Przetargi.pl
USŁUGI TRANSPORTU SANITARNEGO

SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 42604 Tarnowskie Góry, ul. Śniadeckiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 901 206 , fax. 323 901 353
  • Data zamieszczenia: 2016-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka
    ul. Śniadeckiego 1
    42604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 323 901 206, fax. 323 901 353
    REGON: 29170100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI TRANSPORTU SANITARNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia gotowości do świadczenia usług całodobowo we wszystkie dni tygodnia, także w dni wolne od pracy i święta, zgodnie ze zleceniem wykonania usługi. 3. Wykonawca świadczyć będzie usługi w zakresie: 3.1. Transportu sanitarnego z zespołem podstawowym P – ok. 5.000 km/rok i ok. 150 godz./rok a) Wyposażenie karetki: zgodne z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane (PN- EN 1789+A1:2011) określające wymagania dla odpowiednich typów ambulansów drogowych, a w szczególności: 1. wyposażenie niezbędne do ratowania życia pacjenta oraz 2. zestaw do podawania tlenu z zaworem redukcyjnym 3. nosze samojezdne + pasy zabezpieczające 4. krzesełko kardiologiczne 5. środek łączności: łączność radiowa lub telefon komórkowy 6. sygnalizacja samochodu uprzywilejowanego (świetlna i dźwiękowa) 7. sprawna klimatyzacja (podwójna tj. przód i tył kabiny) b) Wymagania dotyczące personelu karetki : Zespół podstawowy w skład, którego wchodzą, dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny, zgodnie z definicją zawartą w art. 36 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 757 z późn. zm.), oraz kierowca spełniający warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1. ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 627 z późn. zm.). c) Maksymalny czas oczekiwania na realizację zlecenia transportu karetką P: 120 minut od zgłoszenia zlecenia. d) Wykonawca zabezpieczy transport chorego z łóżka do karetki. 3.2. Transportu sanitarnego z zespołem specjalistycznym S – ok. 20.000 km /rok i ok. 500 godz./rok a) Wyposażenie karetki: zgodne z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane (PN- EN 1789+A1:2011) określające wymagania dla odpowiednich typów ambulansów drogowych, a w szczególności: 1. wyposażenie niezbędne do ratowania życia pacjenta oraz 2. zestaw do podawania tlenu z zaworem redukcyjnym 3. nosze samojezdne + pasy zabezpieczające 4. krzesełko kardiologiczne 5. środek łączności: łączność radiowa lub telefon komórkowy 6. sygnalizacja samochodu uprzywilejowanego (świetlna i dźwiękowa) 7. sprawna klimatyzacja (podwójna tj. przód i tył kabiny) b) Wymagania dotyczące personelu karetki : Zespół specjalistyczny w skład, którego wchodzą, co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny zgodnie z definicją zawartą w art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.757 z późn. zm.), oraz kierowca spełniający warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1. ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 627 z późn. zm.). c) Maksymalny czas oczekiwania na realizację zlecenia transportu karetką S: 90 minut od zgłoszenia zlecenia. d) Wykonawca zabezpieczy transport chorego z łóżka do karetki. 5. Transport sanitarny odbywać się będzie na podstawie telefonicznych zgłoszeń dokonywanych przez lekarzy zatrudnionych przez Zamawiającego pod numer telefoniczny wskazany przez Wykonawcę w ofercie. 6. Każde telefoniczne zgłoszenie będzie potwierdzone pisemnym zleceniem wystawionym przez Zamawiającego i doręczonym Wykonawcy najpóźniej w chwili zgłoszenia się obsługi karetki. 7. Rozpoczęcie usługi następuje w momencie przybycia Zespołu wyjazdowego i kończy się w miejscu docelowym, określonym w zleceniu lekarskim. Podstawą rozliczenia będą wykaz liczby godzin pracy kierowcy w pojeździe (wozogodziny) oraz wykaz ilości przejechanych kilometrów. Stawka liczona jest za km i czas (od miejsca rozpoczęcia transportu do miejsca docelowego przewozu wskazanego w zleceniu i powrót do miejsca stacjonowania Zespołu). 8. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pacjenta z oddziału i doprowadzenia go do miejsca przeznaczenia. Kierowca/Zespół zobowiązany jest do pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu pacjentom z dysfunkcją ruchu, włącznie z wniesieniem pacjenta, o ile zajdzie taka konieczność. 9. Logistyczne rozplanowanie transportu leży w gestii Wykonawcy, który winien zrealizować usługę prawidłowo, rzetelnie i w określonym czasie. Transport sanitarny ma być realizowany najbliższą możliwie drogą i z najbliższego miejsca stacjonowania zespołu ratownictwa medycznego. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością i przy użyciu sprawnych technicznie pojazdów. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie zapewnić sprawny pojazd zastępczy do ciągłości świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, spełniający tożsame wymagania. 11. W razie niepodstawienia przez Wykonawcę zastępczego środka transportu sanitarnego zgodnie z zapisem punktu poprzedzającego, Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z zastępczego środka transportu do wykonania usługi, a jego kosztami obciąży Wykonawcę. 12. Ilość wyjazdów rocznie podana przy każdym z zadań jest ilością orientacyjną, choć zgodną z prognozami Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia ilości te zostaną dostosowane do faktycznych potrzeb Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Kopię polisy ubezpieczenia potwierdzoną za zgodność przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu celem wykazania spełnienia przezeń warunków udziału w postępowaniu, zaś kopię następnej polisy w formie tożsamej, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed wygaśnięciem poprzedniej polisy, pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy. 14. Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się kontroli NFZ w zakresie spełniania wymagań, co do realizacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach