Przetargi.pl
Usługi związane z organizacją wyjazdów studyjnych do Mediolanu na Targi w latach 2019-2022 dla 80 studentów i 40 osób z kadry dydaktycznej Wydziału Architektury Wnętrz ASP w ramach projektu „Projektowanie przyszłości - program rozwoju Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie na lata 2018-2022” umowa nr POWR.03.05.00-00-Z217/17

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31157 Kraków, Plac Matejki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13
    31157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
    REGON: 27578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z organizacją wyjazdów studyjnych do Mediolanu na Targi w latach 2019-2022 dla 80 studentów i 40 osób z kadry dydaktycznej Wydziału Architektury Wnętrz ASP w ramach projektu „Projektowanie przyszłości - program rozwoju Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie na lata 2018-2022” umowa nr POWR.03.05.00-00-Z217/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Zorganizowanie 8 wyjazdów studyjnych do Mediolanu na Targi w latach 2019-2022 dla 80 studentów oraz dla 40 osób z kadry dydaktycznej Wydziału Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. Wyjazdy będą organizowane: - w roku 2019 pierwszy wyjazd w kwietniu (20 osób), a drugi wyjazd we wrześniu (10 osób), - w latach 2020-2022 w miesiącach luty i kwiecień. 2) Zapewnienia transportu do miejsca docelowego Mediolan (samolot + komunikacja publiczna) dla 15 osób podczas jednego wyjazdu (łącznie dla 120 osób). Wyjazd powinien odbyć się do godziny 12.00 w pierwszym dniu pobytu, powrót w godzinach popołudniowych/wieczornych w ostatnim dniu przewidzianym na wizytę studyjną. 3) Zapewnienie biletów komunikacji miejskiej w czasie pobytu w Mediolanie. 4) Zapewnienie na czas trwania wyjazdu opieki pilota/przewodnika posiadającego orientację w topografii miast i targów, znającego język włoski bądź angielski. 5) Zapewnienie biletów wstępu na imprezy targowe. 6) Zapewnienie 3 noclegów dla 15 osób podczas jednego wyjazdu (łącznie dla 120 osób podczas 8 wyjazdów) w pokojach dwuosobowych o standardzie minimum hotelu 3-gwiazdkowego w granicach miasta Mediolan, z pełnym węzłem sanitarnym. Wykonawca zobowiązuje się do zakwaterowania wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego w ośrodku spełniającym wymogi ustawy Prawo budowlane oraz posiadającym pełne zaplecze sanitarne. Preferowane będą oferty zapewniające zakwaterowanie w jednym ośrodku. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wyżywienia dla wszystkich uczestników 8 wyjazdów studyjnych: a) zgodnie z poniższym harmonogramem: - Posiłek w dniu przyjazdu - obiadokolacja. - Posiłki w drugim dniu pobytu - śniadanie + obiadokolacja. - Posiłki w trzecim dniu pobytu - śniadanie + obiadokolacja. - Posiłek w dniu powrotu - śniadanie. b) specyfikacja posiłków: - Śniadania: szwedzki bufet - różnego rodzaju: pieczywo, sery, wędliny, warzywa/owoce, mleko, płatki śniadaniowe, kawa/herbata (wraz z dodatkami: cukier, śmietanka, cytryna); - Obiadokolacje z deserem (zupa; danie główne: przynajmniej 1 danie główne mięsne podczas całego wyjazdu, gramatura: nie mniej niż 150g /os., dodatki typu ziemniaki/ryż - gramatura: nie mniej niż 100g /os., świeże surówki/ warzywa lekko obgotowane - gramatura: nie mniej niż 100g /os.), kawa/herbata, deser np. ciasto domowe. Przygotowane posiłki powinny spełniać najwyższe standardy i być przygotowane na bazie produktów najwyższej jakości i zgodnie z normami HACCP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63500000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zgodnie z właściwymi postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1553).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ. 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani s do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 r., poz. 570 z późn. zm.), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane - jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - według załącznika nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach