Przetargi.pl
Usługi transportowe polegające na dowozie i odwozie uczniów z terenu Gminy Wysoka do Szkoły Podstawowej w Wysokiej oraz dowozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie Piły, Rataj i Złotowa w roku 2020

Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka ogłasza przetarg

  • Adres: 89-320 Wysoka, pl. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (67) 2871004 , fax. (67) 2871004
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka
    pl. Powstańców Wielkopolskich
    89-320 Wysoka, woj. wielkopolskie
    tel. (67) 2871004, fax. (67) 2871004
    REGON: 53104500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminawysoka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowe polegające na dowozie i odwozie uczniów z terenu Gminy Wysoka do Szkoły Podstawowej w Wysokiej oraz dowozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie Piły, Rataj i Złotowa w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: Część I - Dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do Szkoły Podstawowej w Wysokiej Część II - Dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wysoka do placówek oświatowych na terenie Piły, Rataj i Złotowa. Dzienne kursy obejmują przejazdy o długości: - cześć I – do 130 km - teren Gminy Wysoka, - część II – do 487 km – teren Gminy Wysoka – Piła, Rataje (gm. Chodzież), Złotów Część I. Dowóz dzieci i młodzieży do Szkoły Podstawowej w Wysokiej. Przewóz powinien odbywać się według harmonogramu uzgodnionego z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Wysokiej ustalonego w trakcie realizacji zamówienia, zgodnie z organizacją roku szkolnego. Dowóz dzieci i młodzieży ma się odbywać na trasach: Trasa 1: Tłukomy – Kijaszkowo – Czajcze – Młotkowo – Szkoła Podstawowa w Wysokiej (i z powrotem). Trasa 2: Bądecz, Sędziniec - Szkoła Podstawowa w Wysokiej (i z powrotem), Na każdej z tras przewidziane są 3 kursy – 1 poranny i 2 kursy odwozu (1340 i 1440), W wyjątkowych wypadkach uzależnionych od planu zajęć – 1530 Wszystkich uczniów należy dowieźć do Szkół w godzinach 730 - 755 (nie wcześniej niż 730 ) Wykonawca usługi ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży i jak najkrótszy czas oczekiwania na zajęcia szkolne. Środek transportu niezbędny do wykonania usługi – pojazd posiadający co najmniej 50 miejsc siedzących. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w trakcie przewozu, wsiadania i wysiadania zapewni Zamawiający. Część II. Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych znajdujących się na terenie następujących miejscowości : Piła, Rataje i Złotów. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych znajdujących się na terenie następujących miejscowości: Piła, Rataje (gm. Chodzież) i Złotów (z miejsca zamieszkania i z powrotem). Usługa realizowana jest w dniach nauki szkolnej czyli w dniach kiedy w szkołach odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze i opiekuńcze oraz uroczystości szkolne (usługa może być wykonywana w wyjątkowych przypadkach w sobotę, gdy dana placówka odrabiać będzie zajęcia). Wszystkich uczniów do szkół i placówek należy dowieźć do godz. 750. Kurs powrotny powinien być dostosowany do godzin zakończenia zajęć przez uczniów objętych dowozem (powinien rozpocząć się w godzinach 1330 - 1530. Opiekę nad uczniami dowożącymi zapewnia Zamawiający. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o Transporcie Drogowym (Dz. U. z 2017.2200 ze zm.) przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Pojazdy którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia muszą spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2012 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016.2002 ze zm.),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który udokumentuje, że posiada zezwolenie, koncesję lub licencje na wykonywanie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy, b) aktualne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 1 i 2 doi SIWZ, /w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia /zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ/ - o ile dotyczy, d) pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę – w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika. e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przez utworzenie tzw. konsorcjum zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania go w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach