Przetargi.pl
Usługi ubezpieczenia Województwa Łódzkiego

Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 91-427 Łódź, Kamińskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422055871 , fax. +48422055873
  • Data zamieszczenia: 2019-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego
    Kamińskiego 7/9
    91-427 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48422055871, fax. +48422055873
    REGON: 100134708
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.znwl.pl; http://www.znwl.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ubezpieczenia Województwa Łódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczenia Województwa Łódzkiego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części: Część I zamówienia (Pakiet 1): - ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Część II zamówienia (Pakiet 2): - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Część III zamówienia (Pakiet 3): - ubezpieczenia kosztów leczenia zagranicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z klauzulami rozszerzającymi zakres ochrony ubezpieczeniowej, określają Załączniki nr 2, 8, 9 oraz 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzory umowy stanowiące odpowiednio Załączniki nr 3a, 3b lub 3c do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni niniejszy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w oparciu o ustawę o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1170 z późn. zm.) w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia na który składa ofertę tj.: - dla Pakietu 1 – co najmniej w grupie 8 i 9 działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017r. poz. 1170 z późn. zm.), - dla Pakietu 2 – co najmniej w grupie 13 działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017r. poz. 1170 z późn. zm.), - dla Pakietu 3 – co najmniej w grupie 18 działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017r. poz. 1170 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać również następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy w zakresie Pakietu, na który składana jest oferta, sporządzony z według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 4a lub 4b lub 4c do SIWZ, 2) pełnomocnictwo (lub ciąg pełnomocnictw) – oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie - osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub wpisem do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (należy załączyć tylko w sytuacji, kiedy ofertę podpisuje osoba, której uprawnienie do reprezentacji nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub wpisu do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), 3) w przypadku składania oferty wspólnej dodatkowo: pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - wg wzoru zawartego na druku oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach