Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 617 94 10 , fax. 12 617 94 11
- Data zamieszczenia: 2012-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
ul. Przy Rondzie 5 5
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 617 94 10, fax. 12 617 94 11
REGON: 14058042800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi wydawnicze polegające na: 1. przygotowaniu oprawy graficznej, składu, druku, korekty wydawniczej i językowej, tłumaczenia tekstu polskiego na dwa języki - angielski i niemiecki oraz dystrybucji publikacji pt.: Model polskiego elektronicznego postępowania upominawczego, której wydawcą jest Zamawiający, w nakładzie 1 000 egzemplarzy 2. przygotowanie oprawy graficznej, składu, druku, korekty wydawniczej i językowej czterech zeszytów Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, którego wydawcą jest Zamawiający, oraz dystrybucji tego czasopisma w nakładzie 1 000 egzemplarzy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiaący nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kssip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wydruk i wysyłka plakatów, ulotek reklamujących kierunek studiów stacjonarnych Teleinformatyka WIEiT i listu przewodniego do szkół ponadgimnazjalnych z 7 województw
Dodano: 2015-02-27 - Usługa drukowania materiałów merytorycznych i szkoleniowych wraz z ich dostawą w ramach Projektu Nr POKL 05.03.00-00-012/11 pt.: PWP Edukacja w dziedzinie zarządzania czasem i kosztami postępowań sądowych - case management współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach PO KL priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.3 Wsparcie na rzecz realizacji Strategii Lizbońskiej
Dodano: 2014-10-31 - Świadczenie usług druku miesięcznika Puls Wieliczki w 2014 r.
Dodano: 2014-01-22 - Promocja projektu Budowanie sieci współpracy na rzecz Odnawialnych Źródeł Energii - BUS OZE w ramach MRPO 2007-2013
Dodano: 2013-11-06 - na promocję projektu Budowanie Sieci współpracy na rzecz Odnawialnych Źródeł Energii -BUS OZE w ramach MRPO 2007-2013- KC-zp.272-514/2013
Dodano: 2013-09-06 - Świadczenie usług poligraficznych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2013-06-24 - na promocję projektu Budowanie Sieci współpracy na rzecz Odnawialnych Źródeł Energii -BUS OZE w ramach MRPO 2007-2013- KC-zp.272-295/2013
Dodano: 2013-05-16 - Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków
Dodano: 2013-01-31 - Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków
Dodano: 2012-11-22 - opracowanie i druk materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Rektora AGH - ZP/0140/2012
Dodano: 2012-02-24