Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Zagórz w sezonie zimowym 2018/2019.

Gmina Zagórz ogłasza przetarg

  • Adres: 38540 Zagórz, ul. 3 Maja
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 622 062 , fax. 134 622 062
  • Data zamieszczenia: 2018-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagórz
    ul. 3 Maja 2
    38540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 134 622 062, fax. 134 622 062
    REGON: 37044077800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Zagórz w sezonie zimowym 2018/2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Zagórz w sezonie zimowym 2018/2019 wraz ze zwalczaniem śliskości materiałami uszorstniającymi (mieszanką solno-piaskową), które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. (1) Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 następujących części (nr rejonu oznacza nr części): 1. Rejon nr 1 - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie osiedla: Nowy Zagórz, Zasław i Leska Góra-Żabnik w Zagórzu. 2. Rejon nr 2 - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie osiedla: ODJ, Stary Zagórz, Pod Klasztorem-Skowronówka, i Wielopole w Zagórzu. 3. Rejon nr 3 - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg i parkingów na terenie Osiedla Dolina w Zagórzu. 4. Rejon nr 4 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg, ulic, parkingów na terenie miejscowości Poraż. 5. Rejon nr 5 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Morochów i Mokre. 6. Rejon nr 6 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg, parkingów i chodnika na terenie miejscowości Zahutyń. 7. Rejon nr 7 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Łukowe. 8. Rejon nr 8A - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Średnie Wielkie, 9. Rejon nr 8B - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Kalnica. 10. Rejon nr 9 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Tarnawa Dolna. 11. Rejon nr 10 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Tarnawa Górna. 12. Rejon nr 11 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Czaszyn. 13. Rejon nr 12 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Olchowa. (2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usług wskazano w załączniku nr 1 do SIWZ (Plan zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2018/2019) oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. (3) Podwykonawstwo. 1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie („Formularzu Oferty”) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. (4) Dodatkowe obowiązki Wykonawcy. 1) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 2) Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby niżej wymienione czynności, związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: a) usuwanie śniegu z dróg, obiektów mostowych, chodników, parkingów i kładki pieszej, b) usuwanie śliskości zimowej, c) obsługa informacyjna dla Zamawiającego. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy np. rozliczania się w formie podwykonawstwa z konkretnymi osobami wykonującymi wskazane czynności w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Oferta (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z formularzem cenowym , którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach