Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 35304 Rzeszów, al. gen. Władysława Sikorskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 613 001 , fax. 178 613 003
- Data zamieszczenia: 2018-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
al. gen. Władysława Sikorskiego 428
35304 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 613 001, fax. 178 613 003
REGON: 69026099100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi załadunku odpadów komunalnych oraz materiałów do zwalczania śliskości dróg na samochody będące w dyspozycji MPGK - Rzeszów Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa załadunku odpadów komunalnych oraz materiałów do zwalczania śliskości dróg na samochody będące w dyspozycji Zamawiającego. 2. Usługa wykonywana powinna być ładowarką kołową o parametrach: pojemność łyżki minimum 5 m3, długość ramienia minimum 5 m, wysokość podnoszenia minimum 6 m. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Załadunek odpadów komunalnych w Hali przeładunku odpadów przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie, od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1800, a także w innych godzinach i dniach, gdy wynika to z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego. 2) Załadunek materiałów do zwalczania śliskości w magazynie soli i piasku na każdorazowe wezwanie Zamawiającego. 3) Wykonywanie innych prac wymagających użycia ładowarki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na każdorazowe wezwanie Zamawiającego. 4) Pełnienie dyżurów w Rzeszowie przy ul. Ciepłowniczej 11. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo jednostronnego ustalenia czasu pełnienia dyżuru godzinowego oraz zmiany czasu rozpoczęcia i zakończenia pracy ładowarki w zależności od potrzeb podyktowanych warunkami atmosferycznymi. 1) szacunkowa ilość godzin pracy ładowarki; do 2000, 2) szacunkowa ilość godzin dyżuru; do 150. 5. Wykonawca zgłosi się do pracy na każde telefoniczne wezwanie dyspozytora Akcji Zimowej niezwłocznie, lecz w czasie nie przekraczającym 1 godz. (numer telefonu uzgodniony z Zamawiającym). 6. Wykonawca zapewni rezerwową ładowarkę na wypadek ewentualnej awarii ładowarki podstawowej. 7. Zamawiający zapewni Wykonawcy możliwość korzystania z zaplecza socjalnego w obiekcie przy ul. Ciepłowniczej 11, w uzgodnionym zakresie. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących usługę załadunku odpadów oraz materiałów do zwalczania śliskości dróg w trakcie realizacji zamówienia. 9. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 10. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone zostały szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63110000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - zobowiązanie podmiotu trzeciego wg wzoru na załączniku nr 3 (jeżeli dotyczy) - ewentualne pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonawcy ci zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi załadunku odpadów, piasku i soli na samochody będące w dyspozycji MPGK Rzeszów
Dodano: 2020-04-08 - Usługi załadunku odpadów komunalnych oraz materiałów do zwalczania śliskości dróg na samochody będące w dyspozycji MPGK - Rzeszów Sp. z o. o.
Dodano: 2019-04-09 - Usługi załadunku odpadów komunalnych oraz materiałów do zwalczania śliskości dróg na samochody będące w dyspozycji MPGK - Rzeszów Sp. z o.o.
Dodano: 2017-06-26 - „Usługi koparką w Nadleśnictwie Głogów ”
Dodano: 2017-05-23 - Usługi koparką w Nadleśnictwie Głogów
Dodano: 2017-04-19