Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 64300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 4426600, 4426641 , fax. 614 422 754
- Data zamieszczenia: 2018-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Poznańska 33
64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 61 4426600, 4426641, fax. 614 422 754
REGON: 52693700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Nowy Tomyśl w 2019 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług czystości i porządku na terenie miasta Nowy Tomyśl w następujących okresach: wiosennym, letnim, jesienno-zimowym oraz zimowym. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) utrzymanie w czystości ulic, placów, placów zabaw, chodników, przystanków autobusowych i parkingów oraz trawników, b) odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników, parkingów i placów, c) opróżnianie koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich czyszczenie, d) sprzątanie terenu po imprezach masowych niezależnie od czasu ich organizacji, e) usuwanie martwych zwierząt, padłych w wyniku kolizji drogowych z terenu miasta i gminy Nowy Tomyśl. f) utrzymanie w czystości słupów i tablic ogłoszeniowych, g) sprzątanie terenu przy pomnikach i tablicach pamiątkowych, h) mycie znaków drogowych oraz usuwanie graffiti z wiat przystankowych, i) malowanie barierek i łańcuchów ochronnych j) naprawa zapadniętych chodników na terenie obsługiwanym. k) koszenie poboczy dróg ulic wylotowych oraz przy ścieżkach rowerowych l) likwidacja dzikich wysypisk na terenie miasta i gminy Nowy Tomyśl m) sprzątanie skarp rowów n) zbieranie i wywóz worków z nieczystościami zebranymi w trakcie organizowanych akcji porządkowych 3. Całość zamówienia została podzielona na dwie części (wykaz rejonów objętych przedmiotem zamówienia z podziałem na części zamówienia określa załącznik nr 5a- REJON I, załącznik nr 5b- REJON II do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach: Załącznik nr 6a Wykaz imprez do obsługi REJON I; Załącznik nr 6b Wykaz koszy ulicznych na śmieci REJON I; Załącznik nr 6c Wykaz placów zabaw i infrastruktury turystycznej - REJON I; Załącznik nr 6d Wykaz koszy ulicznych na śmieci REJON II; oraz w warunkach Projektu Umowy- załącznik nr 7a i 7b do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści IDW „przedmiotem zamówienia”. 5. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917) Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy. 5.1. Wymagania w zakresie zatrudnienia: a) Zatrudnienie min. 3 osób na podstawie umowy o pracę. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować odpowiednią osobą na każdym rejonie oddzielnie; b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamówienia, c) Rodzaj czynności: pracownik fizyczny / porządkowy 5.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b) oświadczenie osób, o których mowa w pkt 5.1 ppkt a), że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 5.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia będzie uprawniony do kontroli oraz żądania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodów zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.1 ppkt a) na podstawie umów o pracę, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 5.1. Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodów zatrudnienia ww. osób, w szczególności: zanonimizowanych kopii umów o pracę w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych określonych przez Zamawiającego dokumentów. 5.4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. (Nieprzedstawienie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w ppkt 5.2 lub 5.3 będzie równoznaczne z niespełnieniem przez wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia). a) w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa w ppkt 5.2 pkt b) lub ppkt 5.3 Wykonawca każdorazowo zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1.000 zł, b) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej liczby osób wskazanej w ppkt. 5.1 pkt a), Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, c) w przypadku nie przedstawienia po wezwaniu przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w ppkt 5.2 pkt b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do złożenia dowodów, o których mowa w ppkt 5.3, Zamawiający może od umowy odstąpić i naliczyć karę umowną w wysokości 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 5.5. W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu określonego w ppkt 5.1. pkt b) Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 5 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz oferty” oraz oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 SIWZ. 2 Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie Międzygminnego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Wysocku Wielkim przy ul. Pruślińskiej 3
Dodano: 2024-01-19 - Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Golina w roku 2024
Dodano: 2024-01-02 - Prowadzenie Gminnego Schroniska dla bezdomnych zwierząt w 2024 roku w im. Miasta i Gminy Ostrzeszów
Dodano: 2023-12-05 - Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Puszczykowa – sezon zimowy 2023/2024 i 2024/2025
Dodano: 2023-09-04 - Prowadzenie w roku 2023 Międzygminnego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Wysocku Wielkim przy ul. Pruślińskiej 3
Dodano: 2022-11-24 - Prace porządkowe na rzecz Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
Dodano: 2022-07-28 - Zamówienie publiczne w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp do zamówienia podstawowego pn. Letnie oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w 2022 roku w Rejonie I – Stare Miasto – Centrum.
Dodano: 2022-07-13 - Uporządkowanie i wykaszanie terenów bez prawnego użytkownika
Dodano: 2021-02-12 - Interwencyjne wypompowywanie mieszaniny wody opadowej, roztopowej oraz piasku z miejsc retencjonowania, w sytuacji zagrożenia ludzi i mienia lub nieprzejezdności drogi publicznej na terenie miasta Poznania.
Dodano: 2021-01-14 - Prowadzenie w 2021 roku Międzygminnego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Wysocku Wielkim przy ul. Pruślińskiej 3
Dodano: 2021-01-12