Przetargi.pl
Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Kożuchów.

Gmina Kożuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek 1A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 355 59 40 , fax. 68 355 28 68
  • Data zamieszczenia: 2013-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
    ul. Rynek 1A 1A
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 68 355 59 40, fax. 68 355 28 68
    REGON: 97077032700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Kożuchów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie: 1) demontażu, zabezpieczenia, załadunku i transportu falistych płyt azbestowo cementowych z dachów budynków położonych na terenie Gminy Kożuchów wraz z ich unieszkodliwieniem na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów niebezpiecznych, zgodnie z Programem usuwania azbestu oraz wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Kożuchów na lata 2010-2032 zatwierdzonym uchwałą Rady Miejskiej w Kożuchowie nr X/37/11 w dniu 30 marca 2011 roku.; 2) zabezpieczenia, załadunku i transportu falistych płyt azbestowo cementowych złożonych luzem na działkach położonych na terenie Gminy Kożuchów wraz z ich unieszkodliwieniem na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów niebezpiecznych, zgodnie z Programem usuwania azbestu oraz wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Kożuchów na lata 2010-2032 zatwierdzonym uchwałą Rady Miejskiej w Kożuchowie nr X/37/11 w dniu 30 marca 2011 roku.; 3.wyroby zawierające azbest na terenie Gminy Kożuchów znajdują się w większości przypadków na terenach prywatnych. Stanowią przede wszystkim zadaszenia budynków mieszkalnych oraz przyległych do nich budynków gospodarczych, zdarza się także, że są one składowane luzem na podwórzach. Gmina Kożuchów koordynuje usunięcie, transport i utylizacje wyrobów zawierających azbest z obiektów należących do mieszkańców gminy. W tym celu zostały złożone wnioski mieszkańców o udział w projekcie dofinansowania demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest. Z zebranych wniosków wynika, że do projektu zgłoszono 6.992 m2 wyrobów zawierających azbest, przeznaczonych do utylizacji w tym: do rozbiórki 6.048 m2 i rozebranych 944 m2 (Wykaz nieruchomości z których ma być usunięty azbest stanowi- załącznik nr 9 do SIWZ). Podane ilości azbestu i wyrobów zawierających azbest objęte przedmiotem zamówienia, określone zostały na podstawie wniosków właścicieli nieruchomości - wartości te w czasie trwania umowy mogą ulec zmianie. 4.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania w/w usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71 poz. 649 ze zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), w tym m. in. zgłosi zamiar przeprowadzenia prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac. 5.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zadania. 6.Przed przystąpieniem do wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia planu pracy i planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 7.Wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie placu robót oraz uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac. 8 Przy demontażu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest Wykonawca prac zobowiązany jest do zachowania wszelkich przepisów prawa budowlanego, bhp oraz postępowania z wyrobami zawierającymi azbest. Wykonawca świadczący usługi polegające na transporcie odpadów obowiązany jest posiadać zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby Wykonawcy. Z czynności demontażu i usuwania wyrobów zawierających azbest należy spisać protokół odbioru (oświadczenie) pomiędzy właścicielem nieruchomości, Zamawiającym, a Wykonawcą (Załącznik nr 10 do SIWZ), stwierdzający: a)ilość zdemontowanych i usuniętych wyrobów zawierających azbest z danej nieruchomości; b)ilość usuniętych wyrobów zawierających azbest z danej nieruchomości; c)prawidłowe wykonanie prac związanych z demontażem i usuwaniem wyrobów zawierających azbest oraz, że teren został oczyszczony z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, w przypadku stwierdzenia wad w wykonawstwie robót wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie określonym w protokole.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości, 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kożuchowie Nr 49967300070000000010070006 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty (w osobnej kopercie). 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach