Miasto Kraśnik ogłasza przetarg
- Adres: 23200 Kraśnik, ul. Lubelska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818 251 540 , fax. 818 252 709
- Data zamieszczenia: 2017-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kraśnik
ul. Lubelska 84
23200 Kraśnik, woj. lubelskie
tel. 818 251 540, fax. 818 252 709
REGON: 52410500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości dróg na terenie miasta Kraśnik - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług polegających na utrzymaniu czystości dróg na terenie miasta Kraśnik. 2. Zamówienie obejmuje: 1) mechaniczne oczyszczanie jezdni dróg i zatok autobusowych wraz z oczyszczeniem krawężników lub opaski jezdni z darni, na zlecenie Zamawiającego, 2) mechaniczne zamiatanie parkingów wraz z oczyszczeniem krawężników lub opasek z darni, na zlecenie Zamawiającego, 3) pozimowe oczyszczanie jezdni dróg i zatok autobusowych oraz parkingów z nagromadzonego po zimie piasku, soli i ziemi na zlecenie Zamawiającego, 4) opróżnianie koszy na psie odchody wraz z uzupełnianiem podajników zestawami higienicznymi na psie odchody, 5) wywóz nieczystości z terenów Miasta Kraśnik na zlecenie Zamawiającego, 6) obsługę wszelkich imprez i festynów wskazanych przez Zamawiającego, pod kątem utrzymania czystości i porządku. 3. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania (zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych): 1) zadanie nr 1 – utrzymanie czystości dróg w części fabrycznej miasta Kraśnik, 2) zadanie nr 2 – utrzymanie czystości dróg w części lubelskiej miasta Kraśnik. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ nr: 1a – zadanie nr 1, 1b – zadanie nr 2. 5. Wykazy dróg określają załączniki do SIWZ nr: 2a (zadanie nr 1), nr 2b (zadanie nr 2). Wykazy parkingów określają załączniki do SIWZ nr: 3a (zadanie nr 1), nr 3b (zadanie nr 2). Wykazy koszy na psie odchody określają załączniki do SIWZ nr: 4a (zadanie nr 1), nr 4b (zadanie nr 2). 6. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, informuje, że określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.): 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z utrzymaniem czystości dróg, 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a – Wykonawca, przed podpisaniem umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące ww. czynności są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców, 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 skutkuje sankcjami określonymi w § 10 ust. 10-11 umów stanowiących załączniki nr 11a i 11b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) zadanie nr 1 – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), 2) zadanie nr 2 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), które może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na utrzymanie czystości dróg na terenie miasta Kraśnik – zadanie/zadania nr … . 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konto Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn.: „Utrzymanie czystości dróg na terenie miasta Kraśnik”, nie otwierać przed 14.03.2017 r. godz. 11:30”. Dokument musi być złożony w kancelarii Urzędu Miasta Kraśnik, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik przed upływem terminu składania ofert tj.: do 14.03.2017 r. do godz. 11:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 14.03.2017 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta Wykonawca, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oczyszczanie terenu oraz ulic miejskich na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w 2023 r.
Dodano: 2022-11-09 - "Utrzymanie zieleni i pielęgnacja drzew i krzewów, sprzątanie placów i chodników, sprzątanie przystanków autobusowych, wiat turystycznych oraz cmentarzy wojennych na terenie Miasta i Gminy Szczebrzeszyn w 2021r.”
Dodano: 2021-01-25 - Usługi komunalne w zakresie oczyszczania ulic i chodników, utrzymania zieleni miejskiej i elementów jej wyposażenia”
Dodano: 2021-01-12 - Utrzymanie czystości w sezonie zimowym i letnim na terenach komunalnych administrowanych przez Urząd Miejski, w tym parki miejskie i tereny zielone.
Dodano: 2020-11-09 - Letnie zarządzanie drogami powiatowymi zlokalizowanymi na terenie miasta Kraśnik
Dodano: 2020-06-01 - Utrzymanie czystości oraz zieleni w pasie drogi wojewódzkiej Nr 833 w granicach administracyjnych miasta Kraśnik
Dodano: 2020-03-27 - Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej
Dodano: 2020-01-31 - Utrzymanie czystości na terenach komunalnych administrowanych przez Urząd Miejski, w tym parki miejskie i tereny zielone
Dodano: 2019-12-17 - Oczyszczanie ulic, placów i parkingów na terenie miasta Zamość w 2020 roku
Dodano: 2019-12-10 - Oczyszczanie ulic, placów i parkingów na terenie miasta Zamość w 2020 roku
Dodano: 2019-11-26