Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, Bojkowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 441 90 00 , fax. 32 441 90 16
- Data zamieszczenia: 2018-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o. o.
Bojkowska 35A
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 441 90 00, fax. 32 441 90 16
REGON: 24106924900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssm.silesia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Usługi związane z obsługą środków finansowych z urządzeń PIAP w strefie płatnego parkowania w Gliwicach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących usług: • pobór gotówki z urządzeń wielofunkcyjnych PIAP; • czynności związane z zasilaniem (uzupełnianiem) urządzeń wielofunkcyjnych PIAP w bilon i banknoty o brakujących nominałach; • przewożenie wybranej z urządzeń PIAP gotówki do sortowni; • przeliczanie gotówki w sortowni; • przewożenie gotówki z sortowni do wrzutni banku; • zrzucenie zgromadzonych środków finansowych do wrzutni banku. Miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia będzie strefa płatnego parkowania w Gliwicach. Zamawiający przewiduje świadczenie przez Wykonawcę ww. usługi dla 115 szt. urządzeń PIAP. Następnie w trakcie świadczenia usługi liczba urządzeń może zostać zwiększona maksymalnie do 125 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 7 SIWZ – Wzór Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę niepodlegającą odrzuceniu, jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości: 10,00% ceny całkowitej zawartej w ofercie. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść w jednej lub kilku formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach określonych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, gdy wykonawca nie wykonał przedmiotu zamówienia lub wykonał nienależycie. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 6. Termin ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi obejmować termin wykonania zamówienia oraz 30 dni po jego upływie. 7. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. o/Gliwice nr 79 1050 1298 1000 0023 5801 1001 - potwierdzenie przelewu (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy) należy przekazać zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 8. Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, należy je złożyć w Sekretariacie Śląskiej Sieci Metropolitalnej, p. 109, ul. Bojkowska 35A, 44-100 Gliwice- kserokopię złożonego dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem, zawierającą potwierdzenie przyjęcia w depozyt oryginału dokumentu) należy przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 9. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w zakresie ww. warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 – o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2B. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. • Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2C do SIWZ. • Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa transportową specjalistycznym samochodem sanitarnym typu „S”, typu „P” i transport krwi
Dodano: 2024-04-05 - Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno- Wychowawczo- Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach i Rybniku w 2023 roku
Dodano: 2024-01-16 - Usługa transportu próbek do badań dla Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego.
Dodano: 2023-12-13 - „Usługi transportu sanitarnego polegające na wykonywaniu przewozów osób, w tym dzieci (powtórka), środkami transportu specjalistycznego.”
Dodano: 2023-11-03 - Usługa przeprowadzki mienia i zasobu archiwalnego w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej przy ul. Bogusławskiego 24 oraz z lokalizacji przy ul. Mickiewicza 22 do lokali przy ul. Bogusławskiego 24
Dodano: 2023-10-28 - Wykonanie usługi przeprowadzki mienia, zasobu archiwalnego i dokumentacji Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej do obiektów przy ul. Słowackiego 15, Mickiewicza 22, Bogusławskiego 24 w Bielsku-Białej
Dodano: 2023-10-28 - Wykonanie usługi przeprowadzki mienia, zasobu archiwalnego i dokumentacji V Wydziału Pracy Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej
Dodano: 2023-10-28 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20 + 330 W M. GRZEGORZOWICE.
Dodano: 2023-07-07 - Świadczenie usług transportu pacjentów oraz krwi
Dodano: 2023-06-09 - Wykonanie usługi przeprowadzki mienia, zasobu archiwalnego i dokumentacji Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej do obiektów przy ul. Słowackiego 15, Mickiewicza 22, Bogusławskiego 24 w Bielsku-Białej
Dodano: 2023-03-20