Przetargi.pl
Usługi transportu odpadów

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 35-304 Rzeszów, al. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 613 001 , fax. 178 613 003
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
    al. gen. Władysława Sikorskiego 428
    35-304 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 613 001, fax. 178 613 003
    REGON: 69026099100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportu odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest transport odpadów przez Wykonawcę o kodach:  20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,  20 02 03 – inne odpady nieulegające biodegradacji,  19 12 10 – odpady palne (paliwo alternatywne),  19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 191211,  19 05 99 – inne niewymienione odpady (frakcja podsitowa po stabilizacji),  20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji ( skoszona trawa, liście, gałęzie),  20 03 03 – odpady z czyszczenia ulic i placów,  17 01 01 – odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów,  170107 – zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06,  15 01 07 – opakowania ze szkła,  20 03 07 – odpady wielkogabarytowe,  15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych, załadowanych na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie do miejsca zagospodarowania odpadów, zgodnie z bieżącymi wskazaniami Zamawiającego. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część I Przedmiotem zamówienia jest transport odpadów przez Wykonawcę załadowanych na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych ul. Ciepłownicza 8 w Rzeszowie rozliczany w godzinach. Zamawiający szacuje, że do przewiezienia będzie ok. 30 000 Mg odpadów w czasie ok. 1 700 godzin. Część II Przedmiotem zamówienia jest transport odpadów przez Wykonawcę załadowanych na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie do miejsca zagospodarowania odpadów, zgodnie z bieżącymi wskazaniami Zamawiającego. Miejsce na które będą transportowane odpady wskaże Zamawiający, przy czym będzie ono położone w odległości nie większej niż 100 km od miejsca załadunku odpadów. Transport rozliczany będzie w tonokilometrach. Zamawiający szacuje, że do przewiezienia będzie ok. 25 000 Mg odpadów, w większości będą to odpady pozostałe po sortowaniu odpadów komunalnych. Zamawiający szacuje, że ok. 15 000 Mg będzie przewiezione na odległość do 50 km., a 10 000 Mg na odległość do 100 km. 2. Zamawiający nie gwarantuje minimalnej ilości odpadów do wywozu przez Wykonawcę. 3. Odpady należy przewieźć do wyznaczonego przez Zamawiającego odbiorcy odpadów i rozładować w miejscu wskazanym przez odbierającego. Załadunek odpadów odbywać się będzie w godz. pracy zakładu tj. od godz. 6:00 do godz. 22:00 oraz w każdym innym czasie wynikającym z potrzeb zakładu po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zgłoszenie konieczności udostępnienia pojazdów do załadunku odpadów odbywać się będzie telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną z co najmniej 4 godzinnym wyprzedzeniem. 4. Załadunek odpadów na pojazdy odbywał się będzie ładowarką w miarę dostaw odpadów śmieciarkami. 5. Załadunek odpadów odbywać się będzie na podstawie pobranego zlecenia transportowego określającego kod odpadów, pobieranego na wadze przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie. 6. Zamawiający będzie jako przekazujący odpady wystawiał „kartę przekazania odpadów”, którą każdorazowo potwierdzi Wykonawca. 7. Wykonawca po załadowaniu odpadów na własny pojazd staje się ich posiadaczem co jest zgodne z ustawą o odpadach. 8.Transport odpadów wykonywany będzie głównie w okresie od poniedziałku do piątku, (sporadycznie w soboty) przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wywóz odpadów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 9.Rozliczenie przedmiotu zamówienia: Część I - jednostką rozliczeniową będą godziny. Przy szacowaniu oferty Wykonawca powinien uwzględnić ewentualny postój pojazdów w kolejce do RIPOK w Rzeszowie. Czas wykonania przedmiotu zamówienia będzie liczony od wyjazdu z bazy przy ul Ciepłowniczej 11 do powrotu na bazę. Do rozliczeń brany będzie czas zmierzony na podstawie Kwitu wagowego. Części II - jednostką rozliczeniową będą tonokilometry. Odległość z miejsca odbioru odpadów do miejsca ich zagospodarowania będzie liczona przy wykorzystaniu Lokalizatora Internetowego Googole Maps, dostępnego pod adresem www.maps.google.pl. Odpady będą ważone dwukrotnie tj. przy wyjeździe z obiektu przy ul. Ciepłowniczej oraz u odbiorcy odpadów, przy czym do obciążenia za transport będzie przyjmowana waga odpadów wykazana na wadze Zamawiającego. 10. Transport odpadów odbywać się będzie najkrótszą trasą do miejsca docelowego wskazanego przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca wykona transport trasą dłuższą, nie nabywa prawa do wynagrodzenia ponad kwotę należną za transport trasą najkrótszą. 11. Wykonawca wykonując transport odpadów winien przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów prawa i ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie, w tym również odpowiedzialność za ewentualne kary i obciążenia nałożone na Zamawiającego w związku z naruszeniem przez pojazdy transportujące odpady, przepisów ruchu drogowego. 12. W przypadku awarii pojazdu podstawowego przeznaczonego do transportu odpadów Wykonawca winien podstawić pojazd zastępczy, który spełniał określone parametry tj. zestaw ciągnika siodłowego z naczepą samowyładowczą o pojemności 65 m³ do 100 m³ i ładowności nie mniejszej niż 24 Mg. Skrzynia ładunkowa pojazdu winna być zabezpieczona w sposób uniemożliwiający rozwiewanie odpadów w czasie ich transportu. 13. Zamawiający wyraża zgodę na parkowanie pojazdów, które będą wykonywały usługę transportu odpadów na terenie bazy przy ul. Ciepłowniczej 11. 14. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone zostały szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 15. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób - kierowców wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. Usługi transportu odpadów. 17. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część I zamówienia – 3 000,00 PLN (słownie; trzy tysiące złotych) Część II zamówienia – 14 000,00 PLN (czternaście tysięcy złotych) 2.Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Bank PEKAO S.A. II O/Rzeszów nr rachunek; 09124026141111000039597669, z dopiskiem na przelewie: „(skrócona nazwa wykonawcy), Wadium w postępowaniu na: ….(wpisać nazwę lub nr. sprawy)”; dla podmiotów zagranicznych: numer IBAN tego rachunku: PL09124026141111000039597669; kod BIC Banku Pekao SA: PKOPPLPW. 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu przez Wykonawcę z siedzibą poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w walucie innej niż PLN, należy upewnić się, czy na konto Zamawiającego wpłynęła cała kwota wadium, nie pomniejszona o koszty prowizji bankowych związanych z przeliczeniem walut obcych na PLN. 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6.Z treści gwarancji/ poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8.Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa art. 46 ust. 1 do 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj.; posiada aktualne zezwolenie/decyzje właściwego organu na transport odpadów oraz posiada licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą o transporcie drogowym – dot. Części I i II.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza OFERTA należy również dołączyć dokumenty zobowiązanie podmiotu trzeciego – wg wzoru na załączniku nr 3 (jeżeli dotyczy), ewentualne pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonawcy ci zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach