Przetargi.pl
Usługi z zakresu gospodarki odpadami na rzecz Urzędu Miejskiego w Suwałkach w 2010 r.

Urząd Miejski w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5628102
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Suwałkach
    ul. Mickiewicza 1 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5628102
    REGON: 00052337600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu gospodarki odpadami na rzecz Urzędu Miejskiego w Suwałkach w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadania pn.: Usługi z zakresu gospodarki odpadami na rzecz Urzędu Miejskiego w Suwałkach w 2010 r.- a w szczególności: 1) Selektywną zbiórkę odpadów komunalnych, 2) Kwartalną zbiórkę i wywóz odpadów wielkogabarytowych oraz opakowań po farbach, lakierach i rozpuszczalnikach, 3) Ustawienie w 7 aptekach na terenie miasta Suwałk, plastikowych, odpowiednio oznakowanych, jednorazowych pojemników, z otworem wrzutowym na przeterminowane leki (odpady z podgrupy 18 01) oraz zbiórkę tych odpadów i przekazanie ich do utylizacji specjalistycznej firmie, 4) Wystawienie 4 sztuk kontenerów na terenach komunalnych i opróżnianie, 5) Zbieranie z terenów komunalnych padłych zwierząt ich wywóz do pojemnika do gromadzenia tego typu odpadów .na składowisku odpadów przy ul. Utrata. 6) przeprowadzenie akcji wiosennego sprzątania miasta. 2. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych, o której mowa w ust 1 pkt 1) obejmuje regularny wywóz surowców wtórnych z 54 szt. pojemników wrzutowych o pojemności 1,7 m3 przystosowanych do opróżniania za pomocą dźwignika HDS. Przed przystąpieniem do użytkowania pojemniki należy odnowić poprzez ich odmalowanie. 3. Zbiórka odpadów wielkogabarytowych oraz opakowań o których mowa w ust 1 pkt 2) prowadzona jest w pierwszej dekadzie pierwszego miesiąca każdego kwartału wg harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym i podawanego przez Wykonawcę do wiadomości publicznej za pośrednictwem lokalnej rozgłośni radiowej. 4. Odpady wielkogabarytowe oraz opakowania po farbach i lakierach umieszczane są przez mieszkańców: -w budownictwie jednorodzinnym - przed posesjami, -w budownictwie wielorodzinnym - przy miejscach ustawienia pojemników na odpady komunalne, 5. Pojemniki i kontenery stosowane w działaniach, o których mowa w ust 1 pkt 1) oraz 4) opróżniane są min. dwa razy w miesiącu lub w przypadku przepełnienia na zgłoszenie telefoniczne. 6. Odpady, o których mowa w ust 1 pkt 3) będą odbierane na zgłoszenie telefoniczne dokonywane przez apteki. 7. Zbieranie, o którym mowa w ust 1. pkt 5) prowadzone będzie na zgłoszenie telefoniczne: -Straży Miejskiej, -Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, -Zakładu Usług Komunalnych, -Miejskiej Dyrekcji Inwestycji, niezwłocznie, nie później niż 0,5 godz. od zgłoszenia telefonicznego. 8.Wykonawca utrzymuje pojemniki i kontenery, o których mowa w ust 5 oraz miejsca ich ustawienia w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym. 9. Surowce wtórne zebrane w ramach selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o której mowa w ust 1 pkt 1), dostarczone każdy oddzielnie oraz odpady wielkogabarytowe i opakowania po farbach i lakierach zebrane w ramach zbiórki o której mowa w ust 1 pkt 2) przyjmowane są w Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych nieodpłatnie. 10. Lokalizację pojemników i kontenerów używanych w zadaniu określają załączniki nr 5, 6, i 7 do SIWZ. 11. Przeprowadzenie akcji, o której mowa w ust. 1 pkt 6) polega na: -wystawieniu pojemników KP-7 w 100 miejscach na terenie miasta. Wykaz miejsc wystawienia 80 pojemników stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Miejsca wystawienia pozostałych 20 sztuk pojemników zostaną określone przez Zamawiającego, po określeniu wynikłych w trakcie realizacji zamówienia potrzeb. -wywozie zebranych odpadów wraz z uprzątnięciem miejsc wokół wystawionych pojemników 12.Szczegółowy harmonogram wystawienia pojemników podczas akcji, o której mowa w ust. 1 pkt 6) zostanie uzgodniony z Zamawiającym na tydzień przed realizacją zadania. Czas wystawienia pojemnika w jednym miejscu - 1 dzień. 13.Odpady zebrane w wyniku akcji, o której mowa w ust. 1 pkt 6) należy wywieść do ZUOK w Suwałkach, gdzie zostaną przyjęte nieodpłatnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy w celu wzięcia udziału w przetargu muszą wnieść wadium w wysokości 1.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust. 1 ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i ust.2, i wniosą wadium w wysokości 1.000 zł. 2. Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków: 1) ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie analizy oświadczeń i dokumentów niżej określonych, 2) ocena przeprowadzona zostanie wg reguły: spełnia albo nie spełnia, 3) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24. ust 1 i 2 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek ZUS lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. Kopię zezwolenia na zbieranie i transport odpadów komunalnych (nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych), 5. Kopię zezwolenia na transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne o kodzie: 02 01 81, 02 01 82 6. Kopię zezwolenia na zbieranie odpadów o kodach: 02 01 81, 02 01 82 oraz 18 01 7. Kopię licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, dla pojazdów przewożących odpady niebezpieczne 8. Zaświadczenie o przeszkoleniu kierowców pojazdów przewożących towary niebezpieczne 9. Lista sprzętu w dyspozycji Wykonawcy służącego do realizacji zamówienia 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeśli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 11. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach