Przetargi.pl
Usługi w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i faksów będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz urzędów skarbowych woj. podkarpackiego

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 503 600 , fax. 178 521 130
  • Data zamieszczenia: 2017-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 503 600, fax. 178 521 130
    REGON: 001023003
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i faksów będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz urzędów skarbowych woj. podkarpackiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych polegających na naprawie i konserwacji a także wymianie części eksploatacyjnych w szczególności: bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, i inne części zamienne, (bez tonerów, umożliwiająca wykonanie w okresie realizacji zamówienia wydruków w drukarkach komputerowych, kserokopiarkach, urządzeniach wielofunkcyjnych, skanerach i faksach zwanych dalej „urządzeniami” eksploatowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie i urzędach skarbowych województwa podkarpackiego w zamian za opłatę wyliczaną w oparciu o liczbę wykonanych pakietów (jeden pakiet = 100 wydrukowanych stron formatu A4 lub A3, przy czym udział procentowy wydruków formatu A3 w stosunku do wydruków formatu A4 wynosi około 0,1%) na tych urządzeniach. 2.Obsługa serwisowa obejmuje w szczególności: dojazd serwisanta do siedziby użytkownika danego urządzenia, usuwanie zgłaszanych awarii, prowadzenie konserwacji i przeglądów z uwzględnieniem zaleceń producenta urządzeń dotyczących zakresu i częstotliwości konserwacji, wymianę części uszkodzonych i zużytych, informowanie Zamawiającego o stanie technicznym urządzeń, sporządzanie ekspertyz technicznych, utylizację wszystkich części i materiałów zużytych i wymienionych w ramach czynności serwisowych. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:Część I – świadczenie obsługi serwisowej tj. usługi naprawy, konserwacji i przeglądu drukarek komputerowych, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i faksów będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, US w Jarosławiu, US w Kolbuszowej, US w Leżajsku, US w Lubaczowie, US w Łańcucie, US w Przeworsku, I US w Rzeszowie, US w Stalowej Woli, US w Tarnobrzegu, II US w Rzeszowie, US w Nisku, PUS w Rzeszowie. Wykaz urządzeń został określony w załączniku nr 2/I do SIWZ, Część II – świadczenie obsługi serwisowej tj. usługi naprawy, konserwacji i przeglądu drukarek komputerowych, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i faksów będących na wyposażeniu US w Brzozowie, US w Dębicy, US w Jaśle, Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie – lokalizacja w Krośnie, ul. Pużaka 18, US w Krośnie, US w Lesku, US w Mielcu, US w Przemyślu, US w Ropczycach, US w Sanoku, US w Strzyżowie, US w Ustrzykach Dolnych. Wykaz urządzeń został określony w załączniku nr 2/II do SIWZ, 5.Wykaz urządzeń podlegających obsłudze serwisowej zawierający ilość, rodzaj urządzeń, liczba wykonanych kopii oraz rok produkcji stanowi odpowiednio:załącznik nr 2/I do SIWZ dla części I, załącznik nr 2/II do SIWZ dla części II, 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie wskazane wyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu oferty (Załącznik nr 9 do SIWZ) numer/y części, której/których oferta dotyczy. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 7.Zamawiający informuje, że zasady wykonywania przedmiotu zamówienia określone w Załączniku nr 1 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) obowiązują dla każdej z dwóch części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50323000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie odpowiednio: 1) dla I części zamówienia: 3 000,00 zł, 2) dla II części zamówienia: 2 200,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego NBP O/O Rzeszów 84 1010 1528 0017 1713 9120 0000. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy (wpisać nazwę wykonawcy) złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Usługi w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i faksów będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz Urzędów Skarbowych woj. podkarpackiego – część I*, część II* (należy wybrać i wpisać odpowiednią część na którą wykonawca składa ofertę)”oznaczenie sprawy: 1801-LO2.260.38.2016

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach