Przetargi.pl
Utrzymanie bieżące oznakowania pionowego w pasach drogowych ulic w latach 2016-2019, dla których funkcję zarządcy drogi pełni Prezydent Miasta Zielona Góra w ramach zadania Roboty w zakresie oznakowania dróg.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2016-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielono-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie bieżące oznakowania pionowego w pasach drogowych ulic w latach 2016-2019, dla których funkcję zarządcy drogi pełni Prezydent Miasta Zielona Góra w ramach zadania Roboty w zakresie oznakowania dróg.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na zakres zamówienia składa się bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmujące: 7.1. przegląd oznakowania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wymiana zniszczonych oznakowań jak również zakup i montaż nowych znaków pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu; 7.2. wykonywanie czynności niezbędnych przy bieżącym utrzymaniu oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w pasach drogowych ulic; 7.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót zawartą w załączniku nr 7 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót określony został w kosztorysie ofertowym zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ; 7.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.3. SIWZ; 7.5. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy oraz rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 3 miesiące. 7.6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia stanowiący załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy pięćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach