Gmina Granowo ogłasza przetarg
- Adres: 62-066 Granowo, ul. Sportowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 44 72 067
- Data zamieszczenia: 2019-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Granowo
ul. Sportowa 2
62-066 Granowo, woj. wielkopolskie
tel. 61 44 72 067
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: www.granowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportowo - sprzętowe na terenie nieczynnego składowiska odpadów w Granowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wynajem nw. Zestawu/sprzętu/jednostek transportowych wraz z operatorem/kierowcą do jego obsługi. Lp. Skład sprzętu / zestawu Wymagana ilość 1. Spycharka gąsienicowa z uchylną łyżka, moc silnika min. 120 KM 1 szt. 2. Ładowarka kołowa z łyżką o poj. min. 5,00 m3 1 szt. 3. Koparka kołowa lub gąsienicowa z łyżką skarpową poj. 0,75 m3 oraz łyżką „normalną” o poj. min. 0,80 m3 1 szt. 4. Samochód samowyładowczy z napędem min. na 3 osie o ładowności min. 16 t., moc silnika min. 400 KM 1 szt. Praca będzie polegała na ładowaniu, plantowaniu, rozgarnianiu, przewożeniu, skarpowaniu, profilowaniu, usypywaniu ziemi i kompostu nie nadającego się do rolniczego wykorzystania oraz wykonywania innych prac ziemnych (wykopy, nasypy itp.) – na terenie zamkniętego składowiska odpadów w Granowie w związku z pracami rekultywacyjnymi. Szacunkowa wartość wykonywanych usług brutto w okresie obowiązującej umowy nie przekroczy kwoty 150 000 złotych brutto Kwota może zostać zwiększona w przypadku gdyby wzrosły potrzeby, a Zamawiający przeznaczył na ten cel dodatkowe środki finansowe (zamówienie uzupełniające). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60600000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy b) podpisane oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące zał. nr 4 do SIWZ c) pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. d) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, każdy wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oświadczenie stanowi zał. nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną