Przetargi.pl
USŁUGI SZKOLENIOWE DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W LIDZBARKU WARMIŃSKIM

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Góreckiego 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 767 80 40 , fax. 089 767 80 53
  • Data zamieszczenia: 2012-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Góreckiego 7 7
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 767 80 40, fax. 089 767 80 53
    REGON: 00444509300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lidzbarkw-uw.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SZKOLENIOWE DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkolenia w ramach projektu Zwrot ku aktywności, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie adresowane jest do 48 beneficjentów z podziałem na 3 grupy szkoleniowe: -osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezradności w sprawach opiekuńczo - wychowawczych oraz bezrobocia w ramach kontraktów socjalnych - 18 osób -młodzież w wieku 15 - 24 lata korzystająca ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezrobocia w ramach kontraktów socjalnych - 18 osób -osoby powyżej 50 roku życia korzystające ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezrobocia w ramach Programu Aktywności Lokalnej - 12 osób Przedmiot zamówienia - opis: 1. Charakterystyka usługi szkoleniowej: a) Grupa I (osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezradności w sprawach opiekuńczo - wychowawczych oraz bezrobocia) - kontrakty socjalne: -warsztaty motywujące do zmiany i wspierające proces pracy nad zmianą (18h), -trening kompetencji interpersonalnych (24h); -warsztaty psychoedukacji rodzinnej (30h); -warsztaty profilaktyki kryzysów życiowych (24h); -warsztaty dotyczące zagrożeń płynących z Internetu (18h); -warsztaty zarządzania codziennymi zadaniami życiowymi (18h); -szkoła dla rodziców (40h), -warsztaty aktywizacji zawodowej (28h). b) Grupa II (młodzież w wieku 15 - 24 lata korzystająca ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezrobocia) - kontrakty socjalne: -warsztaty motywujące do zmiany i wspierające proces pracy nad zmianą (18h); -trening kompetencji interpersonalnych (24h); -profilaktyka kryzysów życiowych (24h); -warsztaty relaksacji i umiejętnego zarządzania stresem (14h); -warsztaty z zakresu edukacji seksualnej (18h); -warsztaty dotyczące zagrożeń płynących z Internetu (18h); -jednodniowa wizyta studyjna w zakresie dobrych praktyk ekonomii społecznej; - warsztaty aktywizacji zawodowej (28h); c) Grupa III (osoby powyżej 50 roku życia korzystające ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezrobocia) - Program Aktywności Lokalnej -warsztaty motywujące do zmiany i wspierające proces pracy nad zmianą (18h), -trening kompetencji interpersonalnych z uwzględnieniem komunikacji interpersonalnej (24h); -warsztaty profilaktyki kryzysów życiowych z uwzględnieniem trudnych sytuacji społecznych dla osób powyżej 50r.ż (24h); -warsztaty zdrowego stylu życia (18h); -warsztaty aktywnego planowania swojego czasu (14h); -warsztaty wizażu i autoprezentacji w budowaniu własnego wizerunku (14h); -warsztaty aktywizacji zawodowej (28h). 2. Harmonogram usługi szkoleniowej: a) Grupa I (osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezradności w sprawach opiekuńczo - wychowawczych oraz bezrobocia) okres realizacji: kwiecień - czerwiec 2012r. b) Grupa II (młodzież w wieku 15 - 24 lata korzystająca ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezrobocia) okres realizacji warsztatów: maj - lipiec 2012r. okres realizacji jednodniowej wizyty studyjnej: wrzesień 2012r. c) Grupa III (osoby powyżej 50 roku życia korzystające ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezrobocia) okres realizacji: wrzesień - listopad 2012r. 3. Do obowiązków Wykonawcy należą: 1. Zapewnienie sali dydaktycznej na terenie miasta Lidzbark Warmiński: a) sale dydaktyczne z wyposażeniem; b) serwis kawowy z poczęstunkiem (ciastka, owoce) podczas szkoleń; c) oznakowanie ośrodka i pomieszczeń w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej. 2. Zapewnienie prelegentów/trenerów z uprawnieniami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. Przygotowanie wykazu specjalistów prowadzących zajęcia teoretyczne (według załącznika) oraz potwierdzenie uprawnień do prowadzenia zajęć (certyfikaty/ zaświadczenia/ dyplomy). Dołączenie najpóźniej w dniu podpisania umowy kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów poświadczających uprawnienia do prowadzenia warsztatów w przedmiotowym zakresie oraz oświadczenia wykładowców/ trenerów potwierdzające, że będą oni uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy. 3. Przygotowanie szczegółowego programu szkoleń (według załącznika) oraz harmonogramu szkolenia (rozkład zajęć w tygodniu, godziny realizacji szkoleń), certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia. Uwzględnić należy, że zajęcia odbywać się będą w dni powszednie najpóźniej do godziny 1500 . 4. Przygotowanie materiałów biurowych i dydaktycznych dla wszystkich uczestników szkolenia (materiały szkoleniowe, notes, długopis) oznaczonych zgodnie z zasadami wymienionymi w pkt. 3.1.c. Każdy uczestnik musi otrzymać na własność w dniu rozpoczęcia danego szkolenia materiały merytoryczne zawierające informacje omawiane na wykładzie. 5. Wystawienie uczestnikom szkolenia zaświadczeń/certyfikatów (zgodne z wytycznymi Ministerstwa Edukacji i Nauki) o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, oznaczonych zgodnie z zasadami wymienionymi w pkt. 3.1.c. 6. Przeprowadzenie ewaluacji - oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych tj. ankiety na początku każdego z warsztatów oraz po jego zakończeniu. Prowadzenie dzienników zrealizowanych zajęć, list obecności. Do obowiązków Wykonawcy związanych z ewaluacją modułu szkoleniowego należy przekazanie w terminie 5 dni roboczych po zakończeniu szkolenia danej grupy szkoleniowej Dziennika Zajęć Grupy Szkoleniowej oraz wszystkich dokumentów dotyczących szkolenia, tj. szczegółowego programu, harmonogramu, podpisanej listy obecności, ankiet ewaluacyjnych, 1 kompletu materiałów szkoleniowych, listy osób, które pomyślnie ukończyły szkolenie i otrzymały zaświadczenie/certyfikat uczestnictwa wraz z pisemnym potwierdzeniem na liście, ewentualnych usprawiedliwień wraz z uzasadnieniami nieobecności beneficjentów i innych. Płatność za fakturę jest uzależniona od dostarczenia w oryginale kompletu w/w dokumentów oraz od pisemnej akceptacji przez Zamawiającego Dziennika Zajęć Grupy Szkoleniowej. Ewentualny brak dokumentów lub braki w ich kompletności skutkować będą opóźnieniem w wystawieniu faktury do momentu uzupełnienia stwierdzonych braków. 7. Objęcie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkoleń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lidzbarkw-uw.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach