Przetargi.pl
„Usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości w granicach administracyjnych Gminy Miłoradz”

Gmina Miłoradz ogłasza przetarg

  • Adres: 82213 Miłoradz, ul. Żuławska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 711 531 , fax. 552 711 565
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłoradz
    ul. Żuławska 9
    82213 Miłoradz, woj. pomorskie
    tel. 552 711 531, fax. 552 711 565
    REGON: 17074791600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miloradz.malbork.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości w granicach administracyjnych Gminy Miłoradz”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) Odbieranie odpadów komunalnych, z wszystkich nieruchomości zamieszkanych, niezamieszkanych, terenów rekreacyjnych oraz koszy ulicznych, w granicach administracyjnych Gminy Miłoradz, w szczególności: a) odpadów zmieszanych, b) makulatury, c) szkła, d) metali, tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych, e) popiołów, f) odpadów wielkogabarytowych, w tym zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, w ramach „wystawek” 2 razy w roku, g) odpadów ulegających biodegradacji. 2) Dostarczanie worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych (papier, szkło, metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji). 3) Dostarczanie pojemników do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych oraz pojemników do selektywnego zbierania odpadów komunalnych (segregacji zewnętrznej). 4) Odbieranie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). 2. Charakterystyka Gminy Miłoradz: 1) Gmina Miłoradz położona jest w województwie pomorskim, w powiecie malborskim. 2) Powierzchnia gminy wynosi 93,75 km2. 3) Miejscowości: • Miłoradz, • Stara Kościelnica, • Gnojewo, • Kończewice, • Stara Wisła, • Bystrze, • Mątowy Wielkie, • Mątowy Małe, • Pogorzała Wieś 4) Typ zabudowy: zabudowa jednorodzinna i mniej liczna zabudowa wielorodzinna. 5) Liczba gospodarstw domowych – są to zarówno budynki mieszkalne jednorodzinne jak i wielorodzinne (stan na koniec listopada 2018 r., na postawie złożonych deklaracji): 881 6) Liczba nieruchomości niezamieszkałych (np. szkoły, ośrodki zdrowia, remizy OSP, nieruchomości na których prowadzona jest działalność gospodarcza, sklepy, cmentarze, kościoły, lokale gastronomiczne, itp.) na podstawie złożonych deklaracji (stan na koniec listopada 2018 r.): 40 7) Liczba nieruchomości mieszanych – nieruchomości, które w części są zamieszkiwane przez mieszkańców a w części jest w są wykorzystywane na prowadzenie działalności gospodarczej (stan na koniec listopada 2018 r., na postawie złożonych deklaracji): 10 8) Liczba osób zameldowanych na terenie Gminy Miłoradz, (stan na koniec listopada 2018 r) na pobyt stały wynosiła 3379, a na pobyt czasowy 26 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości nieruchomości w ciągu okresu realizacji zamówienia. Ilość obsługiwanych nieruchomości może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu bez zmiany warunków wynagrodzenia. 10) Według złożonych deklaracji, selektywna zbiórka odpadów prowadzona jest w ok. 90 % nieruchomości (stan na koniec listopada 2018 r.). 3. Wykonawca otrzyma najpóźniej w dniu zawarcia umowy, wykaz wszystkich nieruchomości zamieszkałych, wykaz nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, wykaz nieruchomości mieszanych oraz wykaz terenów rekreacyjnych. Wykazy będą zawierać również sposób zbierania odpadów na poszczególnych nieruchomościach. 4. Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram odbierania odpadów komunalnych zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Odpady należy odbierać w terminach określonych w harmonogramie, niezależnie od utrudnień drogowych lub atmosferycznych. Odpady należy odbierać specjalistycznym sprzętem. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawcy powinni w sposób szczegółowy zapoznać się z powyższym opracowaniem, a wszelkie pytania i uwagi należy kierować do Zamawiającego w sposób opisany w Rozdziale VIII SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 10.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy PZP). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: 82 8303 0006 0060 0600 0101 0069 BANK SPÓŁDZIELCZY O/MALBORK z adnotacją „wadium - R.271.8.2018 – Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miłoradz” 5. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 7. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 8 i 9 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 11. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 12. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydanego przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.), • aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Miłoradz, dokonanego na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454, z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 3) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- jeżeli dotyczy; 4) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach