Przetargi.pl
Utrzymanie ciągłości dostępu do szerokopasmowego Internetu oraz udostępnienie go przez okres od 01.07.2019 do 30.12.2019 roku, w związku z realizacją przedsięwzięcia pn: „Zapewnienie dostępu do szerokopasmowego Internetu mieszkańcom Gminy Stęszew zagrożonym wykluczeniem cyfrowym”

Gmina Stęszew ogłasza przetarg

  • Adres: 62-060 Stęszew, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 8197141
  • Data zamieszczenia: 2019-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stęszew
    ul. Poznańska 11
    62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie
    tel. 8197141
    REGON: 63125852000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: steszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie ciągłości dostępu do szerokopasmowego Internetu oraz udostępnienie go przez okres od 01.07.2019 do 30.12.2019 roku, w związku z realizacją przedsięwzięcia pn: „Zapewnienie dostępu do szerokopasmowego Internetu mieszkańcom Gminy Stęszew zagrożonym wykluczeniem cyfrowym”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Utrzymanie ciągłości dostępu do szerokopasmowego Internetu oraz udostępnienie go przez okres od 01.07.2019 do 30.12.2019 roku we wskazanych lokalach: 123 Beneficjariuszy Ostatecznych (BO), 8 szkołach, 12 świetlicach, 6 bibliotekach, Muzeum w Stęszewie, Domu Kultury w Stęszewie, Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew, Ośrodka Pomocy Społecznej – łącznie 163 lokalizacji na terenie gminy Stęszew w związku z realizacją przedsięwzięcia pn: „Zapewnienie dostępu do szerokopasmowego Internetu mieszkańcom Gminy Stęszew zagrożonym wykluczeniem cyfrowym” 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1 przyznanie i utrzymywanie stałej lub zmiennej adresacji IP, Wykonawca zapewni dostęp do sieci Internet poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe) zgodnie z najlepszymi obowiązującymi normami i praktykami, 2.2 zapewnienie komfortowej i stabilnej transmisji danych, poprzez zastosowanie szerokopasmowego dostępu do Internetu - takiego, który pozwala na dostęp do wszystkich usług dostępnych w sieci Internet z minimalną prędkością łącza – 10 Mbit/s, bez limitu transferu danych. Dotyczy przepustowości z Internetu do użytkownika. Przepustowość w przeciwnym kierunku (upload) powinna wynosić minimum 1 Mbit/s. 2.3 skonfigurowanie urządzeń sieciowych i przeszkolenie w konfiguracji osoby wyznaczonej przez Zamawiającego, 2.4 dostarczenie wszystkich materiałów niezbędnych do podłączenia usługi (np. kable, gniazdka, końcówki RJ-11, RJ-45, dodatkowe urządzenia), 2.5 świadczenie asysty technicznej przy obsłudze dostępu do sieci Internet (biuro obsługi technicznej czas reakcji na zgłoszenie do 24 godzin), weryfikacji na miejscu wystąpienia awarii zgłoszonej przez BO lub zdalnie, diagnozowaniu przyczyny powstania awarii, sprawdzaniu poprawności działania urządzeń sieciowych, sprawdzaniu poprawności działania instalacji teleinformatycznej, naprawie gniazda sieci teleinformatycznej oraz naprawie uszkodzonego okablowania. W przypadku fizycznego uszkodzenia urządzeń sieciowych umożliwiających dostęp do Internetu, po zgłoszeniu tego faktu Zamawiającemu, naprawę wykonuje Wykonawca w ramach gwarancji producenta urządzenia, oraz daje własną rękojmie na urządzenie, które sam dobrał przez okres trwania umowy. W przypadku wystąpienia awarii z winy BO, koszt naprawy/wymiany ponosi BO lub Zamawiający; 2.6 aktywowanie łączy Internetowych oraz zapewnienie dostępu do sieci Internet przez 24 godz. na dobę, przez 7 dni tygodniu, przez okres do 30.12.2019 roku dla 163 Beneficjariuszy Ostatecznych 2.7 w przypadkach konieczności wprowadzenia zmian składu grupy Beneficjariuszy Ostatecznych zapewnienie przeniesienia i aktywacji łącza Internetowego na nowy adres wskazany przez Zamawiającego, odbędzie się to na koszt Wykonawcy, 2.8 dostarczony zestaw urządzeń musi być skonfigurowany w taki sposób, by działał bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwiać realizację usługi korzystania z Internetu, 2.9 terminy dostaw i montażu zestawów urządzeń umożliwiających dostęp do Internetu w gospodarstwach domowych - BO Wykonawca uzgodni bezpośrednio z BO i przedstawicielem Zamawiającego, w taki sposób, aby możliwe było ukończenie wszystkich prac ( łącznie z odbiorem ) w nieprzekraczalnym terminie tj. do dnia 30.06.2019 roku. 2.10 odbiór dostarczonych i uruchomionych zestawów urządzeń umożliwiających dostęp do Internetu zostanie przeprowadzony bezpośrednio u BO, z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy na podstawie protokołów częściowych podpisanych przez przedstawicieli obu stron (Zamawiającego i Wykonawcy), sukcesywnie, tak by odbiór (i uruchomienie) ostatnich zestawów został dokonany we terminie do dnia 30.06.2016 roku. 2.11 podłączenie komputera BO z dostarczonym urządzeniem sieciowym umożliwiającym podłączenie do Internetu nastąpić musi poprzez: kabel typu skrętka (końcówka RJ45) lub USB, Odbiór prac nastąpi na podstawie podpisanych częściowych protokołów odbioru i końcowego protokołu zbiorczego 3. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zrealizowanie minimalnych wskaźników produktu określonych we wniosku oraz umowie o dofinansowanie Projektu „Zapewnienie dostępu do szerokopasmowego Internetu mieszkańcom Gminy Stęszew zagrożonym wykluczeniem cyfrowym” L.p. Wskaźnik produktu Jednostka miary Wartość docelowa 1. Liczba gospodarstw domowych, które otrzymały dofinansowanie dostępu do Internetu szt. 123 2. Liczba jednostek sektora publicznego, które otrzymały dofinansowanie dostępu do Internetu szt. 13 4.Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego – 3 egzemplarze, obejmującego: 1) dokumentację powykonawczą – protokoły dostarczonych i uruchomionych urządzeń dostępowych ( do BO i instytucji publicznych) oraz protokół końcowy, 2) wymagane dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: a) karty gwarancyjne, a) instrukcje obsługi, c) atesty, aprobaty, certyfikacje techniczne. 5. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.: Zamawiający dopuszcza świadczenie Beneficjariuszom Ostatecznym, usługi dostępu do sieci Internet z wykorzystaniem technologii: 1) transmisji danych z wykorzystaniem technologii radiowej (innej niż transmisja danych w sieci komórkowej), 2) kablowej. Zastosowana technologia musi gwarantować parametry łącza podane w pkt 2.2 3) Prace związane z wykonaniem zamówienia należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 4) Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia 5) Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia i sprzęt muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. Jeżeli w dokumentacji przetargowej występują wskazania materiałowe na konkretnego producenta /nazwy producentów i produktów / należy odczytywać je jako przykładowe, służące tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż zakładane w specyfikacji technicznej. 7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 8) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Do realizacji zamówienia tj od 01.07.2019 do 30.12.2019r. Wykonawca musi wykorzystać urządzenia posiadane przez Zamawiającego, które zapewniają realizację dostępu do Internetu w pierwszych trzech etapach projektu tj. do 31.12.2016 roku Są to następujące urządzenia dostępowe: 1. NanoStation Loco M 5 2. Mikrotik RouterBoard SXT Lite 5 3. NanoBridge M 5 4. Bezprzewodowy router standard N 150 Mb/s TL – WR 740 N
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72400000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 złotych (słownie: tysiąc złotych, 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2019 poz.310 t.j. z dnia 2019.02.18). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew na konto wskazane przez Zamawiającego. NR 10 9048 0007 0027 3550 6000 0004 GBS Mosina O/Stęszew 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miejski Gminy Stęszew , ul. Poznańska 11 - pok. 3, a kserokopię dołączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 , lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania licencji. Wymaga się, aby Wykonawcy byli wpisani do Rejestru Przedsiębiorstw Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej – w formularzu ofertowym należy podać nr z rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej Na dowód spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą kopię wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach