Przetargi.pl
Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Toruń w 2020 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Toruń w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: „Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Toruń w 2020 r.” 2. Zamówienie obejmuje: I. Usługi w zakresie napraw i konserwacji środków transportowych tj.: a) Samochód osobowy marki SKODA FABIA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2010, numer rejestracyjny CT9378F; b) Samochód osobowy marki FIAT PANDA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2012, numer rejestracyjny CT3593H; c) Samochód osobowy marki SKODA FABIA SEDAN, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2006, numer rejestracyjny CB9653G; d) Samochód osobowy marki Dacia Logan, pojemność silnika 1.6, rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CT94856; e) Samochód dostawczy marki Intrall Lublin3, pojemność silnika 2,5, rok produkcji 2005, numer rejestracyjny CT0594E; f) Samochód ciężarowy marki Citroen Jumper, pojemność silnika 2,2, rok produkcji 2008, numer rejestracyjny CT0829E; g) Rębak do gałęzi marki Skorpion 120 - SD, rok produkcji 2006, numer rejestracyjny CT52701; h) Przyczepa lekka marki Wiola, rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CT 55441 Przyczepa lekka marki Wiola, rok produkcji 2008, numer rejestracyjny CT 55816. II. Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu tj.: a) Podkrzesywarka marki Stihl, rok produkcji 2012; b) Wykaszarka spalinowa – kosa marki Stihl, rok produkcji 2003; c) Wykaszarka spalinowa – kosa marki Stihl, rok produkcji 2003; d) Wykaszarka spalinowa – kosa marki Stihl, rok produkcji 2012; e) Wykaszarka spalinowa – kosa marki Stihl, rok produkcji 2003 f) Pilarka spalinowa – marki Stihl, rok produkcji 2007; g) Pilarka spalinowa – marki Stihl, rok produkcji 2012; h) Pilarka spalinowa – marki Stihl, rok produkcji 2012; i) Pilarka spalinowa – marki Stihl, rok produkcji 2007; j) Pilarka spalinowa – marki Husgvarna, rok produkcji 2003; k) Zagęszczarka płytowa marki Webermt, rok produkcji 2006; l) Zagęszczarka płytowa typ ZGS – 12, rok produkcji 1999; m) Agregat prądotwórczy marki Fogo, rok produkcji 2012; n) Wiertnia Glebowa – świder, rok produkcji 2005; o) Młot pneumatyczny EH 50, rok produkcji 2016; p) Przecinarka do asfaltu BFS, rok produkcji 2016; III. Usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” tj.: a) Szczotka myjąca podwójna – 1 szt. b) Pług odśnieżny – 1 szt. c) Wiertnica – 1 szt. d) Głowica do koszenia poboczy – 1 szt. e) Wysięgnik uniwersalny do współpracy głowicami roboczymi – 1 szt. f) Posypywarka do zimowego utrzymania dróg – 1 szt. g) Głowica do cięcia krzewów – 1 szt. h) Tablica świetlna kierunkowa U 26-C – 1 szt. 3. Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony zamawiającego polecenia wykonania naprawy (konserwacji) do odebrania środka transportowego, sprzętu, osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” z miejsca garażowania i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy (konserwacji) na własny koszt i ryzyko, a po naprawie (konserwacji) do odstawienia przedmiotu naprawy (konserwacji) do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń - miejsca garażowania na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu przedmiotu naprawy (konserwacji) winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. 4. W przypadku awarii środka transportowego, sprzętu, osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: odebrania środka transportowego, sprzętu, osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” z miejsca wskazanego przez zamawiającego i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia przedmiotu naprawy do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń - miejsca garażowania na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu przedmiotu naprawy winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi napraw i konserwacji. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 3 miesiące, maksymalny okres 12 miesięcy. Więcej informacji można znaleźć w punkcie XIII niniejszego SIWZ. 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony wykonawcy. 8. Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi w szczególności z zakresu: I. Usługi w zakresie napraw i konserwacji środków transportowych: - napraw i konserwacji mechaniki, elektromechaniki, takich jak: a) wymiana oleju silnikowego, b) wymiana filtra powietrza, c) wymiana uszczelki pod głowicą, d) wymiana rozrządu silnika, e) diagnostyka komputerowa, f) wymiana sprzęgła, g) wymiana przegubu wew./zew., h) wymiana tarcz hamulcowych, i) wymiana klocków hamulcowych, j) wymiana płynu hamulcowego, k) regulacja zbieżności kół, l) naprawa układu kierowniczego, m) wymiana amortyzatorów, n) wymiana opon zima – lato, o) naprawa układu klimatyzacji, odgrzybianie, p) drobne naprawy lakiernicze, q) naprawy blacharskie, r) inne nie wymienione w ramach potrzeb - przeglądów technicznych OT-2, II. Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu: - napraw mechanicznych, - konserwacji sprzętu, - wymiana oleju, - wymiana filtru powietrza, - wymiana świec zapłonowych, - wymiana przewodów paliwowych, - wymiana głowic tnących, obudowy, prowadnic i łańcuchów, III. Usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA”: - napraw mechanicznych, - konserwacji osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA”. 9. Wykonawca winien posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw środków transportowych, sprzętu, osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” i ich podzespołów. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych środków transportowych, sprzętu, osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” w trakcie trwania umowy. 11. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji dostarczać będzie dostawca części zamiennych, którego zamawiający wyłoni w oddzielnym postępowaniu, z zastrzeżeniem ust. 12 i 13. 12. Jeżeli wykonawca w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe przedstawi konkurencyjną cenę za materiały niezbędne do wykonania zleconej naprawy lub konserwacji w stosunku do ceny dostawcy części o którym mowa w dziale III pkt 11 SWIZ, to wykonawca naprawy lub konserwacji będzie dostarczał niezbędne materiały. Wartość materiału wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 13. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji, których nie można nabyć u dostawcy części zamiennych o którym mowa w dziale III pkt 11 SIWZ zapewni wykonawca usługi w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe, po uprzednim telefonicznym zaakceptowaniu ceny zakupu przez upoważnionych pracowników zamawiającego. Wartość materiału wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw (konserwacji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 15. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 15.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa sporządzonego wg załącznika nr 1 do SIWZ; 15.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ; 15.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia); 15.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 15.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 700 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 15.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach