Przetargi.pl
Usługi w zakresie obsługi technicznej i napraw bieżących pojazdów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 850 36 00 , fax. 17 852 11 30
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 850 36 00, fax. 17 852 11 30
    REGON: 001023003
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie obsługi technicznej i napraw bieżących pojazdów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług obsługi technicznej oraz napraw pojazdów samochodowych będących na gwarancji i pogwarancyjnych oraz sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do tych pojazdów użytkowanych przez Izbę Administracji Skarbowej w Rzeszowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Zamówienie zostało podzielone na 5 (pięć) części, z których poszczególne dotyczą usług, o których mowa w pkt 1. dla: 4.1. część I (Rejon Przemyśla): 62 szt. samochodów służbowych określonych w Załączniku nr 5/I do SIWZ (Wykaz pojazdów do obsługi technicznej oraz napraw bieżących zawierający dane o pojeździe, takie jak marka, model samochodu, rok produkcji, pojemność silnika, rodzaj paliwa), 4.2. część II (Rejon Rzeszowa): 61 szt. samochodów służbowych określonych w Załączniku nr 5/II do SIWZ (Wykaz pojazdów do obsługi technicznej oraz napraw bieżących zawierający dane o pojeździe, takie jak marka, model samochodu, rok produkcji, pojemność silnika, rodzaj paliwa), 4.3. część III (Rejon Krosna): 20 szt. samochodów służbowych określonych w Załączniku nr 5/III do SIWZ (Wykaz pojazdów do obsługi technicznej oraz napraw bieżących zawierający dane o pojeździe, takie jak marka, model samochodu, rok produkcji, pojemność silnika, rodzaj paliwa), 4.4. część IV (Rejon Sanoka): 10 szt. samochodów służbowych określonych w Załączniku nr 5/IV do SIWZ (Wykaz pojazdów do obsługi technicznej oraz napraw bieżących zawierający dane o pojeździe, takie jak marka, model samochodu, rok produkcji, pojemność silnika, rodzaj paliwa), 4.5. część V (Rejon Lubaczowa): 8 szt. samochodów służbowych określonych w Załączniku nr 5/V do SIWZ (Wykaz pojazdów do obsługi technicznej oraz napraw bieżących zawierający dane o pojeździe, takie jak marka, model samochodu, rok produkcji, pojemność silnika, rodzaj paliwa), 5. Przedmiotem zamówienia objęte są pojazdy różnych marek i modeli będących na gwarancji lub pogwarancyjne, aktualnie użytkowane przez Zamawiającego. Ilość pojazdów będących przedmiotem zamówienia w każdej części ma charakter wyłącznie orientacyjny, a tym samym może ulec zmianie zarówno przed udzieleniem zamówienia, jak i w trakcie jego realizacji. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów, w tym zmiany ilości samochodów objętych przeglądami i naprawami. Zmiany powyższe nie naruszą postanowień umowy oraz nie stanowią zmian umowy wymagających sporządzenia aneksu. W przypadku dokonania zmiany w wykazie samochodów Zamawiający przekaże Wykonawcy na piśmie zmodyfikowany wykaz. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z póżn. zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności obejmujące bezpośrednią realizację usług, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), na podstawie umowy o pracę. Wymóg nie dotyczy natomiast dostawców części zamiennych. 8. Przed rozpoczęciem usług wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie, że przy realizacji usług będzie zatrudniał osoby, o których mowa w pkt 7. na podstawie umowy o pracę (dotyczy również podwykonawców). 9. Po zakończeniu każdego kwartału wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że podczas realizacji usług zatrudniał osoby, o których mowa w pkt 7. na podstawie umowy o pracę. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć wskazane wyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) numer/y części, której/których oferta dotyczy. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę. 12. Zamawiający informuje, że zasady wykonywania przedmiotu zamówienia określone w Załączniku nr 5 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) obowiązują dla każdej z części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach