Przetargi.pl
Usługi wywozu i składowania nieczystości stałych oraz wywozu i utylizacji nieczystości płynnych w 2017 roku

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 313 015 , fax. 261 313 304
  • Data zamieszczenia: 2016-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
    ul. Kwiatkowskiego 15
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 313 015, fax. 261 313 304
    REGON: 28138539600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi wywozu i składowania nieczystości stałych oraz wywozu i utylizacji nieczystości płynnych w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi wywozu i składowania nieczystości stałych oraz wywozu i utylizacji nieczystości płynnych w 2017 roku. Część zamówienia nr 1 – Usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Elbląg; Część zamówienia nr 2 – Usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Braniewo; Część zamówienia nr 3 – Usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Bartoszyce; Część zamówienia nr 4 – Usługa wywozu, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości płynnych z kompleksów wojskowych w garnizonie Elbląg. Zakres zamówienia zgodnie z załącznikiem I.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla części zamówienia nr 1 – 1 340,00 PLN; dla części zamówienia nr 2 – 520,00 PLN; dla części zamówienia nr 3 – 1 290,00 PLN; dla części zamówienia nr 4 – 360,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach