Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Bochnia

Gmina Bochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6123361 w. 26 , fax. 146 119 922
  • Data zamieszczenia: 2019-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bochnia
    ul. Kazimierza Wielkiego 26
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 14 6123361 w. 26, fax. 146 119 922
    REGON: 53217400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Bochnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usunięciu i przekazaniu do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 170601 (materiały izolacyjne zawierające azbest) i 170605 (materiały konstrukcyjne zawierające azbest) z prywatnych posesji na terenie Gminy Bochnia w zakresie: demontaż pokryć dachowych/elewacyjnych zawierających azbest w tym demontaż pokrycia dachowego/elewacji i jego zabezpieczenie, transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych (w ilości: 176 Mg), odbiór gruzu azbestowego zgromadzonego na posesjach przed/po wejściu w życie przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004 nr 71 poz. 649 z późń. zm.) w tym: odbiór odpadu przez Wykonawcę, transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych (w ilości: 98,10 Mg). Szacowana ilość odpadów przeznaczonych do usunięcia wynosi 274,10 Mg, w tym: w roku 2019 – 175,3 Mg, w roku 2020 – 98,80 Mg. Zamawiający zastrzega, że ilość przeznaczonych do usunięcia i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie realizacji zadania, podczas faktycznego ich ważenia, z powodu szacunkowego określenia wagi przez osoby fizyczne które zadeklarowały chęć uczestniczenia w projekcie. Określone przez Zamawiającego prognozowane ilości odpadów nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do zlecenia usługi w podanych ilościach. Rozliczenie odbywać się będzie na podstawie rzeczywistej ilości wykonanych i potwierdzonych usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwać roszczenia odszkodowawcze z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia ilości odpadów przeznaczonych do usunięcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90650000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. z adnotacją: Wadium – na zadanie „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Bochnia” 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 27 8589 0006 0260 0110 0001 0004 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie opisanej zgodnie z pkt. 1 w sekretariacie, pok. nr 11. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada: 1) aktualne zezwolenie właściwego organu na zbieranie odpadów obejmujących odpady niebezpieczne o kodach 17 06 05* 17 06 01*, wydane zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 21) lub zawiadomienie marszałka województwa o nadaniu numeru rejestrowego, gdy wykonawca dokonał wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami tj. Rejestru BDO. 2) zezwolenie na unieszkodliwianie azbestu lub równoważne uprawnienia, wydane na podstawie przepisów szczegółowych, w przypadku gdy wykonawca będzie prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. Jeżeli Wykonawca nie prowadzi przetwarzania odpadów we własnym zakresie zobowiązany jest w formularzu ofertowym wskazać adres dla składowiska odpadów na którym będą składowane odpady zawierające azbest. W przypadku złożenia oferty przez Konsorcjum firm, warunek musi być spełniony przez tego członka konsorcjum, który będzie realizował odpowiednio przedmiotową usługę w zakresie zbierania lub unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – zał. Nr 1 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów lub inny dokument na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). Dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp: wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach