Przetargi.pl
Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2018/2019

Powiatowy Zarząd Dróg w Kępnie z siedzibą w Słupi pod Kępnem ogłasza przetarg

  • Adres: 63604 Baranów, Słupia pod Kępnem, ul. Katowicka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7826800 , fax. 62 782-68-05
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Kępnie z siedzibą w Słupi pod Kępnem
    Słupia pod Kępnem, ul. Katowicka 10
    63604 Baranów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7826800, fax. 62 782-68-05
    REGON: 25086421500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatkepno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2018/2019. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji ( załącznik nr 8 do SIWZ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zwarty w załączniku nr 9 oraz załączniku nr 10 do SIWZ.3.3.Zadania częściowe nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w Zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednego, kilku lub wszystkich Zadań częściowych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w lit. c poniżej, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. b. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy w sprawie zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. c. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: praca na sprzęcie wskazanym w załączniku nr 10 do SIWZ.Przedmiotowa usługa wykonywana będzie w okresie od zawarcia umowy do dnia 30 kwietnia 2019 r. na warunkach i zasadach wskazanych w załączniku nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia „Specyfikacja techniczna wykonania przedmiotu zamówienia”. Wykonawca robót odpowiedzialny jest za jakość ich wykonania oraz za zgodność z SST i poleceniami Dyrektora PZD lub osoby przez niego upoważnionej. Zimowe utrzymanie dróg należy prowadzić wg V standardu zimowego utrzymania , który polega na tym, że odśnieżona powinna być jezdnia na szerokości min 5,0 m, w miejscach zasp odśnieżony co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek, jezdnię posypuje się na odcinkach decydujących o możliwości ruchu tzn.: - skrzyżowania z drogami, skrzyżowania z koleją, wzniesienia, łuki, zatoki autobusowe na szerokości minimum 5,0 m. W przypadku Zadania częściowego nr 7 tj. na terenie gminy Kępno na długości wiaduktów jezdnia musi być pozbawiona śniegu tzn. śnieg musi być wywieziony i nawierzchnia czarna. W przypadku Zadania częściowego nr 2 tj. na terenie gminy Bralin dojazd do węzła S8 – odśnieżanie i usuwanie oblodzeń na całej szerokości nawierzchni, nawierzchnia musi być czarna. W przypadku Zadania częściowego nr 1 tj. na ulicach w m. Kępno zimowe utrzymanie prowadzi się w III standardzie zimowego utrzymania dróg, gdzie odśnieża się i usuwa oblodzenia na całej jezdni a chodniki na szerokości min. 1,0 m. Po zakończeniu zimowego utrzymania dróg każdy Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich pozostałości z ulic, dróg oraz chodników – dotyczy usunięcia resztek mieszanki i piasku; termin ustala się na 7 dni od zakończenia umowy tj. pozamiatać, posprzątać i usunąć resztki mieszanki i piasku z ulic, dróg i chodników – obowiązkowo.Do usuwania oblodzeń na drogach zaliczonych do V i III standardu używana będzie mieszanka czystego piasku z solą drogową przy udziale minimum 25% soli, przy użyciu piaskarek. Dopuszcza się posypywanie tych dróg w tym standardzie zwilżoną solą przy użyciu solarek.W celu wykonania robót zimowego utrzymania dróg w założonych standardach oferent musi dysponować odpowiednim sprzętem.. Minimalna ilość sprzętu z przeznaczeniem do obsłużenia sieci dróg powiatowych przy średnich warunkach zimowych i przyjętych standardach dla jednego Zadania częściowego to: dla dróg lub ulic  piaskarki lub solarki - 1szt.  sprzęt do odśnieżania – 2 szt. /dopuszcza się stosowanie pojazdów z piaskarkami jako nośniki do pługów/  samochód samowyładowczy 5 ton – 1 szt.  koparko-ładowarka - 1 szt.  równiarko-spycharka - 1 szt.  wyposażenie każdego pojazdu biorącego udział w akcji zimowego utrzymania dróg w indywidualne środki łączności – telefony komórkowe Wskazany wyżej sprzęt powinien być stale dostępny w celu realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie (polecenie) Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia. Wykonawca może zaoferować dodatkowy sprzęt do zimowego utrzymania, za co otrzyma punkty w ramach Kryterium 2 – Sprzęt do zimowego utrzymania. dla chodników /pojazd dostosowany do poruszania się po chodnikach/  piaskarki lub solarki - 1 szt.  sprzęt do odśnieżania – 2 szt. /dopuszcza się stosowanie pojazdów z piaskarkami jako nośniki do pługów/  wyposażenie każdego pojazdu biorącego udział w akcji zimowego utrzymania dróg w indywidualne środki łączności – telefony komórkowe. Wskazany wyżej sprzęt powinien być stale dostępny w celu realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie (polecenie) Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 6: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 7: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 8: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BANK POLSKI S.A. 21 1020 2212 0000 5702 0372 7021( w tytule przelewu należy wskazać nazwę oraz sygnaturę postępowania a także numer Zadania częściowego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach