Przetargi.pl
Usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Baboszewo.

Gmina Baboszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6611091, 6611092, 6611082 , fax. 23 6611071
  • Data zamieszczenia: 2016-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baboszewo
    ul. Warszawska 9A 9A
    09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie
    tel. 23 6611091, 6611092, 6611082, fax. 23 6611071
    REGON: 00053359300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Baboszewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: 1) Demontaż materiałów zawierających azbest (płyty faliste i płaskie) z obiektów budowlanych wykazanych w załączniku nr 1 znajdujących się na terenie gminy Baboszewo, pakowanie, zważenie, załadunek, transport odpadu z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwienia, rozładunek i unieszkodliwienie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973) - 26 posesji, 2) pakowanie, zważenie odpadów, załadunek wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest (płyty faliste i płaskie), transport z miejsc zbiórki wykazanych w załączniku nr 1 do miejsca unieszkodliwienia, rozładunek i unieszkodliwienie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973) - 52 posesje. 3. Szacunkowe ilości utylizowanego azbestu: 1) szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest planowanych do demontażu i unieszkodliwienia: 82,824 Mg 2) szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest planowanych do odbioru i unieszkodliwienia (bez demontażu): 150,318 Mg Do kalkulacji szacunkowej ilości wyrobów zawierających azbest przyjęto następujące wartości: ilość utylizowanego azbestu (zdjętego/do zdjęcia) określona na podstawie złożonych w 2016 roku wniosków o udział w programie likwidacji wyrobów zawierających azbest, średnią wagę 1 m2 odpadu podlegającemu unieszkodliwieniu - 14 kg. 3)Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości wyrobów zawierających azbest mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu (różnice wynikłe po ostatecznym zważeniu, nieprzewidziane rezygnacje). W takim przypadku wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu wykonania usługi o wielkości mniejszej niż określono w szacunkowych ilościach wyrobów zawierających azbest do demontażu/odbioru i unieszkodliwienia. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy z wykonanie przedmiotu zamówienia stanowić będzie iloczyn faktycznej ilości masy wyrobów zawierających azbest oraz cen jednostkowych netto ujętych w ofercie Wykonawcy powiększone o obowiązującą stawkę podatku VAT. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy harmonogramu realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. Ustalone w harmonogramie terminy demontażu i odbioru wyrobów zawierających azbest oraz odbioru już zdemontowanych wyrobów zawierających azbest muszą być uzgodnione z właścicielami nieruchomości i pozwalające Wykonawcy na zrealizowanie zamówienia w terminie do 30.09.2016 r. 2) nadzorowania przez osoby odpowiedzialne za organizację wykonywanych usług i zabezpieczenia miejsc pracy, 3) uporządkowanie terenu po zakończeniu wykonania usługi oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wobec właścicieli nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz osób trzecich za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją przedmiotu zamówienia, 4) ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest musi odbywać się w obecności przedstawiciela Zamawiającego i właściciela nieruchomości, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego i właściciela nieruchomości o dniu odbioru. Zawiadomienia należy dokonać na co najmniej jeden dzień wcześniej przed wyznaczonym terminem odbioru. Wykonawca dokona ważenia przy użyciu własnych legalizowanych urządzeń. Z tej czynności sporządzi protokół podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, właściciela nieruchomości oraz Wykonawcę zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości wraz z numerem działki z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg z dokładnością do 3 miejsc po przecinku oraz potwierdzenie prawidłowego wykonania usługi. 5) Wykonawca po zakończeniu prac demontażowych złoży pisemne oświadczenie o wykonaniu przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest. 6) Wykonawca przekaże Zamawiającemu karty przekazania odpadów na składowisko, posiadające zezwolenie na unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest. Karty przekazania odpadów muszą być sporządzone oddzielnie dla każdego właściciela nieruchomości wg wzoru zawartego w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U z 2014 r. poz. 1973) oraz dokument wagowy ze składowiska potwierdzający ilość odebranych z terenu gminy Baboszewo wyrobów zawierających azbest. 6. Wykonawca wykona usługi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności: 1) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.); 2) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.); 3) Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004 r., Nr 3, poz. 20 z późn. zm.); 4) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. z 2005 r., Nr 216, poz. 1824); 5) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpieczeństwa użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649); 6) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2014 r., poz. 1973); 7) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystania i oczyszczania instalacji i urządzeń, w których były i są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 31), 8) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowalne (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), 9) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1126), 10) Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 227, poz. 1367 z póź. zm.). 7. przedmiot zamówienia finansowany będzie z dotacji przyznanej przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz ze środków Gminy Baboszewo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WADIUM 3000 zł (słownie trzy tysiące złotych) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w jednej lub kilku następujących formach pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. poręczeniach udzielonych przez podmiot, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz.275 ze zmianami). 2. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty w odrębnej kopercie z napisem WADIUM, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu należy zanumerować i wpiąć do oferty. 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać w swej treści następujące elementy a)nazwę Wykonawcy i beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub podmiotu o którym mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) oraz wskazanie ich siedzib, b)dokładne określenie nazwy postępowania ,na które wnoszone jest wadium, c)kwotę zobowiązania, d)termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, e)klauzule nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu, f)klauzule nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na wypadek, gdyby Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Płońsku Nr 73 8230 0007 0005 6300 2000 0004 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 5. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie wnoszą jedno wadium 3000,00 zł. 6.Nie wniesienie wadium we wskazanej wysokości i terminie lub w innej formie niż określone w art.45 ust.6 ustawy Pzp - spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Aspekty społeczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach