Gmina Miejska Lubawa ogłasza przetarg
- Adres: 14-260 Lubawa, Rzepnikowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896 455 300 , fax. 896 452 558
- Data zamieszczenia: 2018-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubawa
Rzepnikowskiego 9A
14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896 455 300, fax. 896 452 558
REGON: 510743479 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubawa.bip-wm.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Lubawa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Lubawa w 2019 roku. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SIWZ formularz ofertowy. Ponadto: 1.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia prac w soboty, niedziele i święta w szczególności w przypadku odbywających się imprez okolicznościowych na podstawie zgłoszenia Zamawiającego za pomocą faksu lub pisemnego zlecenia. 1.2. Wszelkie prace wykonane bezzasadnie lub bez uzgodnienia z Zamawiającym nie będą podlegały rozliczeniu. 1.3. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu drogą telefoniczną lub elektroniczną tygodniowych raportów z uwzględnieniem faktycznie wykonanej pracy. 1.4. W cenie oferty wykonawca musi uwzględnić koszty związane z realizacją przedmiotu umowy także w przypadkach alarmowych zgłaszanych przez straż pożarną czy policję w godzinach wieczornych i nocnych. 1.5. Wykaz dróg, chodników i parkingów obejmujących przedmiot zamówienia stanowi załącznik 7 do SIWZ. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z zachowanie wymogów ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tj. Dz.U.2018.992 z późn. zm.) oraz ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U.2018.1454 z późn. zm.). 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami (zezwolenie wydawane zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 3 i ust 6 ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U.2018.1454 z późn. zm.). 3. Wszystkie pozyskane odpady należy przekazać do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia wraz z rozliczeniem miesięcznym informacji o ilości odpadów wytworzonych i zebranych w ramach realizacji zamówienia z podziałem na odpady biodegradowalne oraz zmieszane. Informacja taka musi być potwierdzona lub wystawiona przez Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych do której odpady zostały przekazane. 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami (zezwolenie wydawane zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 3 i ust 6 ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U.2018.1454 z późn. zm.)). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, iż posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane na podstawie ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U.2018.992 z późn. zm.),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie boisk sportowych, placów zabaw, terenów zielonych, dróg gminnych i przystanków autobusowych na terenie Gminy Szczytno w 2023 roku
Dodano: 2023-02-08 - Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2023 roku
Dodano: 2022-12-27 - „Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Iławy”
Dodano: 2021-02-01 - Sprzątanie nawierzchni dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Olecko w latach 2021-2023 z podziałem na 3 części
Dodano: 2021-01-25 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU CHODNIKÓW, ZATOK PARKINGOWYCH I RYNSZTOKÓW- W CZĘŚCI PÓŁNOCNEJ MIASTA OSTRÓDA
Dodano: 2021-01-21 - utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2021 r.
Dodano: 2021-01-19 - Oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta i gminy Reszel wraz z wywozem nieczystości stałych w roku 2021
Dodano: 2021-01-19 - Zimowe i letnie utrzymanie czystości dróg gminnych na terenie miasta Pasłęka
Dodano: 2021-01-15 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU CHODNIKÓW, ZATOK PARKINGOWYCH I RYNSZTOKÓW
Dodano: 2021-01-13 - „Świadczenie usług w zakresie: 1) organizacji oraz kompleksowego utrzymania czystości dróg, placów, miejsc rekreacji, chodników (ścieżek rowerowych) oraz pielęgnacji terenów zieleni; 2) wycinki drzew należących do zasobów Gminy; 3) utrzymania obiektów cmentarnictwa wojennego oraz cmentarzy komunalnych wraz z prawem opcji; na terenie Gminy Giżycko oraz terenach, na których Gmina Giżycko zobowiązała się świadczyć usługi w oparciu o zawarte przez Gminę porozumienia”
Dodano: 2021-01-08