Przetargi.pl
Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Wielichowo

Gmina Wielichowo ogłasza przetarg

  • Adres: 64-050 Wielichowo, Rynek, 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielichowo
    Rynek, 10
    64-050 Wielichowo, woj. wielkopolskie
    REGON: 631259301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielichowo.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Wielichowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Wielichowo” pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Wielichowo. Zakres rzeczowy obejmuje usunięcie odpadów pochodzących z działalności rolniczej dostarczonych przez rolników z terenu gminy Wielichowo do miejsca wskazanego do przeładunku przez Zamawiającego, w tym: załadunek, odbiór odpadów transport odpadów z miejsca odbioru do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie/unieszkodliwienie lub poddanie odzyskowi odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag wraz z kosztami unieszkodliwiania oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów. Wykonawca konkretne terminy zbiórek ustali z Zamawiającym na min. 7 dni przed ich rozpoczęciem. 2. Ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi na podstawie zgłoszeń rolników (nie więcej niż łącznie 308 Mg):a) odpady z folii rolniczych – 240 Mgb) siatki do owijania balotów – 27 Mgc) sznurki do owijania balotów – 6 Mgd) opakowania typu Big Bag – 16 Mge) opakowania po nawozach – 19 Mg.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ukształtowania podziału masy poszczególnych rodzajów odpadów.3. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia: a) ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń, b) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, c) transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia, d) rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:1) spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki do owijania balotów, sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu.Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane: a) imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady, b) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag, c) datę odbioru,d) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na: folie rolnicze; siatki do owijania balotów; sznurki do owijania balotów; opakowania po nawozach; opakowania typu Big Bag, e) podpis właściciela/użytkownika, f) podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji, g) pieczęć firmową wykonawcy,2) do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów, za pośrednictwem systemu BDO zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.).3) wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wygenerowanych z systemu BDO kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu. 4) Wykonawca sporządzi elektroniczną tabelę w programie Excel z danymi osób przekazujących odpady wraz z masami oddanych przez nią odpadów. 5) W terminie 7 dni po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie zawierające: a) adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, b) ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big- Bag, c) wygenerowane z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem. d) zestawienie w postaci tabeli w wersji elektronicznej w programie Excel z danymi osób oddających odpady wraz z masami oddanych przez nią odpadów w celu realizacji sprawozdania pomocy publicznej przez Gminę Wielichowo. 6) po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych oraz złoży protokoły wykonania usług podpisane przez wykonawcę i osobę przekazującą odpady, które zostaną zaakceptowane podpisem przez przedstawiciela Zamawiającego.7) w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedsięwzięcia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Gminie Wielichowo dokumenty potwierdzające osiągnięcie efektu ekologicznego Przedsięwzięcia: a) oświadczenie o osiągnięciu efektu ekologicznego, b) wygenerowane z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów), c) wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem. 8) Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady. Po wyborze Wykonawcy, Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.9) Wykonawca we własnym zakresie powiadomi mieszkańców o terminie i miejscu przekazania mu odpadów rolnych. 10) Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia. 11) Rozliczenie będzie dokonane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów przekazanych przez rolników, wynikającej z wystawionych w tym celu za pośrednictwem Rejestru BDO kart przekazania odpadów, zgodnie z ofertą cenową dla odpadów po cenie jednostkowej brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy PZP dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie przewiduje określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca powinien spełniać wymogi i posiadać uprawnienia przewidziane w przepisach prawa, w szczególności w ustawie o odpadach, niezbędne do wykonania zamówienia:- posiada aktualne wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia w zakresie przetwarzania i transportu odpadów o kodzie 02 01 04 - odpady tworzyw sztucznych (z wyłączeniem opakowań), względnie w zakresie zbierania, przetwarzania i transportu tych odpadów.- posiada aktualny wpis w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia wymogi i posiada uprawnienia przewidziane przepisami prawa, w szczególności w ustawie o odpadach, niezbędne do wykonania zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie przewiduje określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie przewiduje określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ) złożone na wezwanie w trybie art. 274 ust. 1 PZP.UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia, w którym zostanie on opublikowany. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą do oferty oświadczenie, z którego musi wynikać, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach