Przetargi.pl
USŁUGI SZYCIA WOJSKOWYCH MUNDURÓW, SPODNI I PŁASZCZY - SPRAWA NR 15/2014

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2014-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SZYCIA WOJSKOWYCH MUNDURÓW, SPODNI I PŁASZCZY - SPRAWA NR 15/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi uszycia wojskowych mundurów wyjściowych, spodni i płaszczy według wymagań jak poniżej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia powinien min.: 1) spełniać wymagania jakościowe, estetyczne i technologiczne określone w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2) wyroby będące przedmiotem zamówienia winny być w pierwszej jakości gatunku, posiadać okres gwarancji od dnia wydania bezpośredniemu Odbiorcy na rzecz, którego przedmiot był wykonywany min. 12 miesięcy. 3) przedmiot zamówienia wydawany Odbiorcy na rzecz, którego usługa szycia była wykonywana powinien być odpowiednio zapakowany np. w worek foliowy chroniący przedmiot usługi przed zabrudzeniem. Przedmiot zamówienia: Mundur wyjściowy oficera wojsk lądowych wz. 92 Spodnie wyjściowe oficera wojsk lądowych wz. 92 Mundur letni oficera wojsk lądowych wz. 92 Płaszcz sukienny oficera wojsk lądowych Bluza olimpijka oficera wojsk lądowych Spodnie letnie oficera wojsk lądowych wz. 92 Mundur wyjściowy oficera damski ze spódnicą wojsk lądowych Mundur letni oficera damski ze spódnicą wojsk lądowych Płaszcz sukienny oficera damski wojsk lądowych Spodnie wyjściowe letnie oficera damskie wojsk lądowych Spodnie wyjściowe oficera damskie wojsk lądowych Bluza olimpijka oficera damska wojsk lądowych 2. Mocą umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania/uszycia mundurów, spodni i płaszczy z własnych materiałów sukcesywnie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15.11.2014r. Czas wykonania usługi szycia przedmiotu dla pojedynczego Odbiorcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia pobrania rozmiarów antropometrycznych od danego odbiorcy na rzecz, którego będzie wykonywana usługa. Warunkiem przyjęcia do realizacji usługi szycia określonego przedmiotu jest imienne upoważnienie dla określonego odbiorcy określające zakres usług /rodzaj przedmiotu/ i ilość wystawione przez Szefa Logistyki JW 4503 Grudziądz. Terminem zakończenia usługi dla pojedynczego Odbiorcy będzie dzień pisemnego przekazania wykonanego przedmiotu dla upoważnionego Odbiorcy. W przypadku, gdy Odbiorca nie stawi się po odbiór wykonanego przedmiotu usługi w określonym przez Wykonawcę terminie, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego (numer faksu: /56/ 458 3255) pisemnie (dopuszcza się pismo przesłane za pomocą faksu). 3. Przymiarki oraz ostateczny odbiór wykonanych przedmiotów nastąpi na terenie siedziby Wykonawcy, a w przypadku gdy firma Wykonawcy będzie znajdowała się poza woj. kujawsko-pomorskim w jednej z miejscowości woj. kujawsko-pomorskiego. 4. O terminach kolejnych przymiarek oraz ostatecznego odbioru wykonanego przedmiotu Wykonawca przedmiotu zamówienia jest zobligowany powiadomić Odbiorcę na wskazany przez niego nr telefonu na minimum 5 dni roboczych przed datą przymiarki i odbioru wykonanego przedmiotu. 5. Odbiór przez Odbiorców nastąpi w jednym z dni roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych przez Wykonawcę nie później niż do godziny 15.00 oprócz dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku, gdy określony dzień przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, dostawę należy zrealizować w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w innym wcześniejszym terminie uzgodnionym z Odbiorcą. 6. Ilość sztuk zamawianego asortymentu i jego rodzaj jest w pełni uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Usługi będą świadczone sukcesywnie w asortymencie i w wysokości rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy na podstawie każdorazowo złożonego zamówienia. Zamawiający ma prawo odstąpienia od składania zamówień na niektóre pozycje asortymentowe, jeżeli w trakcie realizacji umowy okażą się one zbędne. Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, ani odstąpienia od części umowy w rozumieniu postanowień niniejszej umowy i przepisów kodeksu cywilnego. Określone w formularzu ofertowym i umowie ilości służą wyłącznie dla określenia ceny jednostkowej. 7. Rozliczenie wykonania usługi będzie następowało każdorazowo po wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożonym zamówieniem, na podstawie iloczynu cen jednostkowych i rzeczywistej ilości wykonanego przedmiotu zamówienia. 8. Maksymalna kwota brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: 183 885,00 zł. Kwota określona powyżej nie jest wartością umowy, a jedynie kwotą maksymalną jaka może zostać przeznaczona przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia w ramach umowy. Udzielenie zamówienia na niższą kwotę niż wskazane nie może być podstawą roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu nie wywiązania się z umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983930004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach