Przetargi.pl
Usługi z zakresu zapobiegania bezdomności zwierząt

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5628000 , fax. 087 5628098
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5628000, fax. 087 5628098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu zapobiegania bezdomności zwierząt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi: I. Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Suwałk. Przez zwierzęta bezdomne należy rozumieć nie tylko zwierzęta domowe zagubione lub porzucone ale również zwierzęta pozostawione przez człowieka bez nadzoru. Wyłapywanie prowadzi się na telefoniczne zlecenie pracowników Straży Miejskiej, Policji, Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach. Wyłapywania należy dokonać: w dni robocze w godz. 7:00-15:00, w ciągu 30 min od momentu zgłoszenia, w dni wolne od pracy oraz w dni robocze po godz. 15:00, w przeciągu 60 min. Dodatkowo dwa razy w m-cu należy dokonać przeglądu miasta i wyłapania napotkanych zwierząt bezdomnych. Podczas odławiania zwierząt można stosować środek czasowo-usypiający podawany przy pomocy aplikatora do podawania leków na odległość. Używane przy wyłapywaniu zwierząt bezdomnych urządzenia i środki nie mogą stwarzać zagrożenia dla ich życia i zdrowia ani zadawać im cierpienia. Odłowione psy i koty należy przechować max przez dobę - do czasu ich odbioru przez Pana Bogdana Lauryn Schronisko Sianożęć ul. Sianożęć 3.Przekazanie zwierzęcia potwierdza się na karcie przyjęcia psa. Odłowione psy oznakowane mikroprocesorem lub gdy właściciel psa jest znany Straży Miejskiej należy przechować w stosownym miejscu do momentu przekazania go właścicielowi. W przypadku odłowienia suki ze ślepym miotem należy miot uśpić z udziałem weterynarza. W przypadku odłowienia zwierzęcia gospodarskiego należy je dostarczyć do gospodarstwa rolnego ul. Krzywólka 33. Odłowione zwierzęta muszą być przewożone środkiem transportu drogowego dopuszczonym do użycia w transporcie zwierząt przez Powiatowego Lekarza Weterynarii. Szacowana liczba bezdomnych zwierząt - 200 sztuk rocznie. II. Odławianie dzikich zwierząt z terenu miasta. Odławianie odbywać się będzie przez czas obowiązywania umowy według następujących zasad: 1) na zgłoszenia Straży Miejskiej, Policji, Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach odłowienie podjęte zostanie, w ciągu 30 min od momentu zgłoszenia, 2) zwierzęta będą przewożone środkiem transportu dopuszczonym do użycia w transporcie zwierząt przez powiatowego lekarza weterynarii, 3) używane przy wyłapywaniu zwierząt urządzenia i środki nie mogą stwarzać zagrożenia dla ich życia i zdrowia ani zadawać im cierpienia. 4) podczas wyłapywania zwierząt, w razie konieczności, stosowany będzie środek czasowo-usypiający podawany przy pomocy aplikatora do podawania leków na odległość, 5) w razie potrzeby zwierzęta będą miały zapewnioną pomoc lekarsko - weterynaryjną, 6) odłowione zwierzęta wywożone będą poza tereny zabudowane, jeśli pozwalać na to będzie ich stan zdrowotny, 7) zwierzęta wymagające dłuższej opieki weterynaryjnej przewożone będą do Ośrodka rehabilitacji dzikich zwierząt prowadzonego przez Wigierski Park Narodowy w Maćkowej Rudzie 57. Szacunkowa liczba zwierząt - 4 rocznie. III. Sterylizacja lub kastracja wolno żyjących kotów: Zadanie to obejmować będzie: a. odławianie wolno żyjących kotów, b. przygotowanie kotów do zabiegu (ewentualne odpchlenie zwierzęcia), c. przeprowadzenie zabiegu sterylizacji zgodnie z zasadami sztuki weterynaryjnej (w tym podanie odpowiednich leków przeciwzapalnych o długim czasie działania) oraz przetrzymanie zwierzęcia, w miarę potrzeb, do stanu umożliwiającego jego wypuszczenie na wolność, d. trwałe znakowanie kotów, e. odwiezienie kotów w miejsce wcześniejszego pobytu Szacunkowa liczba kotów w ciągu okresu realizacji zadania wynosi ok. 100 sztuk. W tym 50% kotek i 50% kocurów. IV. Przeprowadzanie zabiegów usypiania ślepych miotów kotów dostarczonych przez mieszkańców wraz z utylizacją padłych zwierząt. Szacunkowa liczba ślepych kotów dostarczonych przez mieszkańców do uśpienia - 100 sztuk rocznie. V. Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt, Szacunkowa liczba zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt - 10 rocznie. 2. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z: a. Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (tj. Dz.U.2013.856), b. Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (j.t. Dz.U.2008.213.1342) c. Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. 2004, Nr 158, poz. 1657)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 852000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 2.000,00 (słownie: dwa tysiące złotych) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. II/O w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 16.12.2013 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - składa się w Urzędzie Miejskim w Wydziale Finansowym, w pokoju nr 148, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cenę odłowienia 1 dzikiego zwierzęcia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/zamo_publ_w_2013_lista.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach