Przetargi.pl
Utrzymanie ciągłości pracy drukarek

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2012-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie ciągłości pracy drukarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje usługę zapewnienia ciągłości pracy 466 drukarek eksploatowanych przez Zamawiającego, w tym 371 drukarek typu 1 i 95 drukarek typu 2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1. zapewnienie jakości wydruków zgodnie z dokumentacją techniczną drukarek; 2. wykonywanie wszelkich niezbędnych przeglądów i konserwacji, obejmujących czyszczenie z zewnątrz i wewnątrz, regulacje, naprawy, wymianę uszkodzonych części i podzespołów, wymianę elementów podlegających zużyciu zgodnie z zaleceniami producenta drukarki zawartymi w instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej; 3. dokonywanie wszelkich niezbędnych napraw drukarek z użyciem części i podzespołów rekomendowanych przez producentów drukarek; 4. wykonywanie oceny stanu technicznego drukarek; 5. zapewnienie wszelkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, rekomendowanych przez producentów drukarek, wraz z ich wymianą; 6. zastępowanie na czas trwania Umowy drukarki nie nadającej się do dalszej eksploatacji drukarką zastępczą tego samego typu; 7. podłączanie i konfigurowanie drukarek zastępczych w asyście uprawnionego pracownika Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym; 8. bieżący odbiór i utylizacja wszelkich zużytych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 9. bieżące prowadzenie ewidencji wszelkich wykonywanych czynności związanych z realizacją Umowy w systemie informatycznym udostępnionym przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503230005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach