Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy ŁUKOWICA poprzez odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych

Gmina Łukowica ogłasza przetarg

  • Adres: 34-606 Łukowica, Łukowica
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3301521 , fax. 183301521
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łukowica
    Łukowica 334
    34-606 Łukowica, woj. małopolskie
    tel. 18 3301521, fax. 183301521
    REGON: 491892452
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/lukowica

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy ŁUKOWICA poprzez odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie całej masy odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych, przystanków, cmentarzy i miejsc publicznych z terenu gminy Łukowica w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019r. 2. Przedmiot zamówienia wg CPV: 90000000-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, oczyszczania/sprzątania i usługi ekologiczne, 90500000-2 Usługi związane z odpadami, 90511000-2 Usługi wywozu odpadów, 90511200-4 Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90511300-5 Usługi zbierania śmieci, 90512000-9 Usługi transportu odpadów, 90513000-6 Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne, 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami, 90514000-3 Usługi recyklingu odpadów, 90000000-9 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, oczyszczania/sprzątania i usługi ekologiczne. 3. Zamówienie obejmuje usługę polegającą na odbieraniu odpadów komunalnych z każdej nieruchomości zamieszkałej, położnej na terenie Gminy Łukowica oraz z nieruchomości niezamieszkałych w tym domków letniskowych i nieruchomości, na których świadczone są usługi hotelarskie i ich zagospodarowanie (odzysk, unieszkodliwianie), zgodnie z obowiązującym, w czasie świadczenia usługi, Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łukowica. Wykaz nieruchomości z podziałem na sołectwa wraz z ilością osób zamieszkałych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ natomiast wykaz nieruchomości, na których prowadzona jest działalność gospodarcza oraz wykaz obiektów użyteczności publicznej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 4. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest do: 1) odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach i/lub workach wytworzonych na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, 2) odbioru wytworzonych na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, odpadów zbieranych w sposób selektywny w pojemnikach i/lub workach przeznaczonych do tego celu, o odpowiedniej kolorystyce, grubości i pojemności, obejmujących: a) papier i tekturę (opakowaniowe i nie opakowaniowe) o kodach: 20 01 01 i 15 01 01, b) odpady ze szkła (opakowaniowe i nie opakowaniowe) o kodach 20 01 02 i 15 01 07, c) odpady z tworzyw sztucznych (opakowaniowe i nie opakowaniowe) o kodach: 20 01 39 i 15 01 02, odpadów metalu o kodach 15 01 04, 20 01 40 (opakowaniowe i nie opakowaniowe), opakowania wielomateriałowe o kodzie 15 01 05 zbierane łącznie, w jednym pojemniku lub worku, d) odpady budowlane i rozbiórkowe o kodach: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 04 07, 17 08 02, 17 09 04, 20 03 99, e) zużyte opony o kodzie 16 01 03, f) odpady wielkogabarytowe, w tym meble o kodzie 20 03 07, g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodzie 20 01 35*, 20 01 36, h) odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych (tj. chemikalia, zużyte baterie i akumulatory i inne) o kodach: 20 01 13*, 20 01 14*, 2001 15*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 27*, 20 01 29*, 20 01 33*, i) przeterminowane leki o kodach 20 01 32, j) odpady ulegające biodegradacji o kodach 20 01 08 i 20 02 01, k) popiół z palenisk domowych o kodzie 20 01 99, l) odpady z czyszczenia ulic i placów o kodzie 20 03 03, m) inne odpady nieulegające biodegradacji o kodzie 20 02 03, 3) dostarczania worków do selektywnej zbiorki odpadów komunalnych o odpowiednich parametrach, odpowiedniej kolorystyce i w odpowiedniej ilości, właścicielom poszczególnych nieruchomości, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów oraz z wymogami obowiązującego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminach, przy uwzględnieniu ewentualnych zmian jakie mogą w tym zakresie wystąpić, 4) dostarczania worków przeznaczonych do zbierania odpadów zmieszanych, popiołu oraz budowlano- remontowych, 5) porządkowania terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia z powodu czynników atmosferycznych np. wiatr, ingerencji zwierząt, z winy wykonawcy np. podczas załadunku, 6) ewidencjonowania za pomocą odpowiednich czytników ilości i rodzajów odebranych odpadów. 5. Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo/pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. 6. Na terenie nieruchomości obiektów użyteczności publicznej oraz zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Pojemniki zapewnia właściciel/zarządca nieruchomości i ustawia je w miejscach przeznaczonych do gromadzenia odpadów. 7. Na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych warunkiem odbioru odpadów jest gromadzenie ich w sposób określony w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów oraz z wymogami obowiązującego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łukowica tj. w pojemnikach i/lub workach opatrzonych prawidłowym kodem kreskowym obowiązującym dla wszystkich frakcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł, przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca: -posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Łukowica, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, - jest wpisany do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na adres miejsca zamieszkania lub siedziby przedsiębiorcy, - posiada wpis do rejestru podmiotów, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.) lub w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, - posiada zezwolenie na zbieranie lub przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów, o którym mowa w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.), w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie. W przypadku gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu ich odzysku lub unieszkodliwiania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) oświadczenia wykonawcy (redagowane samodzielnie): a) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, b) o braku podstaw do wykluczenia, 3) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach