Przetargi.pl
usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturach Kuratorium w Kutnie i Skierniewicach

Kuratorium Oświaty w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-734 Łódź, ul. płk. dr Stanisława Więckowskiego 33
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kuratorium Oświaty w Łodzi
    ul. płk. dr Stanisława Więckowskiego 33
    90-734 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 006473248
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturach Kuratorium w Kutnie i Skierniewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 dotyczy: świadczenie usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi przy ul. Więckowskiego 33 oraz na terenie zewnętrznym przylegającym do budynku Kuratorium;2. Szczegółowy zakres czynności został opisany w załącznikach nr 1-4 do SWZ.3. Zgodnie z art. 95 ust. 1 p.z.p. osoby skierowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności opisanych w załącznikach nr 1-4 do SWZ muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Do kalkulacji wynagrodzenia należy przyjąć co najmniej stawkę godzinową określoną w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 14.09.2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. 4. Wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym, co zostanie potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy.5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 2-4 do SWZ.1. Część 2 dotyczy: świadczenie usługi utrzymania czystości w Delegatura Kuratorium Oświaty w Skierniewicach mieszcząca się pod adresem: 96-100 Skierniewice ul. Jagiellońskiej 29;2. Szczegółowy zakres czynności został opisany w załącznikach nr 1-4 do SWZ.3. Zgodnie z art. 95 ust. 1 p.z.p. osoby skierowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności opisanych w załącznikach nr 1-4 do SWZ muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Do kalkulacji wynagrodzenia należy przyjąć co najmniej stawkę godzinową określoną w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 14.09.2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r.4. Wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym, co zostanie potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy. 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 2-4 do SWZ.1 Część 3 dotyczy: świadczenie usługi utrzymania czystości w siedzibie Delegatura Kuratorium Oświaty w Kutnie mieszcząca się pod adresem: 99-300 Kutno ul. Podrzeczna 18.2. Szczegółowy zakres czynności został opisany w załącznikach nr 1-4 do SWZ.3. Zgodnie z art. 95 ust. 1 p.z.p. osoby skierowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności opisanych w załącznikach nr 1-4 do SWZ muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Do kalkulacji wynagrodzenia należy przyjąć co najmniej stawkę godzinową określoną w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 14.09.2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r.4. Wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym, co zostanie potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy. 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 2-4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 2000,00 zł (dwa tysiące złotych).2. Szczegóły dotyczące wadium znajdują się w SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwóch usług w ramach odrębnych umów obejmujące swoim zakresem usługi sprzątania w budynkach o powierzchni co najmniej 2000 m2, w tym co najmniej jedną usługę sprzątania w obiektach użyteczności publicznej, w rozumieniu § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, która trwała/trwa nieprzerwanie okres co najmniej 9 miesięcy; powyższy warunek dotyczy tylko usługi świadczonej w zakresie części 1 zamówienia, w przypadku pozostałych części Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach