Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
- Data zamieszczenia: 2019-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
ul. Kościuszki 131
50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
REGON: 93193481600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwroclawski.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie pojazdów z dróg zlokalizowanych na obszarze Powiatu Wrocławskiego w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, na wyznaczony przez starostę parking strzeżony. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usuwanie pojazdów z dróg zlokalizowanych na obszarze Powiatu Wrocławskiego w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, na wyznaczony przez starostę parking strzeżony. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdu z drogi zlokalizowanej na obszarze Powiatu Wrocławskiego na podstawie dyspozycji wydanej przez funkcjonariusza lub pracownika uprawnionego podmiotu na wyznaczony parking strzeżony zlokalizowany w Krzyżowicach przy ul. Głównej 2, oraz usługa związana z odstąpieniem od usunięcia pojazdu. Usługi, realizowane będą przez Wykonawcę w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 ze zm.), wydanego na jego podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 143, poz. 846 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.), na warunkach ustalonych w istotnych warunkach zamówienia, ofercie Wykonawcy oraz w umowie, której projekt stanowi załącznik nr 4 do IWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) wykonawca świadczyć będzie usługi objęte zamówieniem całodobowo przez wszystkie dni tygodnia (także święta) z zapewnieniem całodobowej łączności telefonicznej na zasadach odpłatności, tj. według stawek określonych w ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji każdej dyspozycji usunięcia pojazdu wydanej przez uprawnioną jednostkę z wyjątkiem sytuacji, kiedy zdecydowała ona o odstąpieniu od jego usunięcia z drogi. 2) wykonawca zobowiązany jest do bezpiecznego przetransportowania pojazdu usuniętego z miejsca zdarzenia wraz z jego elementami na wyznaczony parking strzeżony przy Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach przy ul. Głównej 2, w tym do: a) zapewnienia niezwłocznego dojazdu do pojazdu będącego przedmiotem dyspozycji w czasie nie przekraczającym 90 minut od jej wydania, b) odstąpienia w trybie natychmiastowym od usunięcia pojazdu na polecenie funkcjonariusza lub pracownika uprawnionego podmiotu, który wydał dyspozycję jego usunięcia (w przypadku ustania przyczyny usunięcia pojazdu), c) sporządzenia dokumentacji fotograficznej z miejsca zdarzenia uwzględniającej położenie (usytuowanie) pojazdu przed usunięciem pojazdu, pozwalającej stwierdzić ewentualne uszkodzenia samochodu przed transportem na parking strzeżony, d) zabezpieczenia pojazdu i rzeczy w nim przechowywanych od chwili przekazania pojazdu przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, e) załadowania pojazdu, zabezpieczenia przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu, f) świadczenia usług, pojazdami, które spełniają warunki dodatkowe dla pojazdów pomocy drogowej określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, g) sprawnego przemieszczenia, pojazdu na wyznaczony parking strzeżony, h) rozładowania pojazdu na parkingu, i) właściwego ustawienia pojazdu na parkingu w sposób gwarantujący jego bezpieczne parkowanie, j) potwierdzenia zdeponowania pojazdu na wyznaczonym parkingu strzeżonym protokołem, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy, 3) Wykonawca zobowiązany jest do: a) archiwizowania wszelkiej dokumentacji oraz fotografii dotyczących realizacji przedmiotu umowy i przechowywanie jej przez cały okres obowiązywania umowy, b) na pisemne żądanie udostępnić je Zamawiającemu, 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu pocztą elektroniczną codziennie do godz. 14.00 informację o każdej dyspozycji usunięcia pojazdu, którą zrealizowano, odmówiono jej realizacji lub odstąpiono od jej wykonania w przeciągu ostatnich 24 godzin na adres komunikacja@powiatwroclawski.pl, 5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać Zamawiającemu do 5-go dnia miesiąca następującego po okresie sprawozdawczym obejmującym ostatni miesiąc kalendarzowy zbiorczego wykazu pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Wrocławskiego, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy, w terminie do ostatniego dnia miesiąca sprawozdawczego wraz z kopiami dyspozycji usunięcia pojazdów wydanych na druku, którego wzór określają przepisy wykonawcze do art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, 6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać Zamawiającemu do 5-go dnia miesiąca następującego po okresie sprawozdawczym obejmującym ostatni miesiąc kalendarzowy zbiorczego wykazu przypadków odstąpień od usunięcia pojazdów, jeżeli przed wydaniem dyspozycji usunięcia pojazdu lub w trakcie usuwania ustaną przyczyny jego usunięcia zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 2 do umowy wraz z kopiami dyspozycji usunięcia pojazdów wydanych na druku, którego wzór określają przepisy wykonawcze do art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, oraz kopią pisemnej informacji uprawnionej jednostki, która wydał dyspozycję o przyczynach odstąpienia od jej realizacji, 7) Wykonawca zobowiązany jest informować właściciela pojazdu o wysokości kosztów powstałych w wyniku odstąpienia od usunięcia pojazdu jeżeli przed wydaniem dyspozycji usunięcia pojazdu lub w trakcie usuwania ustaną przyczyny jego usunięcia – według stawek określonych w obowiązującej Uchwale Rady Powiatu Wrocławskiego w sprawie wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym. 8) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia informacji oraz danych osobowych zebranych w czasie trwania umowy przed dostępem osób nieupoważnionych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.). 9) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania danych osobowych, do których uzyskał dostęp w ramach wykonywanej umowy, 10) Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia pełnej odpowiedzialności cywilnoprawnej za szkody mogące powstać przy okazji usuwania z drogi pojazdów oraz ich części i innych rzeczy w trakcie świadczenia usług lub w czasie ich załadowania, transportu i rozładunku. 11) Wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji prawidłowości i kompletności treści dyspozycji usunięcia pojazdów przyjmowanych od jednostki wydającej dyspozycję usunięcia pojazdu. Szacowana w roku 2019 ogólna ilość dyspozycji usunięcia pojazdów w szt.: 1) rower lub motorower 1 2) motocykl 8 3) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t 163 4) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t 2 5) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t 2 6) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t 28 7) pojazd przewożący materiały niebezpieczne 1 Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. W zależności od sytuacji i potrzeb mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w określonym rodzaju pojazdu. Szacowana ilość odstąpień od realizacji dyspozycji usunięcia pojazdów (szt.) w roku 2020 r.: 1) rower lub motorower 1 2) motocykl 1 3) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t 1 4) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t 1 5) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t 1 6) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t 2 7) pojazd przewożący materiały niebezpieczne 1 Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. W zależności od sytuacji i potrzeb mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w określonym rodzaju pojazdu. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i adresu poczty elektronicznej oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień na wykonywanie transportu drogowego. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewożnika drogowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej do 3,5t. DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Bolesławcu, KPP w Dzierżoniowie, KPP w Górze, KPP w Kłodzku, KPP w Świdnicy.
Dodano: 2021-02-15 - Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej do 3,5t. DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Bolesławcu, KPP w Dzierżoniowie, KPP w Górze, KPP w Kłodzku, KPP w Świdnicy
Dodano: 2020-11-20 - Usuwanie (w tym holowanie) pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. 2020 r. poz. 110 ze zm.).
Dodano: 2020-09-22 - Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej do 3,5t. DMC, zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym: KPP w Kłodzku, KPP w Oleśnicy, KPP w Ząbkowicach Śląskich.
Dodano: 2020-08-03 - Usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t. DMC, zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym: KMP w Legnicy, KPP w Głogowie, KPP w Górze, KPP w Jaworze, KPP w Lubinie, KPP w Polkowicach, KPP w Złotoryi
Dodano: 2020-07-29 - Przedmiotem zamówienia jest Usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej do 3,5t. DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Kłodzku, KPP w Jaworze, KPP w Lubinie, KPP w Oleśnicy, KPP W Oławie, KPP w Polkowicach, KPP w Strzelinie, KPP w Środzie Śl., KPP w Ząbkowicach Śl.
Dodano: 2020-04-02 - usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej powyżej 3,5t. DMC, zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym: KMP w Legnicy, KMP w Jeleniej Górze, KMP we Wrocławiu, KPP w Bolesławcu, KPP w Głogowie, KPP w Górze, KPP w Jaworze, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Lubaniu, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Lubinie, KPP w Miliczu, KPP w Oleśnicy, KPP w Oławie, KPP w Polkowicach, KPP w Środzie Śląskiej, KPP w Trzebnicy, KPP w Wołowie, KPP w Złotoryi, KPP w Zgorzelcu
Dodano: 2020-03-27 - Usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1990, z późn. zm.) oraz usuwanie pojazdów z dróg w trybie art. 24a ustawy o odpadach do wskazanego miejsca w wojewódzkim planie gospodarowania odpadami
Dodano: 2019-12-03 - Wykonywanie usług przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez policję do celów procesowych oraz przewozu pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy na terenie właściwości miejscowej: Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu, Komend Powiatowych Policji: w Miliczu, w Strzelinie, w Trzebnicy, w Ząbkowicach Śląskich oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy
Dodano: 2019-07-22 - Usługę przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o ciężarze powyżej 3,5 t. DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym: KMP w Jeleniej Górze, KMP w Legnicy, KPP w Bolesławcu, KPP w Górze, KPP w Głogowie, KPP w Jaworze, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Lubaniu, KPP w Lubinie, KPP w Lwówku Śl., KPP w Polkowicach, KPP w Zgorzelcu i KPP w Złotoryi
Dodano: 2019-06-19