Przetargi.pl
USTAWIENIE ORAZ DEMONTAŻ ZASŁON PRZECIWŚNIEŻNYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH W PODZIALE NA ZADANIA – SEZON 2017-2018

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45231 Opole, ul. Oleska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 591 800 , fax. 774 581 352
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127
    45231 Opole, woj. opolskie
    tel. 774 591 800, fax. 774 581 352
    REGON: 12652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USTAWIENIE ORAZ DEMONTAŻ ZASŁON PRZECIWŚNIEŻNYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH W PODZIALE NA ZADANIA – SEZON 2017-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ustawienie oraz demontaż zasłon przeciwśnieżnych w ciągu dróg wojewódzkich w podziale na zadania – sezon 2017/ 2018 zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45340000-2 – Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego. 2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) ustawienie przed sezonem zimowym zasłon przeciwśnieżnych z tworzyw sztucznych, - wytyczenie linii ustawienia zasłony, - wyznaczenie miejsc wbicia słupków, co ok. 2,5 m, - wbicie słupków w grunt, - założenie poprzecznych odciągów na słupkach skrajnych, - rozwinięcie siatki wzdłuż segmentu, - przywiązanie sznurkiem siatki (gładką powierzchnią do drogi) w czterech miejscach do pierwszego słupka, - naciągnięcie siatki i podwiązanie w czterech miejscach do słupków, - przeciągnięcie sznurka przez oczka siatki w odległości 10 cm od górnej krawędzi (przelot, co 65 cm) oraz jej zakotwiczenie, - założenie odciągów na słupkach pośrednich, b) utrzymanie zasłon w okresie zimowym (poprawianie, prostowanie), c) demontaż zasłon po sezonie zimowym, d) odwiezienie zdemontowanych zasłon oraz słupków do miejsc wskazanych przez zamawiającego Zasłony przeciwśnieżne wraz ze słupkami do ustawienia zapewnia Zamawiający. 3. Zakres usług obejmuje: Zadanie nr 1 OT Grodków – 12.330 mb, Zadanie nr 2 OT Głubczyce – 22.240mb, Zadanie nr 3 OT Olesno – 10.050 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45340000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy, zamawiający odstępuje od określenia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa powyżej wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą na załączniku nr 3 do siwz. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 punkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Wraz z formularzem oferty – załącznik nr 1 do siwz powinny być złożone: 4.1) formularz cenowy – na załączniku nr: : 2a- na zadanie nr 1, 2b – na zadanie nr 2, 2c- na zadanie nr 3, 4.2) oświadczenie wymagane postanowieniami pkt 5.1. siwz – złożone w formie oryginału na załączniku nr 3, 4.2a) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 5.1 siwz, 4.3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 4.4) pisemne zobowiązania innych podmiotów, o których mowa w punkcie 4.4 ppkt. 2 siwz należy złożyć wraz z ofertą w formie oryginału – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach