Przetargi.pl
Usunięcie i utylizacja elementów zawierających azbest z elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Francuskiej 80 w Katowicach oraz jego ocieplenie wraz z robotami towarzyszącymi.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie i utylizacja elementów zawierających azbest z elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Francuskiej 80 w Katowicach oraz jego ocieplenie wraz z robotami towarzyszącymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie i utylizacja elementów zawierających azbest z elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Francuskiej 80 w Katowicach oraz jego ocieplenie wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Prace obejmą w szczególności: 1) usunięcie i utylizację płyt acekolowych z elewacji oraz ocieplenia z wełny mineralnej na ruszcie drewnianym, 2) wzmocnienie konstrukcji ścian warstwowych, 3) wykonanie ocieplenia stropów nad ostatnią kondygnacją, ścian elewacji, ścian piwnic budynku mieszkalnego i łącznika, 4) wykonanie nowych obróbek blacharskich, 5) wymianę rynien i rur spustowych łącznika, 6) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 7) remont północnego segmentu dachu oraz dachu łącznika, 8) remont podestu, schodów zewnętrznych przed drzwiami wejściowymi, betonowych schodów zewnętrznych z murem oporowym do wymiennikowni, muru oporowego przy ścianie szczytowej północnej, 9) zagospodarowanie terenu: likwidację chodnika wzdłuż fosy i wykonanie nowego chodnika, wykonanie skarpy przy murze oporowym od strony północnej, wykonanie opaski wokół budynku, wykonanie trawnika, 10) instalację odgromowa, 11) oświetlenie zewnętrzne na elewacji budynku, 12) instalację zbiorczej anteny TV-Sat, 13) uszczelnienie elewacji przed lęgami ptaków, 14) montaż budek lęgowych. 3. Prace prowadzone będą w funkcjonującym obiekcie, tj budynek w trakcie prowadzenia robót będzie użytkowany (budynek zamieszkały). 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z pózn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności określone w przedmiarach robót bezpośrednio związane z demontażem okładzin zawierających azbest, rozbiórką konstrukcji żelbetowych, uzupełnieniem ścian, wykonaniem obróbek blacharskich i dekarskich, wykonaniem robót posadzkarskich, wykonaniem robót ślusarskich, montażem stolarki otworowej, wykonaniem ocieplenia elewacji, dachu i ścian fundamentowych, wykonaniem robót wykończeniowych w postaci uzupełnienia tynków ścian i powłok malarskich, wykonaniem prac związanych z instalacją elektryczną i zagospodarowaniem terenu. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, rzeczoznawców, osób wykonujących usługi ormitologiczne oraz usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Budynek objęty pracami jest wolnostojący, nieogrodzony, a przylegający teren jest ogólnodostępny. Zamawiający zaleca, by Wykonawca zapoznał się ze stanem technicznym elewacji oraz przyległego terenu poprzez dokonanie wizji lokalnej. 6. Jeżeli projekt budowlany lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 7. Tam gdzie w projekcie budowlanym lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 8. Zamówienie dotyczy projektu pn.: „Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów poprzez usunięcie materiałów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej w Katowicach wraz z zapewnieniem bezpiecznego unieszkodliwiania odpadów oraz zastąpienie unieszkodliwionych odpadów innymi materiałami niezawierającymi azbest – Etap I” realizowanego przy udziale dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.2. Gospodarka odpadami, Poddziałanie: 5.2.1. Gospodarka odpadami ZIT. 9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają projekt budowlany stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, opis realizacji przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262660-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. 2016 poz 359 ze zm.) 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: PKO BP - nr konta: 16 1020 2313 0000 3602 0515 4762 W tytule przelewu należy wpisać: „Usunięcie i utylizacja elementów zawierających azbest z elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Francuskiej 80 w Katowicach oraz jego ocieplenie wraz z robotami towarzyszącymi". NZ.231.081.2017” 4. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert, tj. do 25.09.2017 r. do godz. 08:45. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu termin wniesienia wadium zostanie dotrzymany, jeżeli wadium będzie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zaleca dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniądza. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kopii potwierdzonej „za zgodność z oryginałem” jedynie w przypadku, gdy przepisy prawa lub treść dokumentu wadialnego nie uzależniają skutecznego, nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania gwaranta do zapłaty gwarantowanej sumy na pierwsze żądanie zamawiającego od konieczności posiadania przez zamawiającego dokumentu gwarancyjnego w formie oryginału. 8. Wadium wnoszone w postaci innej niż pieniądz należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 9. W treści wadium składanego przez Wykonawcę w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 11. Zamawiający dopuszcza by w przypadku Wykonawców występujących wspólnie wadium zostało wniesione przez jednego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza 14. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty podmiotu, na którego zasoby się powołuje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności lub sytuacji, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków (dokumenty wskazane w pkt 4 ppkt 1-3 rozdziału IX SIWZ). 3. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty podmiotu, na którego zasoby się powołuje potwierdzające brak podstaw jego wykluczenia (dokumenty wskazane w pkt 4 ppkt 4 rozdziału IX SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach