Przetargi.pl
Usuwanie awarii urządzeń i przyłączy wodociągowych oraz kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Burzenin

Gmina Burzenin ogłasza przetarg

  • Adres: 98-260 Burzenin, Sieradzka 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438214095 , fax. 438214013
  • Data zamieszczenia: 2023-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Burzenin
    Sieradzka 1
    98-260 Burzenin, woj. łódzkie
    tel. 438214095, fax. 438214013
    REGON: 730934453
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugburzenin.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie awarii urządzeń i przyłączy wodociągowych oraz kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Burzenin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii urządzeń sieci i przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Burzenin, w tym:1) usuwanie awarii na obiektach i urządzeniach służących poborowi, uzdatnianiu i dostarczaniu wody pitnej, przepompowni ścieków i oczyszczalniach ścieków,2) usuwanie awarii sieci i przyłączy wodociągowych (których właścicielem jest Gmina Burzenin) oraz sieci kanalizacji sanitarnej,3) odłączanie (na wniosek Wójta Gminy) odbiorców zalegających z opłatami za wodę oraz ich powtórne podłączanie.2. Parametry: 1) sieci wodociągowej: PCV Ø 225,160, 110, 90, 63 o łącznej długości 122 600 mb, 2) przyłącza wodociągowe PE Ø 40, PE Ø 50, ocynk Ø 25, 30, 3) kanalizacja sanitarna PCV Ø 200 o długości 5 100 mb, 4) oczyszczalnie ścieków typu BOS 200 – szt. 1, Miniblok M-20 – 1 szt. oraz przydomowa oczyszczalnia ścieków w Wolnicy Niechmirowskiej o przepustowości 3,1 m3 na dobę. 5) przepompownia ścieków – 2 szt. 6) studnie głębinowe – 4 szt. (pompy GC 3.05 – 2 szt. GC 3.03 – 2 szt.),3. Zakres robót i podstawowe obowiązki wykonawcy: 1) bieżące usuwanie awarii sieci wodociągowych, a w szczególności pęknięć przewodów rozdzielczych i przyłączy, usuwanie nieszczelności zaworów, wymiana nawiertek i pozostałej armatury wraz z hydrantami, 2) naprawa i wymiana pomp głębinowych i zestawów pomp hydroforowych, 3) usuwanie zatorów i naprawa (w ramach awarii) uszkodzonych studzienek sieci kanalizacyjnej, czyszczenie przepompowni ścieków, czyszczenie komór w oczyszczalni ścieków, 4) naprawa (w tym wymiana) urządzeń oraz pomp w oczyszczalniach ścieków i przepompowniach ścieków, 5) naprawa i wymiana instalacji elektrycznej i elektronicznej sterującej pracą ujęć wód i oczyszczalni ścieków, 6) realizacja indywidualnych zleceń zamawiającego z zakresu spraw związanych z bieżącą eksploatacją urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę i użytkowania komunalnej kanalizacji sanitarnej, 7) obsługa technologiczna oczyszczalni ścieków w Burzeninie, Niechmirowie i Wolnicy Niechmirowskiej obejmująca:a) regularny i systematyczny nadzór nad pracą oczyszczalni według uzgodnionej procedury;- obowiązkową jedną kontrolę każdego obiektu w tygodniu,- wizyty na obiekcie, realizowane według potrzeb zgłoszonych przezZamawiającego lub wynikające z sytuacji awaryjnej oczyszczalni,- ocenę stanu osadu czynnego i całej oczyszczalni oraz jakości odpływu ścieków do ziemi w oparciu o zlecane przez Zleceniodawcę analizy ścieków,b) reagowanie na stwierdzone nieprawidłowości w pracy oczyszczalni poprzez:- analizę przyczyn zmian w efektach pracy oczyszczalni ścieków,- regulację urządzeń umożliwiających osiągnięcie poprawnych wyników,- eliminację, w miarę możliwości, przyczyn pogarszających efekty pracy oczyszczalni,- stabilizację procesów technologicznych po usunięciu awarii rzutujących na ich przebieg,c) niezwłoczne powiadamianie Urzędu Gminy o każdych awariach, a w przypadkach rzutujących na niespełnianie wymogów dla odprowadzanych ścieków oczyszczonych – również Wydział Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Sieradzu oraz Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska,d) prowadzenie księgi eksploatacji oczyszczalni ścieków,e) uczestniczenie w imieniu Zamawiającego w rozprawach wodno-prawnych, a dotyczących obsługiwanych obiektów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232460-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt XI SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu , określone przez Zamawiającego w pkt. 2.2. Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej.Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum dwa zadania o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia tj. zamówień polegających na konserwacji i utrzymaniu w stanie sprawności sieci wodno-kanalizacyjnej lub budowy sieci wodociągowej czy kanalizacyjnej, których łączna wartość jest nie mniejsza niż 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy 00/100 zł brutto), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji, o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;b) do realizacji zamówienia publicznego, dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, oraz przedstawi informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także dotyczące zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawy dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga wykazania co najmniej jednej osoby uprawnionej do kierowania robotami, biorącej udział w wykonywaniu zamówienia, posiadającej uprawnienia w specjalności sieci i instalacji sanitarnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U z 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełnia w całości co najmniej jeden z nich lub spełniają go łącznie.4. W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełniają w całości samodzielnie, lub w całości jest on spełniany przez podmiot udostępniający, na zasoby którego Wykonawca się powołuje lub spełniają go łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach