Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Izabelin w roku 2021

Gmina Izabelin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-080 Izabelin, ul. 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 722 89 30 , fax. 22 722 80 06
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izabelin
    ul. 3 Maja 42
    05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
    tel. 22 722 89 30, fax. 22 722 80 06
    REGON: 13271861000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina.izabelin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Izabelin w roku 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości oraz utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Izabelin w roku 2021. 2) Zakres przedmiotu zamówienia stanowi łącznie: Zadanie nr 1 – utrzymanie porządku i czystości na terenie Gminy Izabelin. Zadanie nr 2 – utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Izabelin. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 - utrzymanie porządku i czystości na terenie Gminy Izabelin: 1.1. opróżnianie i utylizację odpadów zebranych z koszy ulicznych w ilości 270 sztuk, opróżnionych łącznie w okresie trwania umowy 45.860,00 razy, w następującej częstotliwości: - 270 koszy, opróżniane trzy razy w tygodniu przez 52 tygodnie, od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r., w sumie 42.120,00 opróżnień, - 110 koszy zlokalizowanych w ciągu ulic: 3 Maja, Sierakowska, Fedorowicza, Lipkowska, Kurowskiego, Krasińskiego, Sienkiewicza, opróżniane dodatkowo dwa razy w tygodniu przez 17 tygodni, od 01.05.2021r. do 31.08.2021r., w sumie 3.740,00 opróżnień, 1.2. zamiatanie, sprzątanie i utrzymanie terenu wokół koszy ulicznych na łącznej powierzchni 210.600,00m2, wokół 270 sztuk koszy na powierzchni 5,00 m2 wokół kosza, w częstotliwości trzech razy w tygodniu przez 52 tygodnie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r., 1.3. ręczne zbieranie i utylizacja odpadów z pasów drogowych oraz wyznaczonych nieruchomości gminnych na łącznej powierzchni 722.004,00m2 w okresie trwania umowy, na powierzchni ok. 60.167,00m2 miesięcznie w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r., 1.4. utrzymanie w czystości, usuwanie odpadów i zamiatanie terenu w obrębie peronów przystankowych w ilości 39 szt. na łącznej powierzchni 121.680,00m2 w okresie od 01.03.2021 r. do 30.11.2021 r. przez 39 tygodni, z częstotliwością dwa razy w tygodniu na powierzchni 40,00m2 na peron, 1.5. mycie, usuwanie reklam i ogłoszeń, usuwanie graffiti, utrzymanie w czystości wiat przystankowych w łącznej ilości 288,00 szt. w okresie trwania umowy, w tym - mycie 30 sztuk wiat, 9 razy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r., - mycie 2 sztuk wiat rowerowych, 9 razy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. 1.6. mycie, utrzymanie w czystości tabliczek MSI, tablic znaków drogowych w tym pionowanie słupków, obrócenie tablic, dokręcenie tablic, w łącznej ilości 360szt. w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r., średnio 30 sztuk w miesiącu, 1.7. zakup i wymiana wybitych i zdewastowanych szyb w wiatach przystankowych w łącznej ilości 50 szt. w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r., w częstotliwości wynikającej ze stwierdzonych potrzeb, 1.8. robocizna, inne prace interwencyjne związane z utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy Izabelin, realizowane w łącznej ilości 2208,00 r-g w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r., średnio 184,00 r-g w miesiącu, po bezpośrednim zgłoszeniu przez Zamawiającego, 1.9. maszynogodzina pracy sprzętu niezbędnego do realizacji zadań zleconych w tym koperki, samochodu dostawczego i innych (np. agregat, motopompa) średnio 120 m-g miesięcznie przez 12 miesięcy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. - praca koparki średnio 40 m-godzin w miesiącu przez okres 12 miesięcy od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. - praca samochodu dostawczego średnio 40 m-godzin w miesiącu przez okres 12 miesięcy od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. - praca sprzętu silnikowego średnio 40 m-godzin w miesiącu przez okres 12 miesięcy od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. 1.10. rozstawienie i napełnienie mieszanką piaskowo-solną pojemników w łącznej ilości 60szt. przeznaczonych do zimowego utrzymania przystanków, chodników i parkingów, rozstawienie pojemników do połowy listopada na przystankach autobusowych, parkingach i chodnikach dla pieszych, 1.11. usuwanie śniegu i likwidacja śliskości mieszanką piaskowo-solną na 39 peronach przystankowych, na łącznej powierzchni 17.550,00m2 po wystąpieniu warunków zimowych w okresie obowiązywania umowy, do kalkulacji przyjęto realizację 15 akcji czynnych podejmowanych po pogorszeniu się warunków atmosferycznych tj. opadów śniegu lub wystąpienia śliskości, do utrzymania przyjęto powierzchnię 30,00m2 na każdy z peronów, 1.12. usuwanie śniegu i likwidacja śliskości mieszanką piaskowo-solną na chodnikach na łącznej powierzchni 120.000,00m2 po wystąpieniu warunków zimowych w okresie obowiązywania umowy tj. po opadach śniegu lub wystąpienia śliskości, do kalkulacji przyjęto realizację 10 akcji czynnych, 1.13. usuwanie śniegu i likwidacja śliskości mieszanką piaskowo-solną na parkingach i miejscach postojowych na łącznej powierzchni 65.000,00m2 w okresie zimowym tj. po opadach śniegu lub wystąpienia śliskości, do kalkulacji przyjęto realizację 10 akcji czynnych, 1.14. usunięcie i opróżnienie pojemników na mieszankę piaskowo-solną w łącznej ilości 60szt. przeznaczonych do zimowego utrzymania przystanków, chodników i parkingów, usuniecie pojemników do końca marca, po ustąpieniu warunków zimowych, magazynowanie na terenie GPWiK „Mokre Łąki” 1.15. zamiecenie i odchwaszczenie nawierzchni chodników, usuniecie trawy zarastającej chodnik i obrzeże chodnikowe, na łącznej powierzchni 50.000,00m2, dwa razy w roku, 1.16. utrzymanie i uzupełnienie dystrybutorów z woreczkami na psie odchody, w tym: - naprawa zniszczonych dystrybutorów średnio 5 szt./miesiąc x 12 miesięcy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. - uzupełnienie woreczków na psie odchody średnio 8000 szt./miesiąc w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. 1.17. utrzymanie i uzupełnienie zniszczonych wkładów do koszy na odpady, w tym: - naprawa zniszczonych wkładów do koszy na odpady, średnio 5 szt./miesiąc x 12 miesięcy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. - uzupełnienie wkładów do koszy na odpady średnio 10 szt./miesiąc x 12 miesięcy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. 1.18 konserwacja ławek parkowych, ławek w wiatach przystankowych oraz elementów drewnianych koszy – w zakresie wymiany i malowania zniszczonych elementów drewnianych z łączną liczbą 360,00 r-godz. w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. przy założeniu 30,00 r-godz. w miesiącu przez okres 12 miesięcy. 1.19. sprzątanie terenu po interwencjach straży pożarnej tj. (m.in. sprzątanie terenu po kolizjach drogowych, porządkowanie po wiatrołomach, usuwanie gałęzi drzew) łącznie 24 r-godz. w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. 4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 - utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Izabelin: 2.1. koszenie, zbieranie i utylizację trawy z działek stanowiących własność gminy, pasów drogowych dróg gminnych oraz innych wyznaczonych terenów publicznych na łącznej powierzchni 254.900,00m2, w częstotliwości wskazanej w wykazie trawników, 2.2. grabienie i utylizację liści z działek stanowiących własność gminy, pasów drogowych dróg gminnych oraz innych wyznaczonych terenów publicznych na łącznej powierzchni 57.000,00 m2, w okresie września i października, 2.3. wycinkę i utylizację zarośli, zakrzaczeń, drzew o obwodzie do 50 cm oraz konarów i gałęzi drzew ze: ścięć widokowych dróg, skrzyżowań dróg, skrajni dróg i chodników, innych nieruchomości stanowiących własność gminy i miejsc publicznych na łącznej powierzchni 80.200,00m2, 2.4. koszenie, wygrabienie trawy oraz liści z rowów odwadniających drogi gminne o łącznej długości 23.000,00 m.b., w częstotliwości wskazanej w wykazie rowów, 2.5. Utrzymanie miejsc pamięci narodowej, pomników, cmentarza wojennego w Laskach (odbiór odpadów, koszenie sprzątanie - rozpisać częstotliwość, powierzchnie, szczegóły prac), w tym: - sprzątanie (systematyczne ręczne uprzątanie zanieczyszczeń, w tym uschnięte wiązanki, wypalone znicze, wraz z wywozem i utylizacją na powierzchni 5700 m2, raz w miesiącu od kwietnia do listopada - 8 miesięcy (łącznie 45 600,00 m2); - systematyczne zamiatanie i odchwaszczanie alei głównej, wraz z wywozem i utylizacją, na powierzchni 210 m2, raz w miesiącu od kwietnia do listopada (8 miesięcy) (łącznie 1680,00m2); - systematyczne wykaszanie trawy wraz z wywozem i utylizacją, z terenu cmentarza na powierzchni 3420 m2, raz w miesiącu od maja do października (6 miesięcy) (łącznie 20520,00 m2); - systematyczne wykaszanie trawy, wraz z wywozem i utylizacją , z pobocza drogi przyległego do ogrodzenia cmentarza na powierzchni 400 m2, raz w miesiącu od maja do października (6 miesięcy) (łącznie 2400,00); - odchwaszczanie kwater, wraz z wywozem i utylizacją, na powierzchni 1960 m2, raz w miesiącu od kwietnia do listopada (8 miesięcy) (łącznie 15680,00 m2); - usuwanie opadłych liści, wraz z wywozem i utylizacją, z terenu cmentarza na powierzchni 5700m2, trzy razy w roku w miesiącach kwiecień, październik, listopad (3 miesiące) (łącznie 17100,00 m2); - usuwanie opadłych liści, wraz z wywozem i utylizacją, z pobocza drogi przyległego do ogrodzenia cmentarza na powierzchni 400 m2, trzy razy w roku w miesiącach kwiecień, październik, listopad (3 miesiące) (łącznie 1200,00m2); - systematyczne odśnieżanie, usuwanie lodu i posypywanie piaskiem alei głównej i podjazdu do cmentarza, na powierzchni 235 m2, raz w tygodniu w miesiącach styczeń, luty, marzec i grudzień (17 tygodni) (łącznie 3995,00) - utrzymanie 6 miejsc pamięci narodowej (koszenie, sprzątanie, mycie pomnika) w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021 zgodnie z potrzebami (ujęcie ryczałtowe) 2.6. bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego w Laskach (rozpisać koszenie, sprzątanie, odśnieżanie). Bez odbioru odpadów. W tym: - sprzątanie (systematyczne ręczne uprzątanie zanieczyszczeń, wraz z wywozem i utylizacją ciągów pieszych i podjazdów w użytkowanej części cmentarza na powierzchni 1045 m2, raz w miesiącu od kwietnia do listopada 8 miesięcy – łącznie 8360,00 m2); - systematyczne wykaszanie trawy, wraz z wywozem i utylizacją, z ciągów pieszych i podjazdów w użytkowanej części cmentarza na powierzchni 1010 m2, raz w miesiącu od maja do października - 6 miesięcy (łączni 6060,00 m2); - systematyczne wykaszanie trawy, wraz z wywozem i utylizacją, z pobocza drogi dojazdowej przyległego do ogrodzenia cmentarza na powierzchni 285m2, raz w miesiącu od maja do października - 6 miesięcy (łącznie 1710,00m2) - usuwanie opadłych liści wraz z wywozem i utylizacją, z ciągów pieszych i podjazdów w użytkowanej części cmentarza na powierzchni 1010 m2, trzy razy w roku w miesiącach kwiecień, październik, listopad - 3 miesiące (łącznie 3030,00m2); - usuwanie opadłych liści wraz z wywozem i utylizacją, z pobocza drogi dojazdowej przyległego do ogrodzenia cmentarza na powierzchni 285m2, raz w miesiącu od maja do października - 6 miesięcy (łącznie 855,00m2); - odśnieżanie, usuwanie lodu i posypywanie piaskiem ciągów pieszych i podjazdów (w tym wokół kontenera na odpady) w użytkowanej części cmentarza na powierzchni 1045 m2, raz w tygodniu w miesiącach styczeń, luty, marzec i grudzień (17 tygodni) (łącznie 17765,00m2).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach