Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Związku Gmin Powiatu Dzierżoniowskiego ZGPD-7 w 2015 r.

Związek Gmin Powiatu Dzierżoniowskiego ZGPD-7 ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, ul. Świdnicka 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 831 50 02 , fax. 0-74 832 19 91
  • Data zamieszczenia: 2015-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Powiatu Dzierżoniowskiego ZGPD-7
    ul. Świdnicka 38 38
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 831 50 02, fax. 0-74 832 19 91
    REGON: 89144971500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgpd7.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Związku Gmin Powiatu Dzierżoniowskiego ZGPD-7 w 2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z demontażem, transportem i utylizacją wyrobów budowlanych zawierających azbest tj. 17 06 05* (materiały konstrukcyjne zawierające azbest) z obiektów położonych na terenie gmin zrzeszonych w Związku Gmin Powiatu Dzierżoniowskiego ZGPD-7: Miejskiej Dzierżoniów, Dzierżoniów, Niemcza, poprzez: a) demontaż, zabezpieczenie, załadunek, transport i utylizację pokryć dachowych zawierających azbest w ilości ok. 145 Mg, b) zabezpieczenie, załadunek, transport i utylizację materiałów zawierających azbest składowanych na posesjach w ilości ok. 21 Mg, c) zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami: ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu, d) uporządkowanie miejsca wykonania usługi z odpadów zawierających azbest oraz oczyszczenie z pyłu azbestu w sposób uniemożliwiający ich emisję do środowiska, e) transport odebranych odpadów zawierających azbest zgodnie z obowiązującymi przepisami, f) przekazanie odpadów do unieszkodliwiania wraz z jego kosztem, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko (w ofercie należy wskazać miejsce utylizacji). Wyroby zawierające azbest będą usuwane z nieruchomości, objętych wnioskami składanymi przez właścicieli lub zarządców do Zamawiającego, o usunięcie wyrobów z dofinansowaniem w formie dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Z uwagi na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy, ilości te w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega, iż zapłaci za rzeczywistą ilość zdemontowanych, usuniętych i przekazanych do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest. Zamawiający przekazywać będzie sukcesywnie Wykonawcy wykaz nieruchomości zakwalifikowanych do usunięcia z ich terenu wyrobów azbestowych. Do obowiązków Wykonawcy należy także: 1. Zgłoszenie zamiaru przystąpienia do wykonania prac demontażowych właściwemu organowi nadzoru budowlanego i właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy zgodnie z § 6 ust. 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649). 2. Wykonanie dokumentacji fotograficznej (zdjęcia w kolorze w wersji elektronicznej) obiektów sprzed rozpoczęcia usuwania z nich odpadów zawierających azbest oraz po ich usunięciu oraz przekazanie jej Zamawiającemu na wskazany adres e-mail. 3. Zapewnienie właściwej organizacji i zabezpieczenia miejsca robót demontażowych i miejsca przechowywania zdemontowanych materiałów zawierających azbest. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe gospodarowanie wytworzonymi odpadami zawierającymi azbest. 5. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania obszaru, na którym prowadzone będą roboty i magazynowane odpady zawierające azbest na czas prowadzenia prac. 6. Dla każdej nieruchomości, przed wywiezieniem odpadów azbestowych na składowisko, zostaną one zważone przez Wykonawcę na miejscu wykonywania prac, w obecności przedstawiciela Zamawiającego i właściciela nieruchomości. Wykonawca dokonuje ważenia przy użyciu odpowiednich urządzeń i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: a) imię i nazwisko właściciela nieruchomości od którego odbierane są odpady zawierające azbest, b) miejsce odbioru odpadów, c) datę odbioru, d) ilość odebranych odpadów w Mg i m2, e) potwierdzenie prawidłowości wykonania usługi. Jeden egzemplarz protokołu Wykonawca przekaże Zmawiającemu. Protokół należy sporządzić odrębnie z każdej posesji. Na podstawie protokołu zostanie określona ilość odpadów i końcowa wartość realizacji zadania. Dokonanie ważenia i sporządzenie protokołu jest podstawą do przewiezienia odpadów na składowisko. 7. Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych - powstałych w wyniku prowadzenia prac. 8.Zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do dokonania protokolarnego odbioru wykonanych przez Wykonawcę prac. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in.: - ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo Ochrony Środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 t.j. z późn. zm.), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004r. Nr 71, poz. 649), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub jest wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. 2011r. Nr 8 poz. 31), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zwierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005r. Nr 216 poz. 1824), - Innymi obowiązującymi przepisami nie wymienionymi wyżej w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić rozpoczęcie i zakończenie prac do odpowiednich organów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Po zakończeniu prac Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właścicielowi lub zarządcy nieruchomości oraz Wykonawcy, nie później niż do dnia wystawienia faktury, pisemne oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71 poz. 649). 5. Potwierdzeniem unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych zawierających azbest będzie dostarczenie Zamawiającemu oryginału kart przekazania odpadów zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1673). Karty przekazania odpadów winny być wystawione tylko na wyroby zawierające azbest, które zostały unieszkodliwione w ramach umowy zawartej z Zamawiającym. Nie dopuszcza się łączenia w kartach odpadów unieszkodliwionych w ramach innej umowy. Do karty przekazania odpadów winien być załączony (sporządzony przez Wykonawcę) wykaz nieruchomości, z których usunięto odpady, wraz z ilością unieszkodliwionych odpadów. 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również sporządzenie tabelarycznego rozliczenia wykonanych prac zawierającego: nazwę i adres właściciela nieruchomości, miejsce wykonania prac, rodzaj wykonywanych prac (demontaż/odbiór), ilość w kg zdemontowanego i unieszkodliwionego azbestu, wartość demontażu i unieszkodliwienia odpowiadającą 100% wartości wykonanych prac. Rozliczenie należy przedstawić wraz z fakturą za wykonane prace. 7. Całkowita ilość odpadów przewidziana do odebrania w ramach niniejszego zamówienia będzie wypadkową kwoty przewidzianej na realizację zamówienia i najkorzystniejszej ceny jednostkowej oferowanej w niniejszym postępowaniu przetargowym. O wynagrodzeniu Wykonawcy decyduje niezmienna w trakcie trwania zamówienia cena jednostkowa podana w formularzu ofertowym.W ramach niniejszego zadania Zamawiający planuje usunąć co najmniej 166 Mg wyrobów zawierających azbest.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626605
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgpd7.bip.ornak.pl/pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach