Przetargi.pl
Usunięcie kolizji istniejącej sieci energetycznej SN.

Komenda Straży Miejskiej w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25024 Kielce, ul. Ogrodowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 442 240 , fax. 413 611 813
  • Data zamieszczenia: 2018-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Straży Miejskiej w Kielcach
    ul. Ogrodowa
    25024 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 442 240, fax. 413 611 813
    REGON: 29052282500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kielce.eu/147

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie kolizji istniejącej sieci energetycznej SN.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz roboty budowlane obejmujące usunięcie kolizji istniejących sieci energetycznych SN zgodnie z warunkami usunięcia kolizji wydanego przez PGE Dystrybucja S.A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą przez wszystkich wykonawców: - Ofertę stanowi wypełniony i podpisany formularz „Oferta” – Załącznik nr 6 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć: 1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 2. Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ, 3. Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ, 4. Parafowany projekt umowy – wzór stanowi Załącznik nr 1. 5. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów – dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami – Załącznik nr 9 6. Uproszczone kosztorysy ofertowe w wersji papierowej oraz kosztorysy szczegółowe w wersji elektronicznej edytowalnej (np. NORMA). 7. Harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji zadania inwestycyjnego z podziałem na miesiące.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną