualnych zgłoszeń od użytkowników. II. Konserwacja bieżąca urządzeń technicznych Materiały konieczne do wykonania n/w usług zabezpiecza Wykonawca. Za materiał użyty do robót konserwacyjnych płaci Zamawiający, na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę i załączonego do faktury miesięcznego zestawienia wbudowanych materiałów - ceny materiałów wg faktur zakupu lub aktualnych średnich cen podanych w wydawnictwie Sekocenbud łącznie z kosztami zakupu. 1. Instalacja c.o. - uszczelnienie zaworów, - wymiana zaworów na instalacji wewnętrznej, - odpowietrzenie i płukanie grzejników i instalacji c.o, - płukanie i udrażnianie pojedynczych pionów, - usuwanie przecieków na złączach rur, grzejników, - wymiana odcinków rur o długości nie przekraczającej 3,0 m - zarówno pionowych jak i poziomych lecz bez przejść przez strop i ściany lub o długości 1,5 m z jednym przekuciem przez strop lub ścianę. - konserwacja obejmuje instalację c.o. niskich parametrów. 2. Instalacja ciepłej i zimnej wody - usuwanie przecieków zaworów, - wymiana głowic zaworów oraz pojedynczych zaworów, - wymiana kształtek i złączy na długości odcinków nie większych jak 2,0 m, - wymiana odcinków rur o długości nie przekraczającej 2,0 m - zarówno pionowych jak i poziomych lecz bez przejść przez strop i ściany lub o długości 0,5 m z jednym przekuciem przez strop lub ścianę. - konserwacja obejmuje wewnętrzną instalację c.w. niskich parametrów. 3. Instalacja kanalizacyjna, wentylacyjna - usuwanie przecieków w wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, - wymiana odcinków rur o długości nie przekraczającej 2,0 m - zarówno pionowych jak i poziomych wraz z wymianą kształtek i podejść znajdujących się na 2-metrowym odcinku lecz bez przejść przez strop i ściany lub o długości 1,0 m z jednym przekuciem przez strop lub ścianę, - udrożnienie i czyszczenie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej - piony i poziomy w budynku do pierwszej studni poza budynkiem, - udrożnienie i czyszczenie stojaków żeliwnych kanalizacji deszczowej. 4. Instalacja elektryczna: - naprawa instalacji elektrycznej w pomieszczeniach ogólnego użytku, - wymiana drobnego osprzętu elektrycznego (żarówek, bezpieczników, wyłączników, opraw) w pomieszczeniach ogólnego użytku, - zabezpieczenie lub usuwanie awarii instalacji elektrycznej od ZK (złącza kablowego) do TG (tablicy głównej) i od TG do TL (tablicy licznikowej), - usuwanie awarii we wszystkich pomieszczeniach w budynku. 5. Instalacja dźwigowa - uwalnianie ludzi uwięzionych w kabinach, 6. Prace ślusarskie - wymiana i naprawa zamków drzwiowych, zawiasów, samozamykaczy, - naprawa skrzydeł drzwiowych, - drobne naprawy balustrad, krat, stopni schodowych. 7. Prace szklarskie - uzupełnienie oszklenia stolarki okiennej i drzwiowej. 8. Prace murowe, tynkowe, malarskie - drobne naprawy ścian, sufitów, tynków, posadzek, schodów - nie przekraczające 2,0 m2 powierzchni. 9. Prace stolarskie - roboty w zakresie napraw bram, drzwi, okien, - wymiana uszkodzonych okuć stolarskich drzwi i okien, - dopasowanie drzwi, okien. 10. Prace dekarskie - drobne naprawy punktowe pokrycia papowego wraz z częściową wymianą lub częściową naprawą obróbek blacharskich, - czyszczenie rynien i rur spustowych. 11. Prace inne - usuwanie napisów na elewacjach, lamperiach, - mocowanie wszelkiego rodzaju tablic informacyjnych, - drobna naprawa urządzeń małej architektury, - drobne prace brukarskie (uzupełnienie brakujących lub wymiana uszkodzonych płytek chodnikowych lub kostki polbruku). 12. Usuwanie awarii - wszelkiego rodzaju roboty wymagające bezzwłocznego wykonania ze względu na zagrożenie życia lub zdrowia ludzkiego, mienia o znacznej wartości, ewentualnie powodujące znaczną uciążliwość dla użytkowników danego budynku. - usuwanie awarii przez całą dobę we wszystkie dni roku. 13. Stanowisko na portierni - otwieranie drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi na poszczególnych piętrach o godz. 6,30 w dni powszednie i o godz. 7,30 w soboty, - sprawdzenie stanu zabezpieczenia pomieszczeń przed udostępnieniem ich pacjentom i otwarciem przychodni, - włączanie i wyłączanie dźwigów osobowych, - wydawanie i odbieranie kluczy od pomieszczeń technicznych, sanitarnych i ogólnego użytku, - obsługa szatni - przyjmowanie i wydawanie odzieży pacjentom w okresie od 1 listopada do 31 marca (5 miesięcy), - sprawdzenie zabezpieczenia budynku przed jego zamknięciem (okna, drzwi), zamknięcie poszczególnych pięter, zamknięcie budynku po zakończeniu sprzątania, tj. o godz. 21,30 w dni powszednie oraz o godz. 15,00 w soboty, - zgłaszanie służbom miejskim i zarządcy nieruchomości przypadków zagrożenia bezpieczeństwa dla życia lub zdrowia, awarii, zabezpieczenia obiektu, itp. Przyjęcia pacjentów w Przychodni w Policach odbywają się przez sześć dni w tygodniu: - poniedziałek - piątek w godz. 8,00 - 18,00, - sobota w godz. 8,00 - 14,00 + dyżury. 14. Utrzymanie terenów zewnętrznych - łączna pow. 3.450 m2 a) Powierzchnie zewnętrzne utwardzone - 1.300 m2 całoroczne utrzymanie w czystości powierzchni utwardzonych (chodniki, rampa, schody, parking, wiata śmietnikowa): - codzienne zamiatanie terenu, - dezynfekcja wiaty śmietnikowej 1 raz w tygodniu, - w okresie zimowym odśnieżanie, usuwanie gołoledzi i oblodzeń. b) Powierzchnie zewnętrzne zielone - 2.150 m2 - comiesięczne (a w razie konieczności częściej) koszenie trawników o pow. 2.150 m2, - pielęgnacja drzew i krzewów (przycinka), - podlewanie terenów zielonych w czasie suszy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - Wysokość wymaganego wadium 1.900 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach