Komenda Straży Miejskiej w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25024 Kielce, ul. Ogrodowa
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 442 240 , fax. 413 611 813
- Data zamieszczenia: 2018-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Straży Miejskiej w Kielcach
ul. Ogrodowa
25024 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 442 240, fax. 413 611 813
REGON: 29052282500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kielce.eu/147
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usunięcie kolizji istniejącej sieci energetycznej SN. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz roboty budowlane obejmujące usunięcie kolizji istniejących sieci energetycznych SN zgodnie z warunkami usunięcia kolizji wydanego przez PGE Dystrybucja S.A. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą przez wszystkich wykonawców: - Ofertę stanowi wypełniony i podpisany formularz „Oferta” – Załącznik nr 6 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć: 1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 2. Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ, 3. Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ, 4. Parafowany projekt umowy – wzór stanowi Załącznik nr 1. 5. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów – dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami – Załącznik nr 9 6. Uproszczone kosztorysy ofertowe w wersji papierowej oraz kosztorysy szczegółowe w wersji elektronicznej edytowalnej (np. NORMA). 7. Harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji zadania inwestycyjnego z podziałem na miesiące.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną