Przetargi.pl
Utrzymanie bieżące miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988, , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, , fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie bieżące miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na bieżącym utrzymaniu miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich prac związanych z konserwacją, czyszczeniem, usuwaniem awarii oraz zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania miejskiej sieci kanalizacji deszczowej. 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) mechaniczne lub ręczne udrożnienia kolektorów kanalizacji deszczowej poprzez ich wyczyszczenie; b) płukanie kolektorów kanalizacji deszczowej; c) mechaniczne lub ręczne czyszczenie studzienek rewizyjnych; d) płukanie studzienek rewizyjnych; e) mechaniczne lub ręczne czyszczenie studzienek ulicznych ściekowych wraz z przykanalikami; f) płukanie studzienek ulicznych ściekowych; g) przełożenie lub układanie nowego kolektora kanalizacji deszczowej z rur PCV; h) wykonanie studni rewizyjnych lub ich wymiana z odtworzeniem nawierzchni; i) wykonanie studzienek ulicznych ściekowych lub ich wymiana wraz z odtworzeniem nawierzchni; j) mechaniczne lub ręczne czyszczenie zamulonych kanałów kołowych; k) uzupełnienie lub wymiana włazów żeliwnych, rusztów studzienek ulicznych ściekowych; l) regulacje wysokościowe krat ulicznych ściekowych oraz włazów żeliwnych do studni rewizyjnych wraz z odtworzeniem nawierzchni; m) uzupełnienie koszy w studzienkach ulicznych ściekowych; n) czyszczenie koszy studzienek ulicznych ściekowych; o) mechaniczne czyszczenie syfonów w studzienkach ulicznych ściekowych wraz z ich płukaniem; p) wykonanie odwodnienia liniowego otwartego z prefabrykatów betonowych; q) wykonanie ścieku skrzynkowego; r) wykonanie inspekcji stanu technicznego sieci kanalizacji deszczowej za pomocą kamery; s) wykonanie opinii technicznych stanu sieci kanalizacji deszczowej; t) wykonanie badań zagęszczenia gruntu; u) wykonanie rowu otwartego. 4) Szczegółowy zakres usług do wykonania wraz z szacunkową ich ilością został zawarty w Formularzu cenowym, stanowiącym Formularz Nr 1A do SIWZ 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ppkt 4 niniejszego punktu stanowią dokumenty, które wraz z umową (projektem umowy) należy rozpatrywać łącznie. Ww. dokumenty wzajemnie się uzupełniają. Wszystkie czynności ujęte w powyższych dokumentach winny być traktowane tak, jakby były użyte w każdym z wymienionych dokumentów. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich usług, robót i czynności przewidzianych w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Podwykonawstwo: 1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców - zgodnie z treścią Formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 2) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę - wszystkich osób, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności polegające na bezpośrednim wykonywaniu prac fizycznych pod kierownictwem pracodawcy, w miejscu i czasie przez niego wskazanym, a wynikających z zakresu usług (pkt 4 ppkt 3 niniejszego rozdziału); 2) Wykonawca lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące ww. czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3) W terminie 5 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie (własne lub podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy), zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. 4) Postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ. 4. Czas przystąpienia do usunięcia awarii. Wykonawca, po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego o wystąpieniu awarii, zobowiązany jest przystąpić do usunięcia awarii w maksymalnym czasie - 24 godziny od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Czas przystąpienia do usunięcia awarii stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż najdłuższy możliwy czasu przystąpienia do usunięcia awarii, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XIII SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90470000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 8.352,00 zł. (słownie: osiem tysięcy trzysta pięćdziesiąt dwa złote 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: 75 1240 3464 1111 0010 6448 8461 z dopiskiem „Wadium do postępowania Nr WZP.271.1.24.2020”; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt. 2. ppkt. 1. W takim przypadku Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem, ponieważ za termin wniesienia wadium przelewem przyjmuje się termin (data oraz godzina) uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. W związku z powyższym wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą, bez względu na sposób jego wniesienia. 5. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 1) Nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu należności w przypadku, gdy: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. 3) Oryginał gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie, opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy z informacją: Wadium w formie niepieniężnej do postępowania Nr WZP.271.1.24.2020. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa przepis art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy - Formularz Nr 1 do SIWZ (w formie oryginału), 2) formularz cenowy – Formularz Nr 1A do SIWZ (w formie oryginału), 3) pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z zapisami pkt 12 ppkt 2-3 Rozdziału X SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/ informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców. UWAGA! Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty; 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca powinien przedłożyć stosowne zobowiązanie tegoż podmiotu lub inny dowód na udostępnienie potencjału wraz z ofertą w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach