Przetargi.pl
USŁUGI SZYCIA WOJSKOWYCH MUNDURÓW I PŁASZCZY - sprawa numer 43/2017

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2017-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SZYCIA WOJSKOWYCH MUNDURÓW I PŁASZCZY - sprawa numer 43/2017
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szycia mundurów wyjściowych i płaszczy wojskowych z własnych materiałów zgodnie z warunkami i wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Wojskową Dokumentację Techniczno – Technologiczną. Zakres usługi i opis przedmiotu zamówienia: 1 Mundur galowy wojsk lądowych WOJSKOWA DOKUMENTACJA TECHNICZNO-TECHNOLOGICZNA (WDTT) 108/MON WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)98393000-4 ILOŚĆ 10 kpl. 2 Mundur galowy damski wojsk lądowych WOJSKOWA DOKUMENTACJA TECHNICZNO-TECHNOLOGICZNA (WDTT) 108/MON WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)98393000-4 ILOŚĆ 15 kpl. 3 Mundur wyjściowy wojsk lądowych WOJSKOWA DOKUMENTACJA TECHNICZNO-TECHNOLOGICZNA (WDTT) 101/MON WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 98393000-4 ILOŚĆ 9 kpl. 4 Mundur wyjściowy damski /ze spódnicą/ wojsk lądowych WOJSKOWA DOKUMENTACJA TECHNICZNO-TECHNOLOGICZNA (WDTT) 136/MON WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 98393000-4 ILOŚĆ 15 kpl. 5 Mundur wyjściowy letni wojsk lądowych WOJSKOWA DOKUMENTACJA TECHNICZNO-TECHNOLOGICZNA (WDTT) 103A/MON WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 98393000-4 ILOŚĆ 9 kpl. 6 Mundur wyjściowy letni damski /ze spódnicą/ wojsk lądowych WOJSKOWA DOKUMENTACJA TECHNICZNO-TECHNOLOGICZNA (WDTT) 136/MON WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 98393000-4 ILOŚĆ 15 kpl. 7 Płaszcz wojsk lądowych WOJSKOWA DOKUMENTACJA TECHNICZNO-TECHNOLOGICZNA (WDTT) 215/MON WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 98393000-4 ILOŚĆ 10 szt. 8 Płaszcz damski wojsk lądowych WOJSKOWA DOKUMENTACJA TECHNICZNO-TECHNOLOGICZNA (WDTT) 215D/MONWSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 98393000-4 ILOŚĆ 15 szt. Mundury należy wykonać zgodnie z określoną powyżej Wojskową Dokumentacją Techniczno – Technologiczną Wojskowego Ośrodka Badawczo Wdrożeniowego Służby Mundurowej (WOBW SM). Zamawiający udostępnia Wykonawcom dokumentację, o której mowa wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia stanowiącą Opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z którym Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia zgodne z Opisem przedmiotu zamówienia powinien min.: 1) spełniać wymagania jakościowe, estetyczne i technologiczne określone w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2) wyroby będące przedmiotem zamówienia winny być w pierwszej jakości gatunku, posiadać okres gwarancji co najmniej 12 miesięcy (chyba, że Wykonawca wskaże termin dłuższy w ofercie) od dnia przyjęcia wykonanego wyrobu przez osobę, na rzecz której została zrealizowana usługa szycia danego munduru; 3) przedmiot zamówienia wydawany osobie, na rzecz, której usługa szycia była wykonywana powinien być odpowiednio zapakowany, zgodnie z określoną powyżej WDTT np. w worek foliowy chroniący przedmiot usługi przed zabrudzeniem. 3. Miejsce wykonanie przedmiotu zamówienia może mieć miejsce w siedzibie Wykonawcy lub w innym miejscu przez niego ustalonym, z tymże przymiarki oraz ostateczny odbiór wykonanych przedmiotów zamówienia winien obywać się w miejscowościach znajdujących się w obrębie województwa kujawsko-pomorskiego. 4. Zgodnie z treścią art. 34 ust. 5 ustawy PZP (prawo opcji) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego w Formularzu ofertowym o ilości wynikające z uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku zastosowania prawa opcji cena umowy, zostanie zwiększona o wartość zrealizowanych usług w ramach opcji – maksymalnie do kwoty łącznej umowy (zakres podstawowy i opcja) tj. do kwoty brutto 275.366,25 zł. Ilość sztuk zamawianego asortymentu i jego rodzaj jest w pełni uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Usługi będą świadczone sukcesywnie w asortymencie i w wysokości rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy na podstawie każdorazowo złożonego zamówienia zgodnie z warunkami umowy. Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia aneksu. Prawo opcji zostanie zrealizowane w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków finansowych, umożliwiających mu realizację umowy z uwzględnieniem prawa opcji. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji. 5. Wykonawca na etapie realizacji umowy winien dysponować dokumentacją zatwierdzoną przez Wojskowy Ośrodek Badawczo Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi (WOBW SM). 6. Przedmiot zamówienia nie stanowi tzw. zamówienia centralnego w myśl wytycznych obowiązujących w resorcie MON w związku z czym w zakresie realizacji umowy nie będzie mieć zastosowania odbiór wojskowy przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe. 7. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają OWU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98393000-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach