Gmina Jastrzębia ogłasza przetarg
- Adres: 26-631 Jastrzębia, Jastrzębia
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 384 05 05 , fax. 48 384 05 04
- Data zamieszczenia: 2018-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastrzębia
Jastrzębia 110
26-631 Jastrzębia, woj. mazowieckie
tel. 48 384 05 05, fax. 48 384 05 04
REGON: 670223758 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jastrzebia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJACEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty związane z bieżącym utrzymaniem dróg będących w zarządzie Gminy Jastrzębia. Zamówienie obejmuje: Część A - zakup usług remontowych, (remonty nawierzchni jezdni, poboczy, chodników, rowów, podbudów); Część B - zakup materiałów, ( zakup soli drogowej, piasku, znaków drogowych); Część C - zakup usług pozostałych, ( koszenie poboczy, wycinka drzew, karczowanie samosiewów). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium należy wnieść na okres związania ofertą (30 DNI) tj. od 24.04.2018r. do 24.05.2018r., w terminie do dnia 24.04.2018 r. do godz. 1000. Wadium może być wniesione w pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy - Rachunek pomocniczy, Gmina Jastrzębia – zabezpieczenia Nr 12 9132 0001 0000 3768 2000 0320,, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał dokumentu) należy dołączyć do oferty. W przypadku składania wadium w formie przelewu pieniędzy na konto Gminy Jastrzębia, Wykonawca złoży w ofercie oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca, który nie dokona zabezpieczenia oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. UWAGA! Kasa Urzędu Gminy Jastrzębia nie przyjmuje wpłat gotówkowych. Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi: - ustalać beneficjenta gwarancji, tj.: jego nazwę i adres, - określać kwotę gwarantowaną w PLN, - określać termin ważności gwarancji, - podać przedmiot gwarancji, nazwę zamówienia wynikającą ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - być gwarancją samoistną, nieodwołalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie, - przewidywać wszystkie przypadki utraty wadium – zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp (wymienione w pkt 14.5 niniejszej specyfikacji), - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winna w swej treści, wymienionych mieć wszystkich członków konsorcjum/wspólników spółki cywilnej. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 9.2. niniejszej specyfikacji rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane przez Zamawiającego na rachunku bankowym. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu następuje wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek uznaje się za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załacznik nr 1 do SIWZ 2. Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca działa przez Pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne Pełnomocnictwo dla danej osoby. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Komorowskiej w Pęcicach Małych
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi gminnej Płocochowo – Kokoszka na odcinku o długości 2800 m.b.
Dodano: 2024-05-14 - „Remont drogi wojewódzkiej nr 787 w km 8+800 do km 9+920, gmina Pionki, powiat radomski, województwo mazowieckie.” – nr postępowania 060/24
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowa drogi gminnej nr 160112W w miejscowości Tartaczek
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowy (modernizacje) dróg gminnych: Żochy - Sarnowa Góra, Radziwie - Zielona, Dąbrowa - Żochy, w miejscowości Brodzięcin i miejscowości Skarżynek.
Dodano: 2024-04-30 - Remont drogi gminnej w miejscowości Wola Polska, gmina Jakubów
Dodano: 2024-04-29 - USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa dróg w miejscowościach Raczyny i Lipiny
Dodano: 2024-04-22 - Budowa chodnika wraz z przystankami przy drodze powiatowej 2701W w Izabeli
Dodano: 2024-04-20 - Zagospodarowanie terenu przy budynku Starostwa Powiatowego z uwzględnieniem przebudowy ul. Harcerskiej
Dodano: 2024-04-12