Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w sezonie zimowym 2016/2017 obejmujące obszar działania Obwodu Drogowego w Sulimowie oraz Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w podziale na 4 zadania

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w sezonie zimowym 2016/2017 obejmujące obszar działania Obwodu Drogowego w Sulimowie oraz Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w podziale na 4 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w sezonie zimowym 2016/2017 obejmujące obszar działania Obwodu Drogowego w Sulimowie na terenie gmin: Żórawina, Siechnice, Długołęka, Czernica oraz Obwodu Drogowego w Mirosławicach na terenie gmin: Jordanów Śląski, Mietków, Kobierzyce, Kąty Wrocławskie, Sobótka, w podziale na 4 zadania: Zadanie 1 - Wynajem nośnika wraz z pługiem średnim z regulacją szerokości odśnieżania od 3m do 2,5m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowanym z kabiny samochodu), do prac na drogach powiatowych położonych w gminie Siechnice i Żórawina. (nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 400 godz. Zadanie 2 - Wynajem ładowarki o poj. łyżki min. 2 m3 do prac przy obsłudze dróg powiatowych położonych w gminie Siechnice i Żórawina, w ilości do 250 godz. Zadanie 3 - Wynajem nośnika wraz z pługiem średnim z regulacją szerokości odśnieżania od 3m do 2,5m z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny samochodu), do prac na drogach powiatowych położonych w rejonie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach (nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 600 godz. Zadanie 4 - Wynajem nośnika wraz z pługiem ciężkim odśnieżnym z dociskiem hydraulicznym, pneumatycznym lub mechanicznym (sterowany z kabiny samochodu), do prac na drogach powiatowych położonych w rejonie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach (nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 550 godz. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania wykonania usług sprzętem o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawowa forma wykazania, że urządzenie jest równoważne lub charakteryzuje się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej urządzenia. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Teren Powiatu Wrocławskiego obejmujący rejon działania: 1) Obwodu Drogowego w Sulimowie, obejmujący gminy : Żórawina, Siechnice ; 2) Obwodu Drogowego w Mirosławicach, obejmujący gminy: Jordanów Śląski, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Mietków i Sobótka. 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2) Ze strony Zamawiającego nadzór nad tokiem prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg będzie sprawowany przez dyżurnego Obwodu Drogowego w Sulimowie lub w Mirosławicach. 3) Zakres świadczonych usług będzie ustalany sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Ponieważ ilości godzin pracy sprzętu Wykonawcy wraz z obsługą operatora podanych w materiałach przetargowych jest ilością szacunkową, zmniejszenie zakresu zamówienia nie będzie stanowić podstaw do dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę. 4) Szczegółowy zakres prac (zadania), okres pracy sprzętu oraz dyżurów (w tym dyżurów u Wykonawcy na wezwanie) ustala dysponent (dyżurny Obwodu Drogowego w Sulimowie i/lub Mirosławicach). Koszt usług niezleconych przez dysponenta nie będzie pokryty przez Zamawiającego. 5) Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć usługę o wskazanej godzinie, lecz nie później niż w ciągu: a) 1 godziny - gdy wezwanie przekazano w godzinach pracy Wykonawcy oraz w czasie dyżuru domowego, b) 3 godzin - gdy wezwanie przekazano w innym czasie. 6) Za czas dyspozycyjnej pracy sprzętu uznaje się okres od zgłoszenia sprawnego sprzętu w wyznaczonej bazie do chwili zwolnienia przez dysponenta i nie może być krótszy niż 3 godziny 7) Czas pracy operatora sprzętu, wezwanego przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 3 godziny i nie może przekraczać 12 godzin w ciągu doby. Do czasu pracy wlicza się okres pracy na drogach i dyżuru w bazie Zamawiającego, nie zalicza się natomiast czasu dojazdu. Czas pracy sprzętu potwierdza dysponent w Obwodzie Drogowym w Sulimowie i/lub Mirosławicach codziennie na kartach drogowych lub innych dokumentach Wykonawcy oraz w dzienniku pracy sprzętu. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić sprzęt i potencjał kadrowy do realizacji zamówienia zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz zaleceniami Zamawiającego. 3) Wykonawca zobowiązany jest zakupić we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednie wyposażenie sprzętu, takie jak: akumulator, lampy błyskowe, lampy reflektorowe, lampy obrysowe. 4) Wykonawca oznakuje sprzęt do realizacji zamówienia we własnym zakresie. 5) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania sprzętu w stałej gotowości technicznej oraz pokrycia wszystkich kosztów naprawy sprzętu, kosztów paliwa i eksploatacji. 6) Wykonawca jest zobowiązany, aby obsługa i jednostki sprzętowe, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadały kwalifikacje oraz wymagane uprawnienia i dopuszczenia niezbędne do wykonywania prac objętych niniejszą umową. 7) W razie powstania awarii lub innych istotnych okoliczności uniemożliwiających pracę objętego umową sprzętu, Wykonawca niezwłocznie telefonicznie lub osobiście powiadomi o tym Zamawiającego i zapewni jednostkę zastępczą, o takich samych parametrach technicznych, bądź obsługę operatorską zastępczą, spełniających wymagania określone w Rozdziale II ust 1 SIWZ oraz § 2 ust. 1 umowy. 8) Wykonawca w ramach wykonywania usługi, o której mowa w § 2 oraz Rozdziale II ust. 3 SIWZ zobowiązuje się do: a) pełnienia dyżuru w bazie Zamawiającego (Obwód Drogowy w Sulimowie/w Mirosławicach), b) pełnienia gotowości technicznej w czasie, kiedy Wykonawca nie znajduje się w bezpośredniej dyspozycji Zamawiającego; gotowość techniczna liczona będzie od wydania decyzji, o której mowa w § 3 ust.1. c) pełnienie dyżuru domowego, d) na polecenie Zamawiającego wykonywanie prac przez wykazany sprzęt i operatora związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 9) Wykonawca wyposaży w telefon komórkowy operatora jednostki sprzętowej. Koszt zakupu telefonu komórkowego jak również opłat z tytułu korzystania z niego ponosi Wykonawca. 10) Operator sprzętu winien posiadać włączony telefon w czasie wykonywania prac zimowego utrzymania dróg. 11) Wykonawca po podpisaniu niniejszej umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12) Wykonanie usług na wniosek Zamawiającego będzie podlegało monitoringowi za pomocą specjalistycznego urządzenia do rejestracji parametrów pracy sprzętu. 13) Na wniosek Zamawiającego Wykonawca podstawi oraz udostępni przedmiotową jednostkę sprzętową do montażu lub demontażu ww. urządzenia wraz z oprzyrządowaniem do monitorowania sprzętu, w miejsce montażu/demontażu, wskazane przez Zamawiającego. 14) Zamawiający zamontuje w pojeździe Wykonawcy sprawne urządzenie, które podlega zwrotowi w terminie 7 dni od dnia zakończenia realizacji niniejszej umowy w stanie nie pogorszonym. 15) Koszty ww. montażu oraz demontażu pokryje Zamawiający. 16) Wykonawca po zamontowaniu urządzenia monitorującego zobowiązuje się, do: a) używania go zgodnie z jego przeznaczeniem, b) utrzymania w należytym stanie, c) nie udostępniania osobom trzecim, d) zgłaszania wszelkich usterek urządzenia. 17) Koszt naprawy ewentualnych usterek urządzenia powstałych z winy Wykonawcy ponosi Wykonawca. 18) W przypadku wystąpienia wypadku przy pracy pracownika Wykonawcy w trakcie wykonywania niniejszej umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełną informację powypadkową. 19) Obsługujący sprzęt (operatorzy sprzętu) są zobowiązani do: a) realizacji zadań ustalonych przez dysponenta bazy zgodnie z zasadami określonymi w planie zimowego utrzymania dróg. b) meldowania telefonicznie (za pomocą telefonu komórkowego) dysponentowi bazy o realizacji poszczególnych zadań, stwierdzonych utrudnieniach, zmianach warunków atmosferycznych, wypadkach i innych ważniejszych wydarzeniach. 5. Szczegółowy zakres usług zawiera: Specyfikacja techniczna oraz wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ, jako oddzielne pliki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć złożoną ofertę wadium w wysokości: Zadanie 1 - 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100); Zadanie 2 - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100); Zadanie 3 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); Zadanie 4 - 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość sprzętu oddana do dyspozycji Zamawiającego - odpowiednio dla zadania na które składana jest oferta
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach