Przetargi.pl
Usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z terenu Gminy Uście Gorlickie w roku 2019

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 38316 Wysowa-Zdrój, Wysowa-Zdrój
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 53 32 007 , fax. 18 35 32 007
  • Data zamieszczenia: 2018-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Wysowa-Zdrój 69
    38316 Wysowa-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 18 53 32 007, fax. 18 35 32 007
    REGON: 49000023300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usciegorlickie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z terenu Gminy Uście Gorlickie w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z terenu Gminy Uście Gorlickie w roku 2019” 1. Odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) – kod odpadu 20 03 01, w ilości ok. 1200 Mg (ton) będą odbierane z wszystkich nieruchomości z terenu gminy Uście Gorlickie. Rzeczywista ilość odpadów zmieszanych może się różnić od wielkości zakładanych w zależności od stopnia segregacji jaki się uda osiągnąć. Odpady zmieszane będą gromadzone w plastikowych pojemnikach dostarczonych przez wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia o pojemności: a. 1100 l w ilości ok. 400 szt. rozmieszczonych w około 80 miejscach (gniazdach) b. 120 l w ilości ok. 60 szt. rozmieszczonych w małych firmach. 2. Przewidywana trasa jednorazowego przejazdu śmieciarki na terenie gminy Uście Gorlickie wyniesie ok. 150 km. Liczba osób objętych systemem zbiórki odpadów – ok. 6000. Liczba firm – około 30. Ilości mogą się zmieniać w trakcie trwania umowy o wartości wynikające z naturalnej migracji ludności i firm. 3. Zamawiający wskaże lokalizację poszczególnych pojemników, a Wykonawca zabezpieczy ich dostarczenie i rozmieszczenie. Odpady zmieszane do tych pojemników będą dostarczać ich wytwórcy we własnym zakresie. Zadaniem Wykonawcy będzie opróżnianie tych pojemników co najmniej raz w tygodniu i dalsze zagospodarowanie odpadów w instalacjach wskazanych dla regionu sądecko-gorlickiego w aktualnej uchwale Sejmiku Województwa Małopolskiego w sprawie wykonania „Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego” to jest: a) w instalacjach regionalnych b) w instalacjach przewidziane do zastępczej obsługi regionu c) w instalacjach zagospodarowujących odpady biodegradowalne 4. Odbieranie odpadów od wytwórców i ich zagospodarowanie powinno się odbywać zgodnie z przepisami „Ustawy o odpadach” i zgodnie z aktualnym Planem Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. 5. Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych powinien się odbywać z częstotliwością zgodną z zadeklarowaną ofertą , jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu 6. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) Sprzątanie miejsc, z których są odbierane odpady, jeśli wysypały się one z pojemników lub zostały złożone w ich sąsiedztwie ( w odległości 10 m od skrajnego pojemnika) albo miejsca te zostały zanieczyszczone przez wykonawcę w inny sposób, pod rygorem zastosowania kar wynikających zarówno z zapisów SIWZ jak i złożonej oferty. b) Sporządzanie raz na miesiąc sprawozdania wg załączonego wzoru (Załącznik nr 3), informującego Zamawiającego jakie odpady i w jakiej ilości zostały wysegregowane z odpadów odebranych od Zamawiającego i gdzie te odpady trafiły w następnym etapie gospodarki odpadami. Dotyczy to również odpadów biodegradowalnych wysegregowanych z odpadów zmieszanych i pozostałości po segregacji odpadów przekazywanych do składowania w RIPOK. Sprawozdanie to powinno być załączone do każdej faktury. c) Ważenie na swojej wadze ilości odebranych odpadów i przekazywanie Zamawiającemu bieżącej informacji o czasie i wynikach ważenia. Wynik ważenia ma być niezwłocznie w dniu ważenia przekazany Zamawiającemu w postaci pliku wygenerowanego wprost z systemu informatycznego wagi na adres e-mail: zgkim@usciegorlickie.pl Oryginały kwitów wagowych mają być dołączone co miesiąc do faktur. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnej zmiany miejsca ważenia na wagę w firmie MTM w Uściu Gorlickim W takim wypadku Wykonawca nie ma obowiązku informowania na bieżąco Zamawiającego o wynikach ważenia. d) Dostarczenie Zamawiającemu i zainstalowanie na wskazanym komputerze programu umożliwiającego śledzenie trasy przejazdu i parametrów pracy śmieciarki w czasie rzeczywistym, ewentualnie podanie adresu strony internetowej za pomocą której można realizować ten cel i haseł dostępu do niej. 7. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości odpadów przewidzianych do zebrania, ilość niezbędnych pojemników, długość trasy jednorazowego przejazdu samochodu-śmieciarki oraz liczba osób objętych systemem zbiórki odpadów są ilościami szacunkowymi, pomocnymi w sporządzeniu oferty przetargowej. 8. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną ilość odebranych odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11. INFORMACJE DOTYCZĄCE WADIUM. 11.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy/00 zł.) 11.2. Wadium może być wniesione w następujących formach lub formie: a. pieniężnej, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach ubezpieczeniowych d. gwarancjach bankowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 11.3. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Grybowie Oddział Uściu Gorlickim, nr 08 8797 1039 0030 0399 7459 0001. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 11.4. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy Uście Gorlickie, Uście Gorlickie 80, 38-315 Uście Gorlickie. Kopię dokumentu należy dołączyć do oferty. 11.5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. 11.6. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.5., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: aktualnych zaświadczenia i zezwoleń właściwych organów na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o odpadach oraz innymi właściwymi przepisami prawa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dowód wpłaty wadium - W przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty – dokument, potwierdzający wpłatę przelewem środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium (np. w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej) oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wysowej, 38-316 Wysowa – Zdrój 69 zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach