Przetargi.pl
Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG Zamość oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w miejscach ich dyslokacji:  Część nr 1: Zamość, Łabunie-Reforma;  Część nr 2: Lublin, Świdnik, Jawidz;  Część nr 3: Chełm;  Część nr 4: Hrubieszów.

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536 , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, fax. 261 181 607
    REGON: 6140233700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG Zamość oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w miejscach ich dyslokacji:  Część nr 1: Zamość, Łabunie-Reforma;  Część nr 2: Lublin, Świdnik, Jawidz;  Część nr 3: Chełm;  Część nr 4: Hrubieszów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest usługa polegająca na przeglądzie, konserwacji i naprawie sprzętu gastronomicznego i chłodniczego znajdującego się w stołówkach wojskowych i magazynach żywnościowych oraz drobnego sprzętu AGD i sprzętu chłodniczego stanowiącego wyposażenie pododdziałów i gabinetów służbowych jednostek i instytucji wojskowych w: dla części 1: Zamość, Łabunie-Reforma dla części 2: Lublin, Świdnik, Jawidz dla części 3: Chełm dla części 4: Hrubieszów 2. W zakres wykonywanych usług wchodzą: a) bieżące konserwacje, co najmniej raz w roku, maszyn i urządzeń gastronomicznych dla zapewnienia ich optymalnego stanu technicznego, a w szczególności: - wykonanie niezbędnych regulacji maszyn i urządzeń gastronomicznych, - czyszczenie, odkamienianie, oliwienie, - ostrzenie części tnących, b) Naprawy maszyn i urządzeń gastronomicznych: - rozpoznanie usterek i ich usunięcie, - wykonanie niezbędnych regulacji po pracach naprawczych, 3. Konserwacja sprzętu gastronomicznego i chłodniczego ma obejmować: przegląd ogólny, sprawdzenie stanu technicznego, regulacje maszyn i urządzeń, pomiary rezystencji izolacji i ciągłości przewodu zerowego do zasilania włącznie, czyszczenie i smarowanie pracujących części i elementów, konserwacje uszczelek, dokręcenie poluzowanych elementów i mocowań, uzupełnienie brakujących ilości płynów eksploatacyjnych i czynników chłodzących, wymianę lub czyszczenie filtrów, odkamienianie, ostrzenie części tnących, wymianę elementów i uszczelek, poprawianie mocowań kabli przyłączy. Realizacja usługi następować będzie zgodnie z wymogami określonymi przez producentów urządzeń. 4. Wykaz sprzętu wraz z miejscem wykonania usługi zawarty jest w załączniku nr 7 do umowy, przy czym potwierdzenie adresów, z uwagi na możliwość ich zmiany w obrębie podanych w § 1 ust. 1 miejscowości, w których znajdować się będą urządzenia przeznaczone do usługi serwisowej nastąpi w terminie późniejszym, najpóźniej w chwili zgłaszania zlecenia przez Zamawiającego. 5. Usługa winna być wykonana w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:00 – 15:00 w piątki 8:00 – 12:30. 6. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy ewentualnych uszkodzeń sprzętu stwierdzonych przy konserwacji lub w przypadku wystąpienia awarii. 7. Naprawa związana z wystąpieniem awarii sprzętu ma obejmować: znalezienie przyczyny awarii, jej usunięcie oraz sprawdzenie poprawności działania sprzętu i jego poszczególnych podzespołów po usunięciu awarii. 8. Ostateczna ilość napraw zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić serwis całodobowy przez 7 dni w tygodniu. 10. W sytuacji gdy Wykonawca zostanie wezwany do naprawy sprzętu i urządzeń w wyniku awarii, sporządzi ekspertyzę, w której zamieści wykaz zużytych, uszkodzonych materiałów części i urządzeń, które podlegają naprawie oraz sporządzi i dostarczy w terminie do 3 dni kosztorys naprawy/wymiany wyżej wymienionych podzespołów i części, wzór ekspertyzy stanowi załącznik nr 3 do umowy. 11. Czas reakcji na awarię od momentu jej zgłoszenia określony jako okres czasu od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki, awarii do czasu przyjazdu na biuro przepustek kompleksu wojskowego będącego miejscem przedmiotu zamówienia w celu usunięcia awarii przez Wykonawcę wynosi …………………….., zgodnie z przyjętą ofertą. 12. Ekspertyza (wycena) powinna zawierać co najmniej: nazwę sprzętu, producenta, model, nr seryjny, fachowy opis uszkodzonego elementu, koszty naprawy, bądź uzasadnienie braku celowości naprawy (np. koszt naprawy przewyższa wartość rynkową sprzętu). 13. Wykonawca może przystąpić do usługi naprawy po przedstawieniu kosztorysu, który zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego. 14. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia naprawy sprzętu w terminie do trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia. 15. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy sprzętu w siedzibie Zamawiającego, naprawa zostanie dokonana w warsztacie Wykonawcy, przy czym koszty dojazdu oraz transportu sprzętu w obie strony zapewnia Wykonawca. Przekazanie sprzętu do warsztatu Wykonawcy nastąpi po wystawieniu przez Użytkownika protokołu przyjęcia – przekazania sprzętu do serwisu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 6 do umowy. 16. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi własnymi narzędziami, urządzeniami oraz użyje wszystkich niezbędnych części i dostarczy urządzenia w takim terminie, aby zachować ciągłości wykonywania zadań w Służbie Żywnościowej. 17. Koszt transportu, demontaż i montaż części Wykonawca uwzględni w ramach kwoty za roboczogodzinę wg ceny przedstawionej w formularzu ofertowym. Cena za jedną roboczogodzinę powinna zawierać wszystkie koszty składające się na wykonanie przedmiotu zamówienia i nie będzie podlegała podwyższeniu w okresie trwania zawartej umowy. 18. W przypadku konieczności wymiany części uszkodzonej Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania części fabrycznie nowych. 19. Części i materiały używane i montowane do naprawionego sprzętu rozliczane będą wg aktualnych cen rynkowych. 20. Wykonawca naliczy marżę ………… na zakupione części i podzespoły zamienne oraz materiały niezbędne do dokonania konserwacji i napraw zgodnie z przyjętą ofertą. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia kserokopii faktur zakupu elementów wykorzystanych do naprawy. 21. Zastosowane części i materiały powinny posiadać atesty i dopuszczenia upoważnionych instytucji. 22. Dokumentem potwierdzającym odbiór usługi będzie sporządzony i podpisany przez Wykonawcę i użytkownika sprzętu Protokół odbioru usługi. 23. Każdorazowe dokonanie konserwacji potwierdzone będzie przez Wykonawcę pisemnie w dowodach urządzenia sprzętu podlegającego wymienionej usłudze. 24. Na wykonaną usługę Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji. 25. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ochrony środowiska. 26. Prace należy prowadzić zgodnie z zasadami bezpieczeństwa pracy. W szczególności a) Wykonawca odpowiada za: b) Bezpieczeństwo i higienę pracy c) Zaopatrzenie załogi w sprzęt ochrony osobistej d) Stan techniczny narzędzi i sprzętu 27. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 28. Z czynności odbioru sporządzony zostanie Protokół odbioru usługi (załącznik nr 3 do umowy) i podpisany przez Wykonawcę i użytkownika sprzętu. 29. Zamawiający może odmówić odbioru wadliwie wykonanej usługi. Odmowa wymaga uzasadnienia na piśmie. 30. Podpisany przez obie strony Protokół odbioru usługi stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. 31. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane usługi 24 miesiące. 32. Termin gwarancji na usługę biegnie od daty sporządzenia Protokołu odbioru usługi, o której mowa w § 5 umowy. 33. Utrata roszczeń z tytułu gwarancji nie następuje pomimo upływu terminu (okresu) gwarancji, jeżeli Wykonawca wadę podstępnie zataił gwarancja ulega wówczas przedłużeniu o okres zatajenia wady. 34. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wadliwie wykonanej usługi Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego, w tym do: 1) poprawienia wykonanej usługi w celu usunięcia wad, 2) usunięcia wad w miejscu, w którym zostały one ujawnione, ponosząc koszty związane z usunięciem wad; 3) przedłużenia terminu gwarancji o czas, w którym dokonywana była naprawa lub poprawianie wadliwie wykonanej usługi; 4) sporządzenie dla niej Protokołu odbioru usługi. 35. W razie odmowy uznania reklamacji Wykonawca na piśmie powiadomi Zamawiającego i uzasadni swoje stanowisko dotyczące przyczyn odmowy uznania reklamacji. 36. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi, określone w przepisach Kodeksu cywilnego, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 37. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego naprawienia w pełnym zakresie szkód materialnych lub zwrotu uzasadnionych wydatków, które powstały wskutek wadliwie wykonanych usług. 38. Koszty dostawy, montażu, wymiany materiałów bądź innego usunięcia wad lub usterek, o których mowa powyżej pokrywa Wykonawca w ramach gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1:  500,00 (słownie: pięćset złotych) ; W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2:  500,00 (słownie: pięćset złotych) W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 3:  250,00 (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 4:  200,00 (słownie: dwieście złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/1/2018 – „Usługa naprawy w zakresie CZĘŚCI Nr….. ” 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 01.02.2018r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach